ورزش

هر بازی در آسیا برای ما خاص خواهد بود

نکونام: هر رشته ورزشی در آسیا مختص ما خواهد بود

سرمربی فولاد گفت: تجربه ای که تیم در سال گذشته به دست آورد، این بار به آنها کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری سی وی نت؛ فولاد خوزستان فردا در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف الغرافه می رود.

جواد نکونام مدیرعامل فولاد خوزستان در ابتدای صحبت های خود در نشست خبری پیش از بازی گفت: از AFC و مسئولان عربستان برای استقبال گرم تشکر می کنم. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که مانند کشورهای اروپایی، هر تیمی بتواند از بازی خودش حمایت کند. همانطور که ما به یک بازی دوستانه می آییم و در عربستان بازی می کنیم و مورد استقبال قرار می گیریم، دوست داریم دوستان عزیزمان در فدراسیون فوتبال عربستان و تیم فوتبال عربستان به ایران بیایند و بتوانیم هزینه مهمان نوازی آنها را بپردازیم و از آنها تشکر کنیم.

سرمربی فولاد برای بازی فردا ادامه داد: تیم خوب و خوبی را می شناسیم که بازیکنان تاپی را در تیمشان داریم. می دانیم که اگر نادیده بگیریم شرایط برای ما سخت تر می شود و بازیکنان می توانند در این مقطع بازی را تغییر دهند و شرایط را برای ما بدتر کنند. باید با هوش، تمرکز و خوبی بازی کنیم. الغرافه در جامعه ما یک معلم بسیار شناخته شده و شناخته شده دارد. می دانیم که فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و برخورد بازیکنان و مربیان آنها کار ما را قوی تر خواهد کرد.

وی افزود: همانطور که می دانید یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران به نام سعید عزت اللهی در الغرافه بازی می کند که امیدوارم در جام جهانی برای کشورمان بدرخشد. امیدوارم فردا شرایط بازی برای ما بهتر شود تا بتوانیم تیم های مقابل را کنترل کنیم و از نقاط ضعف آنها به عنوان تیم استفاده کنیم.

نکونام درباره گروه فولاد لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کنم تیم ما قوی ترین تیم است و این تیم ها به هم نزدیک هستند. می دانیم که از بازی چه می خواهیم و با تمام تمرکز وارد مسابقات می شویم. ما به هیچ مخالفی به حقارت نمی نگریم و به هیچ یک از مخالفان حقارت نمی نگریم. از طریق بازی شرایط را قبل از بازی می آوریم. تاکید می کنم تیم های خوبی در این تیم هستند که بازیکنان بزرگی از آفریقا و آمریکای جنوبی دارند که اگر نادیده گرفته شوند می توانند بازی کنند. همچنین شرایطی داریم که بازیکنان ما فردا با تلاش و تمرکز می توانند بهترین کار خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تجربه سال گذشته به فولاد کمک می کند، گفت: در رقابتی هستیم که هر روز و هر بازی برای ما یک تجربه منحصر به فرد است. سال گذشته توانستیم به این مهم برسیم و در این جام شرکت کنیم، اما بازی پلی آف داریم و تمام هدفمان رسیدن به همین سطح است. بازی های سخت ما در سطح تیم کار را برای ما سخت کرد. هدف کلی ما رسیدن به سطح برتر و کسب تجربه برای امسال است. با عملکرد خوبمان در سال گذشته و قهرمانی در جام حذفی می توانیم دوباره وارد این رقابت ها شویم. ما تجربه سال گذشته را با خود داریم و از گذشته درس گرفته ایم. ما آمادگی داریم از اشتباهات گذشته برای موفقیت استفاده کنیم و از بهترین تجربیات خود برای رسیدن به بهترین نتایج در این زمینه استفاده کنیم. البته هر سال و هر بازی یک تجربه منحصر به فرد برای ما است که به ما کمک می کند. امسال سال متفاوتی برای ما خواهد بود، باید در همه بازی ها بجنگیم و بجنگیم تا موفق شویم.

نکونام درباره تفاوت های امسال با سال گذشته گفت: ما تیمی کاملا متفاوت هستیم. حدود دو سال است که به دلیل شرایطی که داریم نمی توانیم بازیکن جدیدی به بازی اضافه کنیم اما امسال می توانیم بازیکنان خوبی را به همان بازی اضافه کنیم که البته بازیکنان زیادی از تیم جدا شده اند.ما اما الان . ما یک تیم منحصر به فرد، با تجربه هستیم، ما قدرت جدیدی را به یک بازی با بازیکنان جدید اضافه کرده ایم. ما نگرش و خواسته های خود را که در تیم ما وجود دارد در مسابقات منعکس خواهیم کرد. امسال باید متفاوت باشیم.

وی گفت: این یکی از تفاوت هایی است که تیم ما حدود دو سال نمی تواند از بازیکنان جدید استفاده کند و بازیکنان کافی برای رقابت و استراحت دادن به برخی بازیکنان را نداریم. تجربه ای که بازیکنان به دست می آورند تفاوت دیگری است. ما پارسال تیم جوانی داشتیم که خیلی از بازیکنان ما در این بازی های مهم حضور داشتند و برای اولین بار تجربه نداشتیم. تیم ما حدود سه سال است که با هم کار می کند، قدیمی ها تجربه بیشتری دارند، جدیدهایی که اضافه شده اند، دوندگان با تجربه در این تیم هستند. تجربه به ما در این مسابقه کمک فوق العاده ای می کند. ما از تجربه سال گذشته استفاده می کنیم، تجربه بازیکنان به نقاط قوت جدید تیم برای موفقیت اضافه شد.

نکونام در پایان گفت: تیم خوبی در لیگ ایران حضور دارد و همه تیم ها برای موفقیت و پیشرفت تلاش می کنند و برنامه دارند. در سه سالی که در باشگاه بودم سعی کردیم تیمی داشته باشیم که مورد احترام و احترام تیم باشد و فکر می کنم خیلی موفق بودیم. اکنون زمان آن است که فقط به بازی فکر کنیم. دوست دارم هم تیمی ها و بازیکنانم فقط روی بازی و لذت بردن از این جام و بازی مقابل هم تیمی های واقعی آسیایی و بازیکنان واقعی در این رقابت ها تمرکز کنند. آنها بازی خواهند کرد و خوشحال خواهند شد و بهترین عملکرد را برای دیدن آینده در بازی خواهند داشت.

پایان پیام/

دکمه بازگشت به بالا