جامعه و خانواده

بررسی مشکلات سازمان بهزیستی و شرکت دخانیات ایران در کمیسیون اجتماعی

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی بیانیه انجمن دخانیات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در جلسه امروز این کار خبر داد.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با سی وی نت، در تشریح جلسه امروز (دوشنبه 29 فروردین) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز جلسه ای با حضور رئیس سازمان بهزیستی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه موضوع افزایش اعتبارات اعتباری سازمان بهزیستی و قانون بودجه سال 1401 که به عنوان مثال موضوعات مرتبط با آن مانند حمایت از دختران آسیب پذیر، مادران و همسران دارای معلولیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. یکی در خانواده، از طرف به اصطلاح بهزیستی که شامل کارکنان بهزیستی از سنین پایین و ترک آنها در سن 18 سالگی است، امیدوار کننده است و باید به صورت انفرادی از آنها حمایت شود. اعتبار امسال و موضوع دیده شد.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس سایر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی را مشکلات و معضلات صنعت دخانیات ایران برشمرد و گفت: این موضوع در حضور رئیس شرکت دخانیات ایران نیز در حال بررسی است. ” و سهم تولید تنباکو در خانه کم است.

سرمدی افزود: مشکل کارگران قراردادی صنعت دخانیات ایران نیز در حال بررسی است، زیرا تعدادی از آنها پیمانی هستند و با نام های مختلف مشغول به کار هستند و در نهایت مقرر شد مشکل صنعت دخانیات را بیشتر بررسی کنند. در جلسات آینده .

وی در خصوص مهمانانی که به این جلسه آمده بودند، گفت: قادری رئیس انجمن بهزیستی و شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران و نمایندگان آنها در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا