ورزش

لیگ قهرمانان آسیا| استقلال با امید می‌آید الاهلی با جوانانش/ بازی حیثیتی برای شهرخودرو

هفته ششم و پایانی همان دوره لیگ قهرمانان آسیا در بخش غرب قاره امشب با سه مسابقه آغاز می شود ، دو نماینده ملی کشورمان با رقبای خود دیدار می کنند.

ریگو در چارچوب پیروزی الاهلی

استقلال که به دلیل محرومیت الوحده مجبور به استراحت شد ، در اولین مسابقه خود در فصل بعد از تاج به تساوی یک بر یک مقابل الشورتا دست یافت ، بنابراین آنها برای شکست دادن الاهلی عربستان به یک نیاز فوری نیاز داشتند عربستان برای حذفی بعدی. این مسابقات ساعت 18:30 در ورزشگاه خلیفه قطر برگزار می شود.

سفیر عربستان به عنوان رهبر به مرحله حذفی صعود کرده است و با توجه به احتیاط شش بازیکن این تیم ، مربی الاهلی گفت که قصد دارد بازیکنان را بفرستد رشد آن در مزرعه این به نفع نماینده ملی ما خواهد بود و اگر او بخواهد الاهلی را شکست دهد ، صعود و حذف نهایی خواهد بود. الاهلی در حال حاضر با شش امتیاز ، الشرطه عراق با پنج امتیاز در رده دوم و استقلال در قعر گروه A با دو امتیاز در رده دوم قرار دارد.

شهر اتومبیل به دنبال خاطرات خوش است

شهر خودرو یکی دیگر از نمایندگان کشور ما است که امشب به محل برگزاری می رود. نماینده خراسان که توسط ایران از دور مسابقات حذف شد ، در دیداری سخت مقابل پاختاکور ازبکستان قرار خواهد گرفت. شاگردان مهدی رحمتی در 5 بازی گذشته نتوانسته اند پیروز شوند و یک امتیاز کسب کنند. اگرچه پیروزی برابر پاختاکور نتوانست شهر خودرو را از انتهای جدول جدا کند ، اما این تیم می تواند با روحیه ای شاد از حافظه دیگران بیرون بیاید.

از طرف دیگر ، پاختاکور که امیدوار است بتواند پست برتر جناح الهلال عربستان را بدست آورد ، برای شکست نماینده ایران به میدان می رود. این تیم ها اگر در پیروزی الاهلی با غلبه بر شهر خودرو به برتری برسند ، از لیگ قهرمانان حذف می شوند. الهلال با 11 امتیاز در جدول گروه B پیشرو است ، پاختاکور با 8 امتیاز در مکان دوم قرار دارد ، شباب الاهلی امارات با هفت امتیاز سوم است و شهر خودرو با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

انتهای پیام / 4048 /

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا