ورزش

پاکسازی رودخانه رزجر از آلودگی به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری سی وی نت از قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و هفته سلامت و در راستای فرهنگ سازی عمومی و آموزش حفاظت از منابع آب و محیط زیست، شرکت آب منطقه ای قزوین با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و کمیته منطقه ای آبیاری و زهکشی استان قزوین و مشارکت دهیاری و شورای روستای رزجرد و شهرداری قزوین، برنامه عمومی با هدف پاکسازی رودخانه و باغات روستای رزجرد از آلودگی با شعار «رودخانه ها شریان های زندگی روی زمین» را برگزار کرد.

پاکسازی رودخانه رزجر از آلودگی به مناسبت هفته زمین پاک

در این رویداد پس از اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی از جمله اجرای نمایش عروسک باران خواهی «چمچه خاتون» توسط خانم شهرزاد ذبیحی، نشان «من میراب هستم» با مضمون اینکه من حافظ و نگهبان آب هستم، توسط مسئولین حاضر در این مراسم به کودکان و نوجوانان، اهدا شد و توضیحاتی در این خصوص برای حاضرین داده شد.

پاکسازی رودخانه رزجر از آلودگی به مناسبت هفته زمین پاک

در ادامه این مراسم مدیرعامل و جمعی از همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین، مدیرکل و تعدادی از همکاران اداره حفاظت محیط زیست استان، به همراه انجمن های مردم نهاد محیط زیستی حاضر در این برنامه، اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله ها از بستر رودخانه و باغات منطقه رزجرد کردند.

پاکسازی رودخانه رزجر از آلودگی به مناسبت هفته زمین پاک

در این مراسم منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین ضمن قدردانی از برگزاری این برنامه های فرهنگی و زیست محیطی، گفت: امیدواریم فرهنگ حفاظت از آب و محیط زیست در بین احاد مردم گسترش یافته و همگی برای داشتن زمینی پاک 
و بدون زباله احساس مسئولیت و تلاش کنیم.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا