سلامت و تندرستی

کووید-۱۹؛ واقعیت قرن / خطرناک‌ترین جهش‌های کرونا

رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام اینکه Covid در مورد این قرن صادق است و برخی افراد این بیماری را دروغ قرن می دانند ، صحت ندارد ، گفت: این اتفاق افتاده است.

در مصاحبه سی وی نت ، دکتر سید علیرضا ناجی وی گفت: “ممکن است ویروس کرونا آزمایشگاهی باشد و توسط طبیعت ایجاد شده باشد که هر دو امکان پذیر است.” البته ، ما می دانیم که طبیعت می تواند چنین ویروسی تولید کند. در تمام تاریخ ما مشاهده کرده ایم که طبیعت ویروس خطرناک تر و کشنده تری نسبت به کوید ایجاد کرده و همه دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. به عنوان مثال اسپانیا فقط در مدت دو سال 80 میلیون نفر را در سراسر جهان كشته است. در ایران در آن زمان ، به دلیل قحطی و بیماری های دیگر و همچنین ارتباط آن با بیماری همه گیر سال 1918 ، تعداد ایرانیان دو سال کاهش یافت. بنابراین ما این را داریم و طبیعت می تواند این کار را انجام دهد.

کوید – واقعیت قرن نوزدهم

وی افزود ، “در حالی که برخی از افراد به دلیل رقابت اقتصادی و قدرت جهانی ممكن است به دنبال این نوع ویروس ها باشند ، كه می تواند منجر به سلامتی انسان شود ، اما نكته فعلی این است كه Quaid این است كه این درست نیست كه بعضی از افراد باعث اضطراب می شوند و تماس می گیرند این بیماری یک قرن دروغ و چیزهای دیگر است. این یک واقعیت است که تمام جهان را تحت تأثیر قرار می دهد و مردم را می کشد. در برخی موارد می تواند منجر به جهش های ژنتیکی شود و ما با آن مبارزه خواهیم کرد. اصول مبارزه با بیماری روشن است. اما ویروس می آید خارج از آزمایشگاه یا به طور طبیعی ترمیم شده ، قوانین مدیریت را تغییر نمی دهد یا درخواست واکسن نمی کند زیرا نتایج واکسن کاملاً مشخص است و نشان می دهد که چگونه می تواند کمک کند.

خبر خوب نیست

ناجی درباره اظهارات ضد افسردگی مانند احتمال مرگ بعد از واکسیناسیون و غیره صحبت کرد: “این گزارش جعلی است.” آیا باید هر آنچه در اینترنت گفته می شود را بپذیرید؟ آیا هر چیزی که یک دانشمند می گوید باید درست باشد؟ ما باید در مورد دانش علمی صحبت کنیم. اظهارات زیر در زمینه واکسن ها و رشد بیش از حد باکتری ها و غیره بیان شده است. زیرا بسیاری از گونه های مختلف ویروس قبل از مجوز و واکسیناسیون در جهان ایجاد شده است.

چرا ویروس کرونا تغییر می کند؟

وی گفت: “این تغییر ویروس به دلیل شیوع ویروس است.” این درست نیست که آنتی بادی می تواند بیماری را بدتر کند. بیش از دو میلیارد دارو وارد جهان شده است ، اما شواهد زیادی در این مورد وجود دارد. همه شواهد نشان می دهد که واکسن میزان بیماری را کاهش می دهد. کجای دنیا شاهد افزایش این بیماری بوده است؟ همزمان ، آیا یک مطالعه کانا می تواند نشان دهد که همه دو سال پس از جراحی می میرند؟ مضحک و خنده دار است که این موارد رد شده است. باید توجه داشته باشیم که برخی از این گزارش های جهانی یا داخلی هوش شهری را آزمایش می کنند. به عنوان مثال ، ما هنگام دریافت واکسن کرونا از نظر گزارش مغناطش غلط مورد آزمایش قرار گرفتیم و در این آزمایش نمره کمی گرفتیم. زیرا هیچ کس به جز ایرانیان این مسئله را جدی نگرفت.

بدترین تاج تغییر می کند

ناجی درباره حرکت چشمگیر تاجگذاری گفت: “در حال حاضر ، جذاب ترین گونه هایی که می توانیم از نظر اخلال در واکسن های خود با آنها کنار بیاییم ، گونه های آفریقای جنوبی هستند.” از نظر شدت بیماری ، انواع جدیدی وجود دارد که در هند مشاهده می کنیم. البته تفاوت ها را می توان در مکان های دیگر مشاهده کرد ، اما چهار نوع وجود دارد سازمان بهداشت جهانی به عنوان نگران کننده ای اعلام کرده است که گروه های انگلیس (انگلیس) ، آفریقای جنوبی ، برزیل و هند وجود دارد که به نظر من هندی ها و آفریقای جنوبی مهمترین آنها هستند.

وی گفت ، “در واقع ، در ویتنام ، كه یكی از مرفه ترین كشورهاست ، در كنترل كوئید ، غفلت و انتقال شركتهای اپل از چین و واردات چینی موفق عمل كرده است. سپس این قانون وجود دارد كه در مدت كوتاهی آنها می بینند یک نوع است و همچنین کمی خطرناک است. روش های مختلفی وجود دارد ، اما ما باید مراقب باشیم ، اما اگر در انگلیس مشاهده کنیم ، با وجود گسترش نوع هندی ، که 23٪ موارد تشخیص داده شده را تشکیل می دهد ، اما با وجود این ، بیمارستان راضی نیست که تعداد کشته ها زیاد نیست و حداقل بعضی از روزها تعداد موارد به صفر می رسد و ICU آنها خالی است ، این به دلیل یک معجزه و اثر بسیار مهم دارو است. گونه های مختلف می تواند در این کشورها معرفی شود و حتی ممکن است موارد خوبی داشته باشد ، اما موارد شدید ایجاد نمی کند بنابراین آنها همچنان سطح واکسن خود را افزایش می دهند ؛ زیرا این مسئله با واکسیناسیون حل خواهد شد ، انشاالله ما کلمه را مشاهده خواهیم کرد به زودی در کشور

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا