ورزش

بازی پرسپولیس لغو می‌شود؟/ لیگ برتر در برزخ

طبق گزارش ها پیلوظیفه دستگیری بازیکنان فوتبال ایران به دلیل افزایش بیماران و ناقلین ویروس کرونا در ماه گذشته و همچنین تصمیم ستاد ویروس کرونا در وضعیت ناآگاهی است. البته هنوز مشخص نیست که لیگ برتر از اول دسامبر راه اندازی می شود یا نه ، در عین حال پرچمدار جدیدی را راه اندازی می کند.

در چنین مواردی ، 16 تیم لیگ برتر در این فصل یک هفته رقابت دارند ، در حالی که هیچ برنامه ای برای ماه دسامبر در این مسابقات وجود ندارد ، می توان در دقایق پایانی لیگ برتر نتیجه گرفت.

* بستن همه عملیات مگر اینکه کاملاً ضروری باشد

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری 22 دسامبر را به عنوان آغاز ممنوعیت جدید اعلام کرده است. در حال حاضر ، این شهر به سه دسته قرمز ، نارنجی و زرد تقسیم شده است و بالاترین مانع برای 100 شهر دارای وضعیت قرمز از جمله تهران اعمال می شود.

در نتیجه ، در شهرهای دارای گلبول قرمز (از جمله پایتخت) ، کلیه عملیات به جز تعطیلی خدمات ضروری ، از جمله بیمارستان ها ، کلینیک ها ، مراکز امداد ، سوپرمارکت ها ، فروشگاه های اوراق قرضه و سایر امکانات بسته خواهد شد. مددکاران اجتماعی. شرایط جاده نیز بسیار محدود است و فقط وسایل نقلیه با یک نشان محلی می توانند به شهرهای مقصد برگردند و چنین مجوزهایی نمی توانند از شهرهای خود خارج شوند. این محدودیت ها به مدت دو هفته مثر است اما ممکن است نیاز به لغو داشته باشد.

* آیا بازی پرسپولیس لغو می شود؟

هفته دوم لیگ برتر پنجشنبه و جمعه (19 و 20 نوامبر) و شنبه (22 دسامبر) برگزار می شود. در حالی که انتظار می رود لیگ به هر شکل ممکن میزبان مسابقات این هفته باشد ، برگزاری دو بازی در روز شنبه 22 دسامبر ، به این قسمت آسیب می زند.

بازی پرسپولیس و شرکت نفت و همچنین پیکان و شهر خودرو شنبه 22 آذر برگزار می شود و برگزاری این مسابقه به دلیل عدم اطمینان در مورد دستگیری مشکوک است. مسابقات ورزشی.

در مورد مالکیت توپ پاسخ روشنی از طرف هیچ مقام دولتی وجود ندارد. از طرف دیگر ، مسجدی ، رئیس فدراسیون پزشکی-ورزشی ، هنوز در مورد لغو این مسابقات اظهار نظری نکرده و گفته است که تاکنون تصمیمی برای به تعویق انداختن مسابقات لیگ برتر اتخاذ نشده است.

* توپ بسته خواهد شد؟

سد معبر در شهرهای سراسر کشور مخالف حرکت تیم برای برگزاری بازی نیست ، زیرا در چنین مواردی ، مسافرت های اتوبوس و هوایی همچنان ادامه دارد و هیچ تیم لیگ برتری از ماشین برای رفتن به بازی استفاده کنید.

البته اگر شرکت ضد کرونا دستوری برای جلوگیری از رقابت صادر نکند ، اتحادیه می تواند برنامه ای را برای هفته سوم اعلام کند که تیم مسابقه خود را در همان موقعیت برگزار کند ، اما به دلیل تعطیل شدن تجارت همه به جز مغازه ها و مغازه ها. از لحاظ عملکردی ، دفتر مرکزی ذکر شده همچنین می تواند از اتصال جلوگیری کند.

سران سازمان هیچ اطلاعی از آینده مسابقات ندارند و آنها روزانه برای این مسابقات برنامه ریزی می کنند ، اما غلامرضا بهروان اخیراً اعلام کرد که در صورت بسته شدن کشور به مدت دو هفته ، و توپ را ببندید.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا