حوادث

هشدار زرد هواشناسی برای ۱۰ استان کشور

رسالت:

سازمان هواشناسی هشدار زرد صادر کرده است: از اواخر فردا (16 نوامبر) تا اواخر سه شنبه (17 نوامبر) ، صحبت از رعد و برق ، رعد و برق و وزش باد شدید است ، و شیوع این شرایط جوی فردا (25 آبان) در جنوب خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد در بوشهر ، دوشنبه (26 نوامبر) در جنوب غربی آذربایجان ، شرق آذربایجان شرقی ، اردبیل ، غرب فارس ، انتظار می رود روز سه شنبه (26 آبان) کهگیلویه و بویراحمد در شمال شرق خوزستان در گیلان ، مازندران غربی ، اردبیل و آذربایجان شرقی وجود داشته باشد.

به دنبال این شرایط آب و هوایی ، در جاده مزاحمت ایجاد شده است ، می توان به آب دسترسی پیدا کرد و احتمال آتش سوزی وجود دارد ، به عنوان مثال برای جلوگیری از سفرهای غیر ضروری ، پاکسازی جاده ها و کانال ها و مراقبت از صعود.

سرویس هواشناسی هشدار زرد دیگری را نیز صادر کرده است: از امروز بعدازظهر (15 نوامبر) تا یکشنبه بعدازظهر (16 نوامبر) ، وزش باد از ارتفاعات در آسمان می وزد. بین 1.5 و 2 متر در تنگه هرمز ، منطقه شرقی خلیج فارس و قسمت غربی رودخانه عمان محسوب می شود.

با توجه به شرایط جوی غالب ، تلاطم سیستم دریایی ، ناپدید شدن تورهای ماهیگیری ، غرق شدن قایق های کوچک و کشتی ها با انتظارات مطابقت ندارد ، بنابراین سازمان هواشناسی باید مراقب مسافرت و آتش سوزی ، نیمه سنگین و قایق های تفریحی و فعالیت های ماهیگیری. توصیه کنید که همه فعالان صنعت حمل و نقل ، به ویژه در دریا ، اقدامات لازم را انجام دهند.

وقتی سرویس ملی هواشناسی پرچم زرد صادر می کند ، به این معنی است که هوا سفر و فعالیت های روزمره را مختل می کند. این هشدار برای عموم صادر می شود تا آنها بتوانند خود را برای یک بحران آب و هوایی آماده کنند که از همیشه بدتر است. از طرف دیگر مسئولان از این هشدارها آگاه هستند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامی انجام دهند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا