سلامت و تندرستیکسب و کار ایرانی

گن لاغری خوب میخوام

گن لاغری چیست؟

گن لاغری یک نوع بادوام و محکم است که معمولا برای شکل دهی بدن دور کمر بسته میشود. گن آنچری با فعال کردن عضلات بدن، سطح فعالیت فیزیکی افراد را افزایش داده و در نتیجه باعث میشود کالری‌های بسیار زیادی در بدن بسوزد و اینگونه به افراد کمک میکند که بتوانند با گذشت زمان لاغر شده و به اندام ایده‌ال خود دست یابند. گن لاغری قابل استفاده در تمامی فصول میباشد و با توجه به طراحی‌های متفاوت و استفاده از مواد مناسب، میتوانید به راحتی گن لاغری مناسب برای فصل گرم و سرد را پیدا کنید.

انواع گن لاغری

بازار گن‌های لاغری امروزه بسیار محبوب هست و افراد بسیار زیادی برای علل های مختلف از این گن‌ها استفاده میکنند، گن‌های فقط مخصوص افرادی که می‌خواهند لاغر بشوند نیست و خیلی از افراد استفاده میکنند و انواع گن لاغری برای موضوع خاصی مناسب هست به طوری که بعضی از افراد بعد از جراحی‌های خاصی می بایست از این گن‌ها استفاده کنند و در مواردی ورزشکاران نیز برای سفت کردن عضلات خود از گن‌ها استفاده می‌کنند. انواع گن لاغری شامل گن شکم و پهلو، ران پا، نیم تنه، بالاتنه، تمام بدن می شود که قبل از خرید آن ها باید انواع گن لاغری بشناسید و گن مناسب خود را انتخاب کنید، همچنین قیمت گن لاغری علاوه بر جنسش بستگی به نوع آن دارد .

گن‌های شکم و پهلو در بین انواع گن ها محبوب تر هست این گن‌ها ناحیه‌ی شکم و پهلو و کمر را در بر میگیرد و بسیاری از بانوانی که به دنبال لاغری هستند از این نوع گن‌ها استفاده میکنند حتی افرادی که عمل پیکر تراشی انجام می دهند می بایستی تا مدتی بعد از عمل از این نوع گن‌ها برای فرم دهی بدن استفاده کنند. گن لاغری سوتین دار و ورزشی بعد از گن‌های شکمی، انواع گن‌های لاغری سوتین دار و نیز محبوبیت فراوانی دارند که بسیار برای استفاده‌ی زیر لباسی و یا برای ورزش کردن مورد استفاده قرار میگیرند. گن لاغری شکم، کمر و باسن این نوع گن لاغری قسمت‌های شکم، کمر و باسن را تحت پوشش خود حفظ میکند و به گونه‌ای طراحی شده است که فشار مناسب بر این قسمت‌ها اعمال کرده و باعث فرم دهی آنها میشود.

گن لاغری شکم و کمر این نوع گن مخصوص فرم دهی به شکم و کمر طراحی شده است و با فشار وارد کرده بر این نواحی باعث چربی سوزی آنها میگردد. گن لاغری شکم، ران و باسن این نوع گن نیز مخصوص فرم دهی به شکم، ران و باسن طراحی شده است و برای افرادی که میخواهند به این نواحی از بدن خود فرم دهند بسیار مناسب است. تمامی انواع گن‌های لاغری برای فرم دهی به بدن و از بین بردن چربی‌های اضافی طراحی شده‌اند با این تفاوت که هرکدام از آنها مناسب برای پوشاندن قسمت‌های خاصی از بدن میباشند.

چگونه سایز مناسب گن را انتخاب کنیم؟

وقتی می خواهید کالایی را خریداری کنید قطعا تنوع محصولات با سایزهای متفاوت به شما اجازه نمیدهد راحت تصمیم گیری نمایید.گاه ممکن است با عجله و بدون آگاهی خریدی انجام دهید و سپس به سرعت پشیمان شوید. در این بخش راهکارهایی برای انتخاب سایز دقیق گن به شما عرضه می شود.

  • ابتدا دور سینه، دور کمر و دور باسن خود را با اندازه گیری کنید و سایز بدنتان را بطور دقیق به دست آورید.
  • سایزی را انتخاب کنید که با اندازه‌های به دست آورده شما متناسب باشد.
  • گن لاغری مورد نظر باید با قد و وزن شما تناسب داشته باشد.
  • سایز انتخابی حداقل باید دو ناحیه از بدن شما را تحت پوشش گن قرار دهد.

نحوه استفاده از گن لاغری بعد از عمل جراحی

گاه پزشکان بعد از برخی عمل‌های جراحی به بیماران توصیه می کنند که از گن لاغری استفاده کنند. مثلا بعد از عمل کمر ،پزشکان توصیه می‌کنند از گن استفاده شود تا فشار از ستوان فقرات برداشته شود و کمر درد تسکین یابد. در واقع اینجا گن نقش حمایتی برای اندام های بدن را دارد. یا وقتی فردی مجبور است به مدت طولانی سرپا بایستد یا به دیابت دچار است، استفاده از گن توصیه می شود تا موجب تسهیل گردش خون در ناحیه پا شود و از لخته شدن خون ممانعت به عمل آورد.

عوارض گن لاغری با سایز کوچک

گاه افراد به اشتباه تصور می کنند که هرچقدر سایز کوچک تری برای گن انتخاب کنند و اندام ها جمع تر شوند؛ اثر لاغری سریع تر و بهتری دارد.در واقع اینگونه نیست.حتی ممکن است عوارض خطرناکی هم داشته باشد.وقتی خیلی سایز گن لاغری تنگ است ممکن است باعث بسته شدن عروق لنفاوی شده و موجب ورم در ناحیه مورد استفاده شود.حتی ممکن است کبودی های پوستی هم در ناحیه مورد نظر ایجاد شود.بنابراین در انتخاب گن به سایز آن دقت نمایید.

آیا گن لاغری تاثیر گذار است؟

گرما و فشار زیاد در ناحیه ای که گن را استفاده می کنید روی نمای سلولیت اثربخش است.در ضمن با بستن گن افراد بیشتر به ظاهر بدن خود توجه می کنند و با دقت بیشتری رژیم غذایی را رعایت می کنند.برای اثر بخشی بیشتر و مداوم باید استفاده از گن لاغری همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش کافی باشد.اگر از رژیم و ورزش کمک نگیرید اثر بخشی استفاده از گن موقت و گذراست و این دال بر بی کیفیت بودن گن یا سایر عوامل مانند جنس گن و …نیست.در ضمن باید این نکته را به ذهن بسپارید که افرادی که در حال رشد هستند نباید از گن استفاده کنند. بهترین گن لاغری زنانه : گن لاغری بند سوتینی و گن لاغری ساعت شنی از بهترین گن‌های لاغری شکم و پهلو بشمار میروند.

  • گن بند سوتینی بخاطر استفاده‌ی راحت و آسان برای بانوان از بهترین گن‌ها محسوب میشود. این گن دارای هولوگرام اورجینال بوده و یکی از محصولات اصلی کلمبیا بشمار میرود.
  • گن ساعت شنی برای افرادی که شکم بزرگی دارند و میخواهند شکمشان تخت و صاف به نظر برسد، بهترین گزینه میتواند باشد. به همین دلیل نیز در بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار و محبوب میباشد.

بهترین مارک گن ساعت شنی

  • گن ساعت شنی آنچری
  • گن ساعت شنی کلمبیا
  • گن ساعت شنی بانسیکا

روش نگهداری از انواع گن

برای اینکه گن لاغری مورد استفاده کیفیت خود را به زودی از دست ندهد، باید بخوبی از آن مراقبت کنید تا عمر طولانی داشته باشد و بتوانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید، چرا که قیمت این گن‌ها ارزان نیستند و پس از خرید به محافظت و نگهداری نیاز دارند. طرز صحیح شستن گن بعد از هربار استفاده باید گن را بشویید، بخاطر داشته باشید شستن مکرر گن به حفظ خاصیت کشسانی آن کمک میکند و این باعث میشود عمر زیادی داشته باشد. اگر این لباس‌ها به طرز صحیحی و بدون قرار دادن در شسته شوند، شست و شوی مکرر به آن هیچ آسیبی نمیرساند. شستن کثیفی، باکتری‌ها و عرق گن باعث میشود کیفیت خود را حفظ کند.

استفاده از مواد شوینده ملایم برای اینکه گن مورد استفاده به زودی کیفیت خود را از دست ندهد بهتر است آن را با شوینده‌های ملایم مانند بشویید و از بکارگیری شوینده‌های قوی خودداری نمایید. اصول خشک کردن گن : گن لاغری آرتان را به محض خشک کردن باید در هوای آزاد قرار دهید تا به طور طبیعی و به تدریج خشک شود، به هیچ وجه آن را داخل خشک کن و نور مستقیم خورشید قرار ندهید زیرا گرما و حرارت باعث از بین رفتن حالت کشسانی گن شده و در نتیجه کیفیت گن را از بین میبرد.

چه افرادی به پوشیدن گن لاغری نیاز دارند؟ افرادی که واقعا احساس میکنند دارای اضافه وزن در برخی از نواحی بدن هستند و میخواهند با چربی سوزی، به بدن خود فرم داده و لاغر شوند میتوانند از گن لاغری استفاده کنند. البته استفاده از گن لاغری فقط به این افراد محدود نمیشود و برخی از افرد نیز بعد از عمل جراحی، زایمان طبیعی و سزارین میتوانند از گن لاغری استفاده کنند، فقط قبل از استفاده حتما باید در مورد نوع گن و نحوه استفاده با پزشک خود مشورت کنند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا