ورزش

ترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال/ سپاهان بهترین تیم، محمدی آنلاین برترین بازیکن

طبق گزارش ها پیل، هفته هفدهم مسابقه لیگ برتر ایران ، در روز شنبه ، 8 بازی انجام شد.

آزادی او با تغییراتی که در صنعتگران ایجاد کرد ، بیشتر از فولاد خوزستان به دست آورد و به میز نزدیک شد.

تخت جمشید صنعت نفت را متوقف کرد و سپاهان او از طریق مراسم گل خود مقابل آلومینیوم ، یک پیروزی بزرگ در پرسپولیس بدست آورد.

در هفدهمین هفته آخر هفته لیگ برتر ، سه گانه هر بخش را بررسی کردیم.

نتایج هفته هفدهم مسابقه:

سرویس روغن رایگان – پرسپولیس رایگان

گل گهر صفر – صفر مس رفسنجان

سایپا سفر – روغن صفر مسجد سلیمان

Car City 2 – بازی رایگان

آلومینیوم اتو – سپاهان 6

تراکتور 2 – نساجی یک

خود – فولاد ضد زنگ

ذوب آهن 2 – بازی صفر

یک هفته (سپاهان)

سپاهان با هدایت محرم نویدکیا در هفته هفدهم لیگ برتر به پیروزی رسید. شاگردان نویدکیا موفق شدند از سد آلومینیوم بر روی هدف 6 عبور کنند. سپاهان که در حال حاضر بهترین سیستم را در این رقابت دارد ، به کار موفقیت آمیز خود ادامه داد و برابر آلومینیوم تیم 6 گل به دست آورد. چه بازی. آلومینیوم پس از جدایی رسول خطیبی واکنش های مختلفی را تجربه کرده است. سپاهان با این پیروزی پرسپولیس را شکست داد و به دلیل یک گل کوچک در رده دوم قرار گرفت.

نوازنده هفته (فرشاد محمدی آنلاین)

این هفته یک مسابقه تماشایی بین ذوب آهن و ماشین سازی در انتهای جدول برگزار شد که با پیروزی ذوب آهن به پایان رسید. شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند در یک بازی سخت حریف خود را شکست دهند. البته ستاره جنگل در این بازی درست در کنار ذوب آهن قرار دارد. فرشاد محمدی آنلاین با گل اول ذوب آهن و ضربه سر با یک پاس بزرگ مدافع حریف را دریبل کرد و موقعیت مجتبی حق دوست را برای گل ذوب آهن رقم زد. بازوی راست ذوب نیز با استفاده از یک تفنگ از راه دور همان تیر را به بدن بی جان شلیک کرد.

البته در این بخش نمی توان از کار خوب بازیکنان سپاهان چشم پوشی کرد. برای بسیاری از بازیکنان در این تیم خوب است. شهباززاده و اسماعیلی فر هر کدام دو گل برای سپاهانی ها به ثمر رساندند.

بازی هفته (آلومینیوم – سپاهان)

انتخاب بهترین هفته هفدهم لیگ برتر کار سختی نیست ؛ چون دیدار آلومینیوم و سپاهان همه چیز را دارد. سپاهان با دو گل محبی و شهباززاده از حریف پیش افتاد اما مهدی حسینی یکی از گل ها را با تأثیر مثبت به ثمر رساند. نیمه دوم ایران پوریان ارسال کرد و سپاهان چهار گل دیگر به ثمر رساند. شهباززاده ، خلعتبری و دانیل اسماعیلی فر (دو گل) گل های بیشتری برای شاگردان نویدکیا فراهم کردند.

مدیر آخر هفته (مهدی رحمتی)

وقتی قبل از بازی با خودروساز اتفاق شگفت انگیزی برای شهر خودرو رخ داد ، افراد کمی فکر می کردند که شاگردان مهدی رحمتی در برابر پیکان نتیجه قابل قبولی می گیرند. فرشاد فرجی و امین قاسمی نژاد ، دو بازیکن اصلی شهر خودرو نیز در پرسپولیس و استقلال بسیار مورد توجه قرار گرفته اند ، اما با وجود همه شکست ها ، به نظر می رسد انتقال قدرت انجام شده است. علاوه بر یافتن 2 گل ، شهر خودرو شانس دیگری نیز دارد که م wonثر نخواهد بود. مهدی رحمتی تقریباً دست بسته از سد پیکان عبور کرد و راه خیانتکار دشمن را بست.

نگهبان هفته (داوود نوشی صوفیانی)

دیدار تیم های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در موقعیتی که تیم تحت هدایت امیر قلعه چندین موقعیت و یک دروازه برنز ایجاد کرد با تساوی بدون گل به پایان رسید. داوود نوشی سفیانی ، مدافع مس عملکرد فوق العاده ای را در این بازی نشان داد. در این بازی او چندین بار قهرمان مسابقات گلف شد. این پایان نوشیدن صوفی بود و آغاز نیمه دوم سر علیرضا ابراهیمی را بازگرداند.

رویداد هفته (شرکت 12 نفره به میدان رفت)

رقابت بین تیم های فولاد و فلزات یک سری شش مسابقه ای بود و احتمالاً یک نقطه عطف برای تیم بود. ذوب آهن در این مسابقه حریف خود را با 2 گل شکست داد ، اما بازگشت چشمگیر بازی به نیمه اول بود. ماشین سازی با 12 بازیکن مقابل ذوب آهن قرار گرفت و چند دقیقه بعد قاضی یکی از مردان را به داخل زمین اسکورت کرد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا