اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین ارزهای دیجیتال 2025

بسیاری از ارزهای دیجیتالی که در مارکت وجود دارند، در سرمایه گذاری بلند مدت سوددهی مناسبتری به نسبت تریدهای روزانه به همراه دارند. به همین دلیل اغلب کاربران به دنبال ارزهایی هستند که آینده مناسبی در طولانی مدت در بازار به همراه داشته باشند. ما نیز در این مقاله قصد داریم چند مورد از ارزهای دیجیتال مستعد رشد را به شما معرفی کنیم تا بهترین گزینه برای سرمایه گذاری را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که این موارد با توجه به تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال به شما معرفی شده‌اند. بدیهی است که پیش از خرید هر ارز دیجیتالی، باید به صورت جداگانه پروژه مورد نظر را بررسی کرده و نسبت به میزان سرمایه خود اقدام کنید.

چگونه ارزهای دیجیتال را ارزیابی کنیم؟

اشاره کردیم که برای انتخاب ارز دیجیتال مناسب، باید از تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال استفاده کرد. در تحلیل‌های فاندامنتال، باید بستر و وایت پیپر یک پروژه به همراه تیم سازنده و تاریخچه آن به دقت بررسی شود. بدیهی است که وجود یک ایده درست به همراه تیم فنی قوی، از مزیت‌های هر پروژه‌ای به شمار می‌رود.

در تحلیل‌های تکنیکال اما استفاده از ابزارهایی نظیر تایم فریم‌ها، شاخص و اندیکاتورها و نمودارهایی نظیر تریدینگ ویو برای بررسی قیمت لحظه‌ای یک ارز دیجیتال، ضروری است. در اینگونه تحلیل‌ها، با استفاده از ابزارهای مناسب، سیگنال‌هایی به کاربران ارائه می‌شود که زمان درست برای خرید و فروش یک ارز را نشان می‌دهد. توجه داشته باشید که این سیگنال‌ها در برخی از مواقع درست بوده، و نباید بدون انجام تحقیق و بررسی شخصی، وارد پروژه شد.

بیت کوین

بیت کوین گران‌ترین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال است که به‌عنوان یک وسیله پرداخت مؤثر و یک گزینه سرمایه‌گذاری عالی برای پس‌انداز شما از محبوبیت زیادی برخوردار است. ویژگی کلیدی بیت کوین تعداد محدود انتشار در سطح نرم افزار است.

قیمت بیت کوین تحت تاثیر عوامل بازار عرضه و تقاضا شکل می گیرد. بر اساس اکثر ارزیابی های کارشناسان، تقاضا برای بیت کوین در بازه زمانی 3 تا 8 سال بالا باقی خواهد ماند.

طبق پیش‌بینی بلندمدت اتحادیه معامله‌گران، بیت‌کوین (BTC) می‌تواند تا سال 2025 به 78355.2 دلار، برسد.

بایننس کوین

بایننس کوین (BNB) یک ارز دیجیتال زنجیره هوشمند بایننس است، یک بلاک چین نسل جدید که توسط کارشناسان صرافی توسعه یافته است. حتی چالش احراز هویت بایننس از محبوبیت آن کم نکرده است.

از بسیاری جهات، BSC برتر از اتریوم است، به همین دلیل است که به سرعت در حال افزایش محبوبیت است.قیمت BNB تا حد زیادی به موفقیت صرافی و محبوبیت معاملات ارزهای دیجیتال بستگی دارد، به همین دلیل است که نسبتاً نوسان است.

به طور خاص، سال 2021 برای BNB بسیار موفق بود و قیمت آن از 40 دلار در ابتدای سال به 690 دلار در بالاترین حد خود رسید. اما پس از آن، قیمت کاهش یافت. به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذاران علاقه مند هستند که آیا این موفقیت می تواند تکرار شود یا نه؟

بسیاری از تحلیلگران چشم انداز بلندمدت کوین بایننس را تخمین زدند با توجه به پیش‌بینی قیمت بلندمدت اتحادیه معامله‌گران، سکه بایننس (BNB) می‌تواند تا سال 2025 به 999.57 دلار، برسد‌.

کوین شیبا

کوین شیبا اینو (SHIB) یکی از موفق ترین میم کوین ها در تاریخ بازار است که همراه با Dogecoin در رتبه بندی های مختلف محبوبیت در بین سرمایه گذاران خرده فروشی قرار دارد.سال 2021 سال بسیار موفقی برای سکه بود، زیرا قیمت SHIB/USD بیش از 150 برابر از پایین ترین سطح سال به بالاترین میزان سال افزایش یافت. بسیاری از سرمایه گذاران خصوصی موفق به کسب صدها (حتی هزاران) درصد سود روی سکه شدند، که این سوال را مطرح می کند که آیا SHIB می تواند رشد قوی خود را در سال  های بعد از آن تکرار کند؟

پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت سکه شیبا اینو پورتال ممکن است به دارندگان سکه خوش‌بینی کند.با توجه به پیش‌بینی قیمت بلندمدت اتحادیه معامله‌گران، سکه اینو شیبا (SHIB) می‌تواند تا سال 2025 به 0.00004082 دلار برسد.

Dogecoin

یک ارز رمزنگاری محبوب، اولین میم کوین است که در طول زمان به لطف جامعه فعال و حمایت رهبران تأثیرگذار افکار، مانند کارآفرین مبتکر ایلان ماسک، بسیار محبوب شده است. به هر حال، این میلیاردر حتی معتقد است که DOGE از نظر فنی ارز دیجیتال امیدوارکننده‌تری نسبت به بیت‌کوین است.

در سال 2021 DOGE رکوردهای جدیدی را ثبت کرد و سال را بسیار موفق کرد. از ابتدای سال تا اوج های سال، قیمت 15 برابر افزایش یافت – از 0.0047 دلار به 0.74 دلار

بر اساس پیش‌بینی بلندمدت اتحادیه معامله‌گران، Dogecoin (DOGE) می‌تواند تا سال 2025 به 0.2704 دلار، برسد‌.

اخبار فارکس arznow تاثیری زیادی روی فراز و نشیب‌های این بازار می‌گذارند. اگر فعال یا سرمایه گذار ارزهای دیجیتال هستید حتما پیگیر اخبار باشید

دکمه بازگشت به بالا