جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

معرفی ناصر غلامی هوجقان

ناصر غلامی هوجقان در 21 فروردین 1365 در آبادان به دنیا آمد. وی در سال 1356 در آبادان منطقه ذوالفکاری جمشیدآباد در خانواده ای 8 نفره به دنیا آمد. او ساکن تبریز است و در تبریز بزرگ شده است. ناصر غلامی دارای مدرک کارشناسی مدیریت حرفه ای عملیات امداد و نجات است.

تاریخچه کار ناصر غلامی هوجقان

در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۳ سالگی به عنوان امدادگر وارد هلال احمر تبریز شد و پس از گذراندن دوره های متعدد در رشته های مختلف از جمله امداد و نجات جاده ای و امداد هوایی مشغول به کار شد. او در عین حال برای نجات جان قربانیان عجله داشت و در حوزه امور جاری فعالیت می کرد. در زلزله های بم، ورزقان و آذرشهر، کارنامه نجات تعداد زیادی از مردم و امداد رسانی را دارد.

ناصر غلامی هوجقان یکی از خبرنگاران فعال در حوزه های رویدادی، اجتماعی، گردشگری، ورزشی فرهنگی است. ناصر غلامی هژخان سابقه کار در سایت های خبری مانند کبار روس، آخرین خبر آذربایجان شرقی، صدای تبریز، تاراکور و روزنامه کیمیا ایران را دارد.

وی همچنین گزارش های بسیاری در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی نوشت، از جمله مقابر ناشناخته و ناشناخته تبریز، کوه های مریخ (دئولر بازاری) سیوان، جاذبه های طبیعی ناشناخته، کوه های مریخی تبریز؛ از جمله آثار تاریخی و فرهنگی. جاذبه های طبیعی ناشناخته، مقبره ها و معابد پدر و پسر اهل دل، مسجد داش اقلیان (گریان) خوی، راز ناشناخته عمارت پیرآباد ایلخچی و … را در مقاله های او کشف کنید.

همکاری در اطفای حریق و آمادگی

سه آتش نشان داوطلب، عملیات امدادی و آتش نشانی ویژه را به پایان رساند و بارها به آتش نشانان در آتش سوزی هایی مانند شادباش، تبریز و دیزل آباد، آتش سوزی تبریز کمک کرد و گزارش های آتش نشانی را بارها قبل از گزارش آتش نشانی تبریز منتشر کرد. ناصر غلامی نیز دوره پیشرفته CPR را گذرانده و در مواقع اورژانسی مهارت دارد و در آمبولانس مصلی تبریز در مسیر بیمارستان شهید مدنی تبریز به ارائه خدمات پیش بیمارستانی می پردازد.

ناصر غلامی همچنین به مدت دو سال به عنوان مسئول اطلاع رسانی و خبر در هیات گردشگری ورزشی اردبیل فعالیت داشته است. او یکی از مقامات استان کونگ فو است.

انتصاب مدیر روابط عمومی شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی

در زمستان 1402 با حکم رضا اکبری عدلی نماینده شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی ناصر غلامی هوجقان به سمت مدیر روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب شد. . بر این اساس ناصر غلامی هجقان با این مراسم که با حضور رضا اکبری عدلی نماینده شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی برگزار شد، به محض دریافت اطلاعیه، کار خود را رسما آغاز کرد.

در این حکم آمده است: جناب آقای ناصر غلامی هوجقان، با احترام، نظر به همکاری و فعالیت های ارزنده و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید. از تاریخ سال. امید است در سایه عزت و سلامتی خداوند، حضور و نفوذ این عزیز بزرگوار در گسترش سبک و تربیت جوانان مستعد در عرصه ورزش موفق و موید باشد. .

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا