ورزش

عامل کشندگی کرونا/ شایع‌ترین علائم کووید ۱۹

اخبار خورشیدی:

مریم واعظ جلالی با بیان اینکه خط نسل بیماران Covid 19 تغییر کرده است ، گفت: “متأسفانه بسیاری از جوانان بدون بیماری عفونی در وضعیت بسیار جدی به مراکز درمانی رفته اند. شرایط عمومی. “

وی افزود: “عفونت کورون ویروس و مطالعات اخیر نشان داده است که تاج تحت هیچ قانونی نیست و می تواند صدمات جدی به جوانان وارد کند.”

Coronavirus / Covid بیماری 19

شهید بهشتی ، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، اظهار داشت: تعداد ویروس ها و تعداد افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنند یک مشکل است: این بیماری پتانسیل ابتلا به نوزادان ، کودکان ، نوجوانان و همه را دارد. در کشورهای مختلف سنین مختلف و مشکلات مختلف وجود دارد ، بنابراین ویروس کرون توسط افراد در هر سنی پوشیده می شود.

وی تصریح کرد: به طور کلی ، بیماری زایی و شدت Covid 19 به طور مستقیم به پاسخ ایمنی فرد بستگی دارد و این امر در ترکیب ژنتیکی فرد تأثیر دارد.

کشیش جلالی توضیح داد: “یک ویروس مشترک می تواند دو نفر را آلوده کند. هر یک از این افراد واکنش های متفاوتی در برابر ویروس خواهند داشت. به عبارت دیگر ، ویروس را می توان در نظر گرفت. آسیب جسمی و جسمی به عنوان سمی در زندگی. ” سپس می تواند باعث بروز بیماری بدون علامت در فرد دیگر شود.

وی ادامه داد: کورو ویروس جدید خانواده ای از ویروس ها است که قادر به استفاده از آن به روش های عادی نیستند بنابراین سیستم ژنتیکی و سیستم ایمنی هر فرد می تواند در پیشرفت این بیماری نقش مهمی داشته باشد. واکنش نشان دهند. “

وی گفت: “از نظر تاج ، اگر سیستم ایمنی بدن همه به درستی پاسخ دهد ، ویروس مورد حمله قرار می گیرد.”

وی در مورد وخیم تر شدن بیماری Covid 19 در مبتلایان به سیستم ایمنی اضافه کرد: “بخش هایی از این سلول ها مانند سلول های ریه ضعیف هستند و در صورت ایجاد بیماری عصبی می توانند از بین بروند. “” بنابراین ، مشخص است که این نوع بیماری ناشی از Covid 19 به دلیل شیوه مبارزه سیستم با بیماری است.

شهید بهشتی ، استادیار دانشگاه علوم پزشکی ، گفت: “در اصل كورو ویروس نمی تواند باعث مرگ و عوارض جدی این بیماری شود ، اما واکنش سیستم ایمنی بدن می تواند خطر تخریب را افزایش دهد. از ویروس. “

وی افزود: شناخت و تشخیص جوانب مختلف بیماری قلبی قلب نیاز به تحقیقات مداوم دارد ، وی افزود: “تحقیقات مبتنی بر تجزیه و تحلیل مؤلفه های مختلف بیماری Covid 19 ممکن است نیازهای درمانی این ویروس را برآورده کند. “

واعظ جلالی ادامه داد: تا امروز همه مطالعات نشان داده اند كه كرونا نوعی ویروس است كه به همان روش به انسان منتقل می شود ، مانند همه ویروس ها ، جهش های ژنتیك كوچك در رابطه با این ویروس ایجاد می شود.

وی گفت: “در صورت تغییر رفتار ، ماهیت و عملکرد ویروس می تواند جهش ویروس مهم باشد.” تاکنون می توان گفت که هیچ تفاوتی آشکار و معنادار در رفتار ویروس گزارش نشده از ابتدای کوه اول تا به امروز وجود ندارد.

وی قانونگذاری سلامت را دلیل اصلی توافق با بسیاری از جوانان عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخی افراد توصیه های پزشکی را نادیده می گیرند و این بیماری را به عنوان یک شوخی مصرف می کنند همچنین برخی از افراد توصیه ها را رعایت نمی کنند. سلامتی به دلیل بیماری طولانی مدت بیماری عفونی خستگی ، این شرایط ممکن است عاملی در افزایش تعداد بیماران باشد.

کشیش جلالی در مورد بالا بردن مشخصات رسانه های اجتماعی از طریق اطلاع رسانی دقیق و به موقع به عنوان روشی مناسب برای کاهش بار بیماری Covid 19 صحبت کرد و توضیح داد: تبلیغ کنندگان و پخش کنندگان باید از انتشار شایعات خودداری کنند. داستان های دروغین و همه تلاش خود را برای ارتقاء سلامت انجام می دهند. خدمات جامعه

وی گفت: “بیماری شدید قلبی می تواند تأثیر داشته باشد.”

این متخصص زندگی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس Covid 19 تا به امروز ، ویروس تغییر چندانی نکرده است ، گاهی اوقات با این تغییرات گزارش شده در مشکلات بیماران مختلف بیشتر از افراد مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا نیست.

وی اظهار داشت: اصلی ترین علامت در بیماری Covid 19 بیماری تنفسی و همچنین احتمالاً بیماری روده است.

وی گفت: “عفونتهای باکتریایی طبیعی متغیر هستند ، در صورت تغییر در ژنتیکی ایجاد ویروس ، شدت یک بیماری عفونی را کاهش می دهد ، ویروس می تواند تغییراتی ایجاد کند تا آن را قوی تر و دشوار. ” این فرم و ماهیت را تغییر می دهد.

وی افزود: در حال حاضر محققان زیادی هستند که ژنهای این ویروس را مورد مطالعه قرار داده اند و این اطلاعات برای بروزرسانی ژنهای ویروس کرونا به صورت روزانه بسیار مهم است.

شهید بهشتی ، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، با یادآوری اینکه این ویروس فقط بر روی بدن امواج زنده زنده مانده است ، تصریح کرد: با ارزیابی پاسخ و پایداری ویروس ، باید بر روی بذر اعمال شود. زنده ، حیوان زنده یا در داوری نهایی و آن را بگیرید. بیایید نیروهای مثبت را در بدن کمکی آزمایش کنیم.

واعظ جلالی افزود: “نتایج آزمایش های جدا شده از کروناویروس روی سلول های زنده نشان می دهد که این ویروس ها مسری تر از زمانی که وارد اتاق نشیمن یا در بسیاری از ویروس های ویروس در بدن و -افزایش یافت. “

وی گفت: “نتایج برخی آزمایش ها و مطالعات انجام شده در مورد مکانیسم های ریاضی ویروس Covid نشان می دهد که افزایش ویروس به گونه ای ظاهر می شود که می تواند یک واکسن را فراهم کند ، اما ما لازم به یادآوری است که خانواده ویروس کرونا این توانایی را دارند. چگونه می توان آنتی بیوتیک ها را شکست ، به طوری که پاسخ ایمنی بدن هر فرد برای جلوگیری از ویروس بسیار مهم است.

کشیش جلالی در ادامه گفت: “با تحریک واکنش سلول ها ، اگر این واکنش از بدن بدون خشونت و خشونت فعال باشد ، می تواند سلول های موجود را از بین ببرد بیماری در برخی از نقاط بدن. “

وی گفت: “مقایسه نتایج بدنی با سموم باکتریایی به دلیل تصور آسیب باکتریایی یا پیشگیری ژنتیکی به خوبی تحمل نمی شود” ، به عنوان مثال ، فقدان آن ممکن است یک پاسخ جسمی باشد. ممکن است یک نفر بیماری کرون داشته باشد ، دیگری ممکن است علائم دیگری از جمله مشکلات دستگاه گوارش یا مشکلات تنفسی داشته باشد ، این بدان معنا نیست که این بیماری تغییر کرده و یا دوباره برطرف شده است ، بلکه بدن همه افراد می توانند واکنش نشان دهند. Dealnagide این ویروس کشنده بی نظیر بوده است.

کشیش جلالی تأکید کرد: برای روشن شدن جزئیات در این رابطه باید مطالعات علمی در نظر گرفته شود تا به روش علمی نشان داده شود تا نشان دهد ویروس به دلیل تکثیر سلولی یا آسیب سلولی توانایی های مختلفی را بدست آورده است ، یعنی این مطالعات باید در سطح یک آزمایش واقعی باشد. ” حامی باشید.

آیا این ویروس باعث عفونت کوراو ویروس می شود؟

وی با نتیجه گیری از برخی مطالعات جهانی در مورد طلاق جدا شده ، دریافت: “مطالعات نشان می دهد که ویروسی که در حال حاضر در حال گردش است یک گونه از تاج ویروس است ، اما با شناسایی و افزایش اثرات آن افزایش نیافته یا بلاتا

کشیش جلالی توضیح داد: “علائم تاج ویروس تغییر نکرده است ، فقط یک بیماری عفونی است زیرا بسیاری از ویروس ها در بیماران تکثیر شده اند ، این غیرقابل تصور است توانایی ویروس در تاج “.

شهید بهشتی ، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، ادامه داد: “به طور کلی ، در نهایت ، سموم و سموم در طبیعت باقی می مانند و این افزایش ها باید به این دلیل باشد که ویروس هنوز در طبیعت وجود دارد. “

وی گفت: “ویروس كرونا در بین بیگانگان زنده در حال گردش است و نمی خواهد همه این افراد را قربانی كند زیرا به اندازه هر ویروس زنده دیگر باهوش است ، بنابراین همه كسانی كه كرونا ویروس دارند دچار مشكلات و این یک مشکل بزرگ است. ” آنها با مرگ روبرو نیستند و به همین ترتیب نوید بقا و بقا می دهند.

در بخش دیگری از مصاحبه ، آسیب شناس درباره اهمیت آزمایش کروناویروس در بدن توضیح داد: اگر بدن در تشخیص واکسن کرونا انتقاد کند ، ممکن است مشکلی پیش بیاید ، زیرا ویروس کورونا توانایی آزاد سازی آنتی بیوتیک ها را دارد ، در این روش حتی تشخیص ویروس به خطر می افتد.

وی ادامه داد: این ویروس ، به طور عمده ویروس Covid 19 ، بر اساس پایه هایی که دارد ، واکنش نشان می دهد. اگر تحقیق را بر اساس نتایج آزمایش ضد ویروسی انجام دهیم ، به جایی نخواهیم رسید. زیرا ویروس ممکن است یک واکنش جدید برای فرار باشد. ” آنها مقاومت نشان می دهند.

واعظ جلالی همچنین درباره افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سكته مغزی توضیح می دهد: “یكی از مهمترین دلایل تغییر رفتار افراد است و اگر در زمانی گفته شود كه بچه ها به بیماری قلبی مبتلا نشوند ، این امر خواهد بود. اشتباه و اشتباه است ، زیرا کودکان به عنوان بزرگسالان دارای بیماری قلبی هستند. یکی از دلایل کاهش بیماری قلبی در کودکان صرفاً به دلیل پایین بودن سطح عفونت در کودکان است.

وی تصریح کرد: با افزایش تعداد بیماران نیز شاهد افزایش تعداد کودکان مبتلا به بیماری قلبی هستیم و این موضوع مربوط به افزایش تعداد بیماران و اختلاف در پاسخ به این بیماری است.

وی گفت: “پاسخ ایمنی ممکن است یکی از مهمترین عوامل در تعیین آینده عفونت های ویروسی باشد ، بنابراین ژنتیک واقعاً مهم است.”

وی گفت: “یكی از مهمترین موارد در مورد كرونا ، پاتوژنز جهانی ویروس است ، به طوری كه نسل ویروس در بسیاری از نقاط جهان شباهت های زیادی در ژن ها ، خصوصیات ژنتیکی و عوارض بیماری.

وی گفت: “آزمایش افراد مبتلا به ویروس Qovid نشان می دهد که ویروس در ووهان ، چین ، فرانسه ، ایران یا ایالات متحده گسترش یافته است ، به عنوان مثال ، تقریباً به طور یکنواخت بر افراد مبتلا می شود. علائم و سطح ژنتیکی آنها. ” .

وی در مورد تولید واکسن و تلاش برای تولید واکسن گفت: “به طور کلی ، واکسن ها در این خانواده می توانند محافظت کوتاه مدت انجام دهند ، همچنین حداکثر دوز واکسن قادر به جلوگیری از ویروس می تواند براساس نتایج مطالعه و آزمایش باشد.” مصمم باشید

عضو گروه دانشگاه نگاهی به ماهیت پیشگیری کوتاه مدت از تاج ویروس از طریق واکسن به عنوان یکی از فرصت های ایجاد شده در پیشگیری از این بیماری عنوان کرد و اظهار داشت: حتی توسعه پیشگیری کوتاه مدت در افراد می تواند بار سنگین را کاهش دهد بیماری در جامعه و کاهش استرس نقش کارکنان بهداشت.

وی گفت: ایجاد و ایجاد واکسن برای بیماران دارای سیستم ایمنی می تواند یک راه حل عالی باشد.

وی گفت: ممکن است تولید داروهای مؤثر برای مقابله با کورو ویروس بسیار اندک باشد و اثرات این ویروس را کاهش دهد. با توجه به اینکه این ویروس از مولکولهای زنده زیادی استفاده می کند ، به نظر می رسد تحقیقات و تولید داروها در کنترل این ویروس مؤثر است. مولکولها در معالجه بیماران مؤثرتر و در دسترس تر هستند.

وی با بیان اینکه “ویروس Covid 19 برای زنده ماندن نیاز به توازن در فرم طبیعی خود دارد” ، گفت: رفتار این ویروس در مقایسه با اعضای خانواده آن مانند ویروس SARS یا مرس ، نشان می دهد که وجود ندارد. آینده برای این روشن است. وی گفت: “بقای یا از بین بردن این ویروس پیش بینی شده است ، زیرا نتایج این مطالعه نیاز به تجزیه و تحلیل جنبه های مختلف زندگی جدید ویروس دارد ، اما متأسفانه اطلاعات کمی برای بررسی جهش ویروس وجود دارد.

وی توضیح داد: در حال حاضر مهمترین اولویت متخصصان بهداشت ، تشخیص به موقع بیماران مبتلا به بیماری قلبی و ارائه درمان مناسب است.

وی اظهار داشت: “مطالعات روی جهش های ویروس تاج باید در بالاترین سطح انجام شود. به عنوان مثال باید مشخص شود که ویروس پس از جهش های متعدد در یک مورد جدید بازسازی می شود.”

وی ابراز امیدواری برخی محققان و متخصصان در زمینه انرژی کرون مانند SARS و ویروس مرس را عنوان کرد و افزود: به نظر می رسد رسیدن به سطح بالای ایمنی در جامعه می تواند میزان انتقال ویروس را کاهش دهد.

وی ادامه داد: هیچ مطالعه جامعی در مورد بیماران مبتلا به بیماری عروقی و عوارض جانبی ثانویه یا متعاقب آن صورت نگرفته است و آزمایش سرولوژیکی نتوانسته است صدمات کاملی را در اختیار بیماران قرار دهد. .

وی گفت: “به طور جهانی پذیرفته نشده است که آنتی بیوتیک ها تله ای برای مقاومت ضد میکروبی باشند و نتایج تشخیص سرولوژیکی ممکن است زیر سوال برود.” یاد بگیرید ، مطالعه کنید و با ویژگی های این ویروس Corona جدید آشنا شوید.

وی گفت: “سیستم های محافظت در برابر در برابر coronavirus نیاز به بررسی دقیق و مطالعات بیشتر دارند.”

وی گفت: “برخی از دانشمندان در سراسر جهان گزارش هایی را در مورد بیماری های عفونی داخل بدن منتقل می كنند كه coronavirus را به دیگران منتقل می كنند ، بنابراین این مطالعه نشان می دهد كه اولین قدم داشتن یك مکان امن به ویژه است.” در محیط داخلی می تواند به بیش از 1.5 متر برسد ، در حالی که انتقال تاج از هوای داخلی می تواند به حداکثر خود برسد.

کشیش جلالی توضیح داد: “تأکید بر اینکه کرونا در هوا است به معنای افزایش رفتار ، اضطراب و ترس از بیمار شدن در افراد نیست. به عنوان مثال برخی از مردم از باز کردن در و پنجره می ترسند.” ماهیت آلودگی هوا بدین معناست که آلودگی ممکن است هم در داخل خانه و هم در خارج از خانه ایجاد شود و این به دلیل عدم گردش هوا است.

وی درباره تهویه مطبوع و تهویه مطبوع افزود: تهویه مطبوع می تواند منبع آلودگی داخلی و همچنین تهویه مطبوع باشد که دارای هوای زیادی در اتاق است و همچنین با دمیدن هوای داخل هوا و آرامش هوا. چرخش کن این آلودگی را گسترش می دهد ، بنابراین باز کردن پنجره ها برای رشد هوای تازه مهم است.

در خاتمه ، دانشکده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اضافه کرد: “کارمندان توسط مسئولان دولتی و دانشمندان در معرض این بیماری قرار می گیرند. ما باید از ایجاد ترس غیرضروری خودداری کنیم و شایعاتی راجع به چگونگی این بیماری منتشر کنیم. گسترش در میان مردم. ” . اطاعت از اقدامات بهداشتی مانند بهداشت خوب ، پوشیدن ماسک ، حمام مکرر و دوری از محیط و همچنین حفظ محیط ایمن می تواند یکی از مهمترین راهکارها باشد. برای ریشه کن کردن این بیماری

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا