حوادث

روند طلاق بعد از ۲۰ سال کاهشی شد

داستان آفتاب:

تقی رستموندی در جلسه مدیران ارشد مجلس شورای ملی ، عملکرد دفتر بین المللی تحقیقات جنایی در بخش اجتماعی را تشریح کرد و گفت: با وجود شرایط اقتصادی و زندگی ، کشور با مشکلات جدیدی روبرو شده است. ، اما در زمینه اجتماعی به موفقیت دست یافته است. هنگام طلاق ، بعد از 20 سال وضعیت موجود در دو سال گذشته با توجه به دو عامل مهم طلاق کاهش یافته است که این نشانگر ثبات و ثبات خانواده و در نتیجه طلاق است. طلاق از 8.6 درصد طلاق در هر هزار زن متاهل. 9- بعد از گزارش مقام معظم رهبری در سال 1994 ، ما تلاش كردیم در ایجاد سیستم سه جانبه یاری كنیم.

رستم وندی در ادامه به توضیح این سه بخش می پردازد: اول؛ روشهای استفاده یا نظارت بر روشهای علمی روزانه ، روزانه و روزانه بررسی می شود. ثانیاً؛ فرآیندهای تعامل و هماهنگی ، که پس از سه مرحله از طریق ارتقاء یک تیم برتر و برنامه های جامع برای کاهش آسیب های بین فردی ، به مرحله نهایی می رسند ، همه در این برنامه جامع تنظیم شده اند ، سوم مسئله کنترل و رابطه است.

روند طلاق به مدت 20 سال به آرامی و به طور پیوسته در حال انجام است

وی خاطرنشان کرد: در عرصه اجتماعی سه هدف اساسی اجتماعی و اجتماعی را دنبال می کنیم ، افزود: سرمایه اجتماعی این جامعه را اندازه گیری کنید که این امر براساس اعتماد و تعهد مردم است.

رستم وندی اظهار داشت: “قانون دوم ارزیابی رضایت عمومی یا غیر عمومی است. تحقیقات جدید در این زمینه موضوعات مهمی دارد که می تواند حواس پرتی برای همه سیاستگذاران و مسئولان دولتی باشد. و سومین مسئله مهم ، آسیب های روانی و اجتماعی در حال انجام است. ” ما در حال تلاش هستیم.

در برنامه های اجتماعی سه عامل مهم برای مقابله با افراد آسیب پذیر ، ناتوان یا درمانده محیط و محله هایی هستند که باعث ایجاد آسیب های اجتماعی مانند اردوگاه ها و زندان ها می شوند ، و همچنین موارد اساسی مانند طلاق ، اعتیاد و فساد اخلاقی. دخالت گنجانده شده است.

مدیرعامل سازمان امور اجتماعی به موفقیت این پروژه در جهت کاهش آزار و اذیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگرچه موضوعات اجتماعی همچنان ادامه دارد و ما از انتظارات رئیس وزیر در این باره فاصله داریم. اما ما مانند پول و تجهیزات تلاش کردیم. ” اوضاع با تعدادی از شاخص های اقتصادی از جمله بیکاری ، تورم ، تولید ناخالص داخلی و قیمت کشور آغاز شد با امروز بسیار متفاوت است که به گفته محققان تأثیر مستقیمی بر روی بازده مشکلات اجتماعی.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: “جنایات خشونت آمیز در کشور از دهه 1990 تاکنون دو مورد قتل و تجاوز به عنف داشته است و این دلالت بر این دارد که بخش امنیتی رو به زوال است. موسوم به موفق ترین سازمان های امنیتی کشور. ما اونجاییم.

رستم وندی همچنین به یک پروژه جامعه برای ایجاد همکاری با آژانس های عمرانی در ایالت اشاره کرد و گفت: 235 ایالت در 22 شهرستان و 36 شهرستان تشکیل شده است که 6 مشاور در هر دفتر مشغول به کار هستند. کارفرمایان و افراد مشغول به کار هستند.

وی افزود: با تأسیس یک مرکز توانبخشی ، 3 میلیون از 11 میلیون نفری که در مناطق روستایی ساکن هستند ، تعطیل شده اند و شرکت هایی که اطلاعات مربوط به ساکنان این مناطق را بررسی کرده اند مانند معاون وزیر راه و توسعه. شهر می گوید ، 40 سال از این منطقه عقب مانده است. ما این کار را سه سال انجام دادیم.

مدیرعامل سازمان امور اجتماعی با اشاره به هزار کارمند باتجربه و شایسته در این شرکت ها که می توانند 3 هزار و 725 شغل در این مناطق ایجاد کنند ، اظهار داشت: 90 میلیارد هکتار توسط خانه استفاده شده است. خدمات توانبخشی ، اما دو هزار و 800 میلیارد دلار از محل جمع آوری کمک های مالی و مدیر عاملان به این مناطق آورده شده است.

بر اساس دانش صنعت خاص در مورد بارداری؛ رستم وندی تأکید کرد: طبق اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی ، امسال این شرکت با سهم خود از خسارت های عمومی و انطباق عملکرد این دفاتر ، 1500 تومان سرمایه گذاری می کند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا