جامعه و خانواده

تند باد کردستان را در می‌نوردد

سی وی نت / کردستان هواشناسی کردستان بابان با بیان اینکه به دلیل فشار کم در منطقه ، وزش باد شدید خواهیم داشت که امروز دارای شیب کمتری است ، افزود: سرعت باد امروز برای امروز در مناطق شرقی و جنوبی استان در منطقه گرمسیری است.

خبات قماری در گفت و گو با سی وی نت ، با اشاره به آخرین تحلیل نقشه هواشناسی اظهار داشت: با تجزیه و تحلیل مدل های هواشناسی امروز ، به دلیل فشار کم وارد منطقه کنترل ، باد می شود. جامد دارای لایه ای از خاک است و بعد از چند ساعت ابر افزایش می یابد. در اواسط ظهر و در امتداد ضلع شرقی و جنوبی ناحیه ، بارندگی ممکن است از بین برود.

وی اضافه کرد: سرعت وزش باد امروز در شرق استان در طوفان گرمسیری قوی است.

یک هواشناسی از کردستان گفت: از فردا تا اواسط هفته هوا در این کشور معتدل و برای چند ساعت تمیز و آفتابی خواهد بود. منطقه شرقی پیش بینی شده بود.

وی اظهار داشت: برای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد شدید ، عمدتاً در نیمه و نیمی از مناطق منطقه و با کاهش کیفیت هوا بویژه عصرهای سه شنبه پیش بینی می شود.

قماری ادامه داد: ما از شهروندان می خواهیم که از ارتفاع خودداری کنند ، بازی در فضای باز انجام دهند و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تصادفات در ساختمانهای بسته ، سبز انجام دهند ، و غیره. “

وی در پایان یادآور شد: از نظر دما متوسط ​​دما از یک شیب به آخر هفته افزایش می یابد.

پایان ماموریت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا