ورزش

بازی با ماشین سازی سخت‌تر از بازی مس و سپاهان است

به گزارش شفاف ، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در همایش پیش از بازی در ماشین سازی تبریز اظهار داشت: من در روز فردوسی از همه عزیزان ایرانی و ایرانی تشکر می کنم و همچنین به دنبال خوب ها هستم کارمندان باشگاه استقلال ، مهدی پاشازاده مهدی حاج محمد و محسن گروسی که بیمار کرونا هستند ، انشاالله.

وی ادامه داد: “در مورد بازی فردا ، من فکر می کنم این یکی از سخت ترین بازی های ما خواهد بود. کاملا دشوارتر از بازی در جداول مس سپاهان و مس رفسنجان است و این کار را برای ما سخت می کند زیرا بازیکنان آنها بدون فشار و ترس بازی می کنند. از طرف دیگر ، این روزها ، من اصرار دارم که بازیکنان من به همه تیم احترام می گذارند ، چه آنها در جدول باشند و چه در پایین جدول. من خوشحالم ، ما در هفته های اخیر تمرینات خوبی داشته ایم ، امیدواریم بازیکنان همان بازیکنان باشند انرژی ، سخت کوشی و دونده مانند گذشته. امیدوارم بازیکنان بتوانند توانایی خود را در فوتبال ایران نشان دهند ، با توجه به کار مورد نیاز آنها. خدا ما را باور کند ، ما فردا بازی را برای شما می آوریم و سه امتیاز در این بازی.

وی در مورد محرومیت و مصدومیت برای این بازی برای نفت گفت: “ما برای بازی فردا ساسان حسینی و مجتبی مقتدی را نداریم ، اما سایر بازیکنان آماده هستند و امیدواریم بتوانند جایگزین خوبی شوند. که تمام پتانسیل شماست. “

وی گفت: “من چیز خاصی برای گفتن در مورد این بازی ندارم و برای همه دوستانم ، به خصوص استقلال ، آرزوی سلامتی و سعادت دارم.” من از همه هواداران استقلال می خواهم از تیم خود حمایت کنند تا استقلال همیشه جایگاه خوبی داشته باشد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا