ورزش

در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان هستیم/ بازی سختی با الاهلی داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فولاد خوزستان و شباب الاهلی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بازی قبلی الاهلی را شکست داده ایم. روی کاغذ همه فکر می کردند الاهلی می تواند سریع ترکمن ها را شکست دهد اما از همان روز اول گفتم تیم ما قوی ترین تیم مسابقات است. یکی از این گروه ها نزدیک است و سخت ترین آنها برای صعود است. امیدوارم بالاترین امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: می دانیم تیم قوی و مستعد و قوی الاهلی داریم. من فوتبال امارات را می شناسم و می دانم که بازی سختی است. الاهلی همیشه یکی از بهترین تیم های امارات است. امیدوارم فردا بهتر بازی کنیم و بیشترین استفاده را از آن ببریم. همانطور که بازی قبل نشان داد ما با هر نیرویی می توانیم به هر حریفی فشار بیاوریم. ما باید روی موفقیت تمرکز کنیم و برای موفقیت تلاش کنیم.

نکونام یادآور شد: برای این بازی تیم ما بهتر و بهتر آماده می شد. بازی اول همیشه سخت است. مورد علاقه من این بود که ما ساعت 20:15 بازی می کردیم که هوا گرم و مرطوب بود اما داور وقت استراحت نداشت. آنها برای بازی بعدی استراحت کردند و بعد از آن برای تماشای آن به ورزشگاه رفتم. شگفت زده شدم. از مسئولان خواستیم وضعیت همه تیم ها یکسان باشد. ما می دانیم که در مسابقات چند بازی می خواهیم و چقدر استراحت داریم و چه چیزی مهم است. از بازی اول خسته شدیم. ما از نقاط ضعف خود برای بهبود و تعیین اینکه کجا خوب عمل می کنیم استفاده می کنیم. ما همچنین باید از بدشانسی خلاص شویم.

همچنین عارف آغاسی بازیکن فولاد نیز در این نشست خبری گفت: الاهلی بازیکن حرفه ای است و بازیکنان بین المللی خوبی دارد و حریف قدرتمند و سرسختی است. ما در بازی الغرافه برنده می شدیم. ما نشان می دهیم که تیمی دلسوز هستیم. بازی اول نشان داد که تیم صعود سختی دارد اما موقعیت های ما بهتر از سایر تیم ها بود.

دکمه بازگشت به بالا