سلامت و تندرستیکسب و کار ایرانی

شکم بند لاغری خارجی

خرید گن اسلیپ آرتان ، یکی از موثرترین گزینه ها برای لاغری و چربی سوزی است. با کمک شکم بند لاغری می توانید چربی های شکم و پهلوها را آب کنید و اندامی زیبا داشته باشید. هنگام خرید این محصول، به چند نکته مهم از جمله نوع کمربند و جنس آن، بهتر است توجه کنید. در ادامه با همراه باشید.

شکم بند لاغری چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟

شکم بند لاغری، یکی از بهترین گزینه ها برای لاغری و چربی سوزی است. لاغری و تناسب اندام، همیشه یکی از نگرانی های افراد است. به همین دلیل، بسیاری از افراد از وسيله ای مانند شکم بند آرتان استفاده می کنند. هر کسی می خواهد اندامی متناسب داشته باشد، تا هم از نظر جسمی زیبا به نظر برسد و هم سلامتی خود را حفظ کند. اضافه وزن، به خودی خود یک بیماری است و می تواند باعث بیماری های دیگری شود.

درست است که همه به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، اما متأسفانه بعضی افراد وقت کافی ندارند كه به باشگاه بروند يا تمريناتی انجام دهند، تا اندامی متناسب داشته باشند. به همین دلیل، بسیاری از افراد به دنبال راه هایی هستند که به زمان زیادی احتیاج نداشته باشند. در نتیجه شکم بند لاغری، گزینه بسیار خوبی برای این افراد است.

از مزایای این دستگاه قیمت پایین آن است و همه می توانند آن را تهيه کنند. چندین سال پیش شكم بندهای مختلفی برای زنان وجود داشت، که برای بعد از زایمان استفاده می شد. اما پس از مدتی، افرادی که می خواستند لاغر شوند يا لاغر به نظر برسند، از این شكم بندها استفاده کردند و تولیدکنندگان، این محصول را با قیمت مناسب و پايين عرضه می كردند. برخلاف تصور بسیاری از افراد، استفاده از شکم بند مضر نيست. بیشتر مدل های این محصول ساده بوده و به راحتی قابل استفاده هستند. اما برخی از مدل ها دارای عملکرد متفاوتی هستند. شکم بندهای حرارتی با کمک گرما چربی بدن را جابه جا می کنند و با سوزاندن آن ها، باعث کاهش وزن و تناسب اندام می شوند.

شکم بند چگونه باعث چربی ‌سوزی می شود ؟

شکم بند لاغری باعث می شود بدن عرق كند، و بنابراین باعث چربی سوزی و تناسب اندام می شود. از این شکم بندها برای سوزاندن چربی های شکم و پهلو استفاده می شود. البته روش های دیگری نیز برای سوزاندن چربی وجود دارد، اما استفاده از شكم بند یکی از بهترین و موثرترین روش هاست. چون شكم بند، از گرمای بدن برای سوزاندن چربی ها استفاده می كند، به بدن آسیب نمی رساند.

در حال حاضر بیشتر افراد شكم بند ميبندند و در نتيجه، باعث تناسب اندام می شود. از شکم بندها می شود در طول روز بدون مشکل استفاده کرد. زيرا به گونه ای ساخته شدند كه آسيب نمی رسانند. این، به این معنی است که حتی در انجام کارهای روزمره، می توانید از این شكم بندها استفاده کنید. شکم بند از جنس خاصی ساخته شده، که باعث می شود در حین انجام کار عرق کنید و بنابراین روند چربی سوزی در بدن شما انجام شود. مجدداً تأكید می كنیم كه این شکم‌ بندها هیچ صدمه ای به بدن وارد نمی كنند و هیچ عارضه ای ندارند. به این ترتیب، پوست و بدن شما در سلامت کامل قرار دارد.

نکات مهم و ضروری در خرید شکم بند لاغری

شکم بند ها معمولاً با استفاده از چسب بسته می ‌شوند. از شكم بند می توانيد برای پوشاندن کمر و کلیه ها نیز استفاده كنيد. بنابراین بسته به نیاز خود، باید مناسب ترین مدل شکم بند لاغری را بخريد.

بعضی از مدل های شکم بند، برقی هستند و با برق كار می كنند، اما بعضی از مدل ها با گرمای طبیعی بدن كار می كنند، بنابراین، می توانید نوع مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شکم بند می تواند از نئوپرن، فیبر نایلونی، پلی استر، پلی آمید و یا پارچه ساخته شود.

گن لاغری شکم و پهلوی ترکیه ای Turkey آرتان :

این گن لاغری که به شکم بند لاغری یا گن لاغری شکمی یک تکه یا گن شکمی لاغری معروف است برای کسانی مناسب است که فقط مشکل شکم و پهلو دارند و دوست ندارند گن به روی باسن یا ران ها یا سینه های آن ها بیاید. این محصول در سایز های مختلف و در بسته بندی شکیل موجود می باشد وبه رنگ بدن عرضه شده است تا قابلیت استفاده از این محصول را با هر لباس ازهر رنگ و جنس را به شما بدهد. سایزهای تعریف شده ی این محصول ، به شما این امکان را می دهد تا با اطمینان از اینکه می توانید سایز دلخواه خود را برای بهترین فرمت بدنی دلخواه را به دست آورید ، انتخاب کنید.

گن شکم بند ترکیه ای علاوه بر اینکه از مواد انتی باکتریال (ضد ویروس) تهیه شده است که حتی با حساس ترین پوست های دنیا هم سازگار است لبه های این محصول ژله ای بوده و به بدن شما می چسبد و دیگر سر نمی خورد بنابراین نگرانی بابت لول شدن نداشته باشید. قیمت گن لاغری آرتان زنانه از این گن بسیار پایین تر است اما کیفیت یکسانی دارد.

گن لاغری شکمی از چه جنسی است؟

این گن از مواد انتی باکتریال (ضد ویروس) تهیه شده است که حتی با حساس ترین پوست های دنیا هم سازگار است ، با پوشش دادن بیش از ۵۰% طول بدن موجب خوش فرم شدن قسمت های باسن شکم و پهلو ها می گردد.این محصول با جنس مخصوص خود به بدن شما می چسبد و دیگر سر نمی خورد . این الیاف به طرزی باور نکردنی نرم هستند و به طور طبیعی متخلخل می باشند و به همین دلیل قادر به جذب بو و رطوبت بوده و با این کار پوست را خشک و خنک نگه می دارند

تکنولوژی کربن دار کردن نخ به چه صورت است؟

این فن آوری روشی است که در آن دانه های کربن بامبو را در فرآیندی کارخانه ای ، به پلی استر خام اضافه می کنند. در حقیقت مولکول های کربن میان الیاف پلی استر جا می گیرند . این الیاف را برای بافت گن لاغری به کار گرفته اند تا با قدرت جذب بالا مانع از خیس شدن بدن هنگام پوشیدن این گونه گن ها شده و عرق بدن را جذب کند و همچنین مانند یک تار، مولکول های بو را به دام انداخته و به سرعت از بین ببرد

سوالات متداول درباره گن

  1. آیا سیم و مفتول ، در قسمت پشت و شکم این گن به کار رفته است؟

خیر . با استفاده از الیاف ویژه ای که در بافت گن لاغری فورمیسی به کار رفته اند نه تنها نیازی به سیم و فنرهای رایج در گن های لاغری نیست بلکه هیچ گونه زیپ و درزی هم در آن وجود ندارد و کاملا یک تکه می باشد

  1. آیا می توان گن لاغری شکم را زیر لباس های تنگ و چسبان هم پوشید؟

با این گن لاغری شکمی شما می توانید هر لباسی را با هر شکل و جنسی به تن کنید . چراکه جنس ظریف و نازک این گن هیچ خط و برجستگی زیر لباس های شما ایجاد نمی کند

  1. آیا هیچ بند یا دگمه ای برای جلوگیری از پایین افتادن کش آن تعبیه شده است؟

ژل سیلیکونی مخصوصی که در این گن طراحی شده باعث می شود که به هیچ عنوان تا نخورده و نیز سر نمی خورد و لول نمی شود و مانند بافت خود گن نرم و ظریف بوده و مانند پوست دوم روی بدن می نشیند

  1. آیا با پوشیدن این گن تغییری در سایز بدن و لباس ها ایجاد می شود؟

به محض پوشیدن فورمیسی ، طوری اضافه وزن نا موزون در بدنتان ، متناسب پخش می شود که تا 3 سایز اندازه تان تغییر خواهد کرد

  1. برای شستشوی گن می توانم از ماشین لباسشویی استفاده کنم؟

بله. این کار هیچ صدمه و لطمه ای به بافت و کیفیت پارچه نخواهد زد. به طور کلی برای شستشوی گن های لاغری باید بدانید که ساختار الیاف و خصوصیت منحصر به فرد تارهای کربنه شده به دلیل اینکه قسمتی از نخ شده اند و مانند یک لایه پوششی روی نخ قرار نگرفته اند ؛ با شستشو از بین نمی روند و به طور دائمی باقی می مانند. البته دقت کنید که زمان شستشو با درجه 30 تا 40 درجه شسته شود – ولی بهتر است برای طول عمر بیشتر با دست بشویید

  1. آیا گن لاغری شکمی احساس خفگی و گرما ایجاد نمی کند؟

خیر، گن لاغری شکم با بافت و الیاف ظریفی که دارد همانند پوست دوم بر روی بدنتان می نشیند و به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس خواهد داد. البته به خانم هایی که حساس به فشار گن و یا سابقه عمل شکمی دارند توصیه می شود زمان انتخاب گن کمی سایز بزرگتر را انتخاب کرده تا مشکلی در زمان استفاده نداشته باشند

  1. در طول روز تا چند ساعت می توان آن را به تن داشت؟

این موضوع به نیاز شما برمی گردد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد شما می توانید تمام روز گن لاغری شکمی را بپوشید و از نتیجه پوشیدن آن لذت ببرید. در ادامه لیستی از منتخب بهترین مدل های شکم بند لاغری در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم که هر کدام از کیفیت و قیمت ارزان و مناسبی برخوردار هستند. با کلیک روی تصاویر یا دکمه خرید، می توانید مشخصات کامل محصول را مشاهده کرده و انتخاب و خرید اینترنتی شکم بند لاغری را تکمیل و با خیالی راحت درب منزل تحویل بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا