ورزش

۶ بازیکن دیگر به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس معرفی شدند + عکس

به گزارش شفاف، سرخیو آگوئرو، دیدیه دروگبا، وینسنت کمپانی، پیتر اشمایکل، پل اسکولز و یان رایت امروز به عنوان بازیکنان جدید ورود به لیگ برتر شهرت معرفی شدند.

مردم با رای دادن آنلاین به تالار پادشاهی راه یافتند. وین رونی و پاتریک ویرا به عنوان شرکت کنندگان امسال به آنها ملحق خواهند شد و امشب در برنامه ای در لندن مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

تالار مشاهیر معروف هنرها و صنایع دستی افراد را به رسمیت می شناسد و تجلیل می کند. این بالاترین افتخاری است که یک نفر در لیگ برتر به بازیکنان می دهد.

سرخیو آگوئرو

آگوئرو با به ثمر رساندن 184 گل در 275 بازی برای منچسترسیتی، پربازدیدترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر است. او در فصل 2011/12 به سیتیزن ها پیوست. گل او مقابل کوئینز پارک رنجرز در هفته گذشته در لیگ برتر یکی از به یاد ماندنی ترین گل های تاریخ لیگ برتر بود که باعث شد منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شود.

سرخیو آگوئرو

دیدیه دروگبا

دروگبا چهار بار با چلسی قهرمان لیگ برتر شده و به عنوان بازیکنی فوق العاده شناخته می شود. مهاجم سابق چلسی توانست هر گلی را به ثمر برساند و دو بار در فصل های 2006/07 و 2009/10 کفش طلای لیگ برتر را به دست آورد و در مجموع 104 گل در 254 بازی در دو بازی برای آبی های لندن به ثمر رساند.

دیدیه دروگبا

شرکت Winst

این شرکت در سال 2008 به منچسترسیتی پیوست و در سال های اخیر نقش مهمی در توسعه باشگاه ایفا کرده است. او جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را در فصل 2011/12 به دست آورد. او برای اولین بار در چهار قهرمانی لیگ برتر، سیتیزن ها را به امنیت رساند.

شرکت Winst

پیتر اسماعیل

اشمایکل اولین گلزنی بود که وارد تالار پادشاهی شد و در هفت فصل حضورش در منچستریونایتد پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. او در 310 بازی لیگ برتر 128 گل به ثمر رسانده است.او تنها دروازه بانی است که جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را در سال 1995/96 به دست آورده است.

پیتر اسماعیل

پل اسکولز

اسکولز با صعود به تیم اصلی منچستریونایتد به عنوان بخشی از باشگاه معروف “کلاس 92” 11 بار قهرمان لیگ برتر شد. او به عنوان یکی از پرکارترین هافبک های نسل خود شناخته می شود. او در 499 بازی در لیگ برتر 107 گل به ثمر رسانده است.

پل اسکولز

ایان رایت

رایت با امضای قراردادی با آرسنال از کریستال پالاس در سال 1991 به سرعت محبوبیت پیدا کرد. او پرکارترین فوتبالیست در 6 فصل آینده بود، رکورد کلیف باستین را در سال 1997/98 شکست و تبدیل به بازیکن شد. گل تمام دوران را رهبری کرد و تنها گل تیری آنری بود. رکورد فراتر رفت

ایان رایت

رایت قبل از پیوستن به وستهم یونایتد، فصل را با قهرمانی در لیگ برتر به پایان رساند. او در مجموع 113 گل در لیگ برتر در 213 بازی به ثمر رساند.

سالن لیگ برتر انگلیس

ریچارد مسترز، رئیس لیگ برتر او گفت: “از بازیکنان برای کسب این جایزه تشکر می کنم و از رای دهندگان به خاطر علاقه مندی هایشان تشکر می کنم.” ما در حال حاضر 16 بازیکن مهم در تالار مشاهیر لیگ برتر داریم و من مشتاقانه منتظرم ببینم چه کسی آنها را در سال های آینده دنبال خواهد کرد. همه نامزدها جایزه بهترین بازیکن سال و همچنین 10000 غار در لیگ برتر برای خیریه انتخابی خود دریافت خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا