ورزش

الاهلی مصر فاتح لیگ قهرمانان آفریقا

در پایان لیگ قهرمانان آفریقا 2020 ، دو تیم محبوب مصر در برابر یکدیگر قرار گرفتند و یک مسابقه خارق العاده ترتیب دادند تا پیروزی تیم قرمز و سفید الاهلی به پایان برسد. در نتیجه الاهلی سومین تیم صعود کننده به جام جهانی شد.

الاهلی از طریق الهلال سودان و پلاتین زیمبابوه در همان گروه وارد شد و به سمت دیگر حرکت کرد. در مرحله یک چهارم نهایی ، آنها در نیمه نهایی با شکست دادن قدرت ویداد کازابلانکا ، ماملود آفریقای جنوبی را شکست دادند و به فینال رسیدند. لازم به ذکر است که جام ملت های آفریقا با 16 تیم با تعداد انگشت شماری برنده شد.

در همین حال ، الزمالک پیش از زسکا یونایتد زامبیا و آگوستو آنگولا با فرار وارد زمین شد. جالب اینجاست که هر دوی آنها یکی نبودند و اگر این اتفاق می افتاد ، اختلاف آنها به جای آخرین در 15 دقیقه اتفاق می افتاد. الزمالک که این مسابقات را با هدایت پرتغال جیمی پاچکو آغاز کرد ، تیم معروف تونس را در دقیقه 40 شکست داد و در نیمه نهایی راجا کازابلانکا را شکست داد.

در بازی آخر که تأثیر زیادی داشت و از آن به عنوان بازی فوتبال مصر نیز یاد می شد ، الاهلی شروع بهتری داشت و توپ را در حدود دقیقه پنج امتداد داد. یک پاس چشمگیر به ال سولیا رسید و نتیجه را 1-0 کرد. 25 دقیقه بعد ، شیكابالالا ستاره الزمالك بالغ شد كه دو بازیکن با شوت خاصی از گوشه زمین دریبل زدند تا نیمه اول 1-1 بسته شود.

نیمه دوم دو حمله را مصدوم کرد و در شرایطی که انتظار می رفت بازی با همان نتیجه به پایان برسد ، محمد مگدی بازیکن الاهلی یک سرقت ویژه انجام داد و موقعیت های خود را از پشت محوطه جریمه گرفت. او سعی کرد گلزنی کند و خوشحال بود که توپ به زیبایی تبدیل به گل شد.

سرانجام تیم سرخ در 4 دقیقه آخر این نتیجه را حفظ کرد و توانست برای نهمین بار در این رقابت ها پیروز شود. پس از بازی ، طرفداران گروه یک مهمانی بزرگ خیابانی در این قاره برگزار کردند.

256 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا