سلامت و تندرستیکسب و کار ایرانی

نکاتی برای انتخاب یک طراح لوگو حرفه ای در شیراز

شهر شیراز یکی از اصیل ترین و معروف ترین شهرهای ایران است که همه ساله پذیرای مسافران داخلی و خارجی زیادی از سراسر جهان است. این شهر دارای صنایع و مشاغل زیادی است. یکی از مهمترین عوامل لازم برای بقا و موفقیت این صنایع، برندسازی است. اما طراحی لوگو در شیراز چگونه می تواند به رشد و توسعه کسب و کار کمک کند؟ چگونه می توان با طراحی لوگو مخاطبان بیشتری را به سمت یک برند جذب کرد؟

طراحی لوگو و اهمیت آن یکی از بحث های داغ امروزه در دنیای طراحی گرافیک و تبلیغات است که توجه بسیاری از طراحان و صاحبان مشاغل را به خود جلب کرده است. طراحی لوگو به قدری مهم است که به جرات می توان گفت که کسب و کارهای بدون لوگو فاقد هویت تلقی می شوند و مورد استقبال قرار نخواهند گرفت. برای داشتن لوگوی حرفه ای و انحصاری در شیراز هم اکنون با کارشناسان ما در سلام گرافیک تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

شرکت طراحی لوگو در شیراز

شرکت های زیادی در شیراز خدمات مرتبط با طراحی لوگو و سایر عناصر تبلیغاتی را ارائه می دهند. یکی از مواردی که در این مورد باید به آن توجه کنید رعایت تمامی نکات مربوط به طراحی لوگوی شرکت مورد نظر می باشد. خوب است بدانید که طراحی لوگو فقط یک کار گرافیکی نیست. از نظر تبلیغاتی و روانشناسی نیز باید توجه شود. به همین دلیل نکات و ترفندهای زیادی برای طراحی لوگوی حرفه ای در شیراز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی لوگو باید ساده باشد

در لوگو باید از رنگ های صحیح استفاده شود

لوگو باید به یاد ماندنی باشد

لوگو باید نشان دهنده نوع فعالیت برند باشد

چرا باید لوگو طراحی کنیم؟

متأسفانه برخی از افراد فکر می کنند طراحی لوگو یک کار اضافی است و هیچ سودی برای کسب و کار آنها ندارد. در این میان در دنیای امروز و با توجه به فعالیت قوی همه رقبا، شرکتی بدون لوگو مطمئنا از بین خواهد رفت. مخاطب هیچ تمایلی به استفاده از محصولات و خدمات شرکت هایی که لوگو ندارند نشان نمی دهد. همچنین با استفاده از لوگو می توانید در ذهن مخاطب باقی بمانید و اثر خود را بر جای بگذارید. یک لوگوی حرفه ای همراه با خدمات و محصولات با کیفیت بالا به نتایج شگفت انگیزی منجر می شود.

بهترین شرکت طراحی لوگو در شیراز

هر چه صنعت لوگو از تجربه و دانش بیشتری برخوردار باشد، کار نهایی جذاب تر خواهد بود. لوگوهایی که توسط شرکت های معروف و با تجربه طراحی می شوند تاثیر بیشتری بر ذهن مخاطب می گذارند و فروش شما را به شدت افزایش می دهند. بنابراین به شما توصیه می شود برای طراحی لوگو در شیراز به بهترین شرکت طراحی گرافیک مراجعه کنید. شرکت سلام گرافیک با بیش از 5 سال سابقه در طراحی انواع المان های تبلیغاتی در خدمت شما عزیزان می باشد. کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

انواع سبک های لوگو چیست؟

پیکتوگرام یا تصویر لوگو

تایپوگرافی یا تایپوگرافی

مونوگرام یا نماد نمادین

لوگوهای کلاسیک

لوگوهای انتزاعی

لوگوی مسقط

لوگوهای نشان

حداقل مردم

لوگوی سه بعدی

لوگوها گنجانده شده است

روش های طراحی لوگو به چه  صورت است؟

افرادی که در طراحی لوگو تخصص دارند یا به عبارت دیگر طراح لوگو هستند، ابتدا در مورد کسب و کار تحقیق کنید تا لوگوی متناسب با نیاز شما طراحی کنید. سپس با دادن نمونه ای از طرح تمام شده و انتخاب شما، جزئیات طرح را تکمیل می کنند.

مراحل طراحی لوگو در شیراز چیست؟

سفارش طراحی لوگو و تکمیل فرم قرارداد پس از مقایسه فایل

طرح را طبق مطالعات اولیه شروع کنید و در 15-20 روز کاری ارائه دهید

ایده ها و ایده های اصلی رد و بدل شده بین کارفرما و طراح را ببینید

ایجاد تغییرات توافقی در طرح

اجرای تفصیلی طرح نهایی و مصوب

ارائه طرح نهایی و تایید شده

تایپو گرا به چه صورت است؟

تایپوگرام یکی از سبک های لوگو است. این نوع لوگو همانطور که از نامش پیداست بر اساس متن طراحی شده است. این نیز نوعی مهارت طراحی است که متخصصان لوگو تمرین می کنند.

یک طراحی لوگوی خوب در شیراز چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک لوگو نباید احمقانه و مبهم باشد. باید طوری باشد که مخاطب در حوزه فعالیت شما باشد. یک طرح خوب باید در یک نگاه بیننده را به خود جذب کند و زیبایی و خلاقیت خود را شگفت زده کند.

قیمت طراحی لوگو در شیراز چقدر است؟

از آنجایی که فرآیند طراحی لوگو متفاوت است و برای هر یک از آنها زمان زیادی می برد، قیمت ها نیز متفاوت است. هرچه ایجاد یک برند بیشتر طول بکشد، گرانتر می شود.

 

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا