جامعه و خانواده

دمای تهران به ۴۰ درجه می‌رسد/ وقوع رگبار در سه استان جنوبی

رئیس سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی اینکه دمای هوای تهران فردا (پنجم تیرماه) به 40 درجه سانتیگراد برسد ، بارش شدید باران در سه منطقه جنوبی کشور را پیش بینی کرد.

صادق ضیاییان در مصاحبه ای با سی وی نت وی افزود: امروز و فردا (4 و 5 تیر) در جنوب سیستان و بلوچستان ، جنوب کرمان و شرق هرمزگان در بعدازظهر ، رعد و برق ، رعد و برق و وزش باد موقت رخ می دهد و فردا (5 تیر) قدرت تعامل اجتماعی در این مناطق افزایش می یابد.

وی ادامه داد: امروز و فردا (4 و 5 تیر) با افزایش دما در مناطق ساحلی دریای خزر و اردبیل در روزهای سه شنبه و پنجشنبه (15 تا 17 تیر) در ارتفاعات ، دمای سری در این مناطق کاهش می یابد. “

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از سه شنبه تا پنجشنبه (15 تا 17 جولای) پراکندگی باران در منطقه ساحلی دریای خزر پیش بینی می شود.

به گفته ضیائیان ، امروز (4 جولای) در منطقه زابل ، وزش باد شدید و گاهی طوفان های گرد و غبار پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز تا سه شنبه (4 تا 6 ژوئیه) ضلع شرقی تنگه هرمز و دریای عمان شدید خواهد بود.

رئیس پیش بینی سریع هواشناسی سازمان هواشناسی طی دو روز آینده برای تهران گفت: هوای تهران فردا (4 تیر) صاف است و گاهی وزش باد 40 تا 29 درجه سانتیگراد دارد. هوای پایتخت روز سه شنبه (6 ژوئیه) صاف خواهد بود و گاهی در بهترین و سردترین فصول وزش باد به 40 تا 28 درجه سانتیگراد می رسد.

ضیائیان در خاتمه گفت: “فردا (5 ژوئیه) اهواز با حداکثر دمای 47 درجه سانتیگراد قویترین مکان کشور خواهد بود و شهرهای یاسوج ، شهرکرد و ارومیه حداکثر دما 35 درجه سانتیگراد هستند. پیش بینی کنید که خواهد شد. سردترین منطقه است. “

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا