ورزش

یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار محلی خبرگزاری آنا از بیرجند، سید حسن هاشمی: مراسم تشییع پیکر آن مرحوم. ناشناس مراسم جدید یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند سه شنبه 16 آذرماه برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند پذیرای خانواده آن مرحوم است


وی با بیان اینکه هویت یکی از شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند شناسایی شد، گفت: نام متوفی علیرضا حسینی و از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و خانواده وی در استان تهران به … برای شرکت در این مراسم به خراسان جنوبی می‌روم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی همچنین گفت: مراسم تشییع پیکر خانواده گرانقدر آن مرحوم به یاد دانشجویانی که در راه ایمان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند جان باختند همزمان با روز دانشجو برگزار می شود. . دانشگاه آزاد بیرجند.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با فراخوان همه اقشار امت حزب الله به حضور در برنامه های معنوی و آسمانی گفت: انتهای خیابان آیت الله غفاری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند قبر گمنام مردگان است.

هاشمی از نیروهای نظامی، سپاه، نیروی انتظامی، بنیاد شهید و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، استانداری خراسان جنوبی، استانداری و شهرداری بیرجند و تمامی دستگاه های مرتبط در این برنامه تشکر کرد. با برنامه ریزی و همکاری شهر بیرجند، سرویس تور ساعت 8:30 صبح روز سه شنبه در میدان ابوذر آماده تحویل اقشار مختلف مردم در محل است.

وی خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را با پیامی یادآور مجاهدت ها و رشادت های آنان به عنوان یک فعالیت دینی ملی و انقلابی برشمرد و گفت: سال پاسداشت الهی، زمان تحول برای حفظ امانت و مبارزه است. دشمنان و مخالفان ما.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان جنوبی در بیرجند گفت: به برکت رهبری ائمه تغییر و رشادت و ایثار جوانان غیور و جانفشانی جان باختگان، صلح و رفاه در جامعه جهانی ما حاصل شده است. ایمان و کسانی که در ایمان گرانبها هستند؛ قهرمان و قاتل.

هاشمی افزود: امیدواریم تلاش ها و خدماتی که ارائه می کنیم مایه خرسندی جان باختگان ایمانی و راهگشای پیشرفت ما باشد.

وی گفت: تکریم پدران و مادران درگذشتگان که با احترام بر فراق و صمیمیت خرگوش خود صحه گذاشتند، یک وظیفه شرعی و تغییر و مسئولیت همه ما برای بازیابی ارزش هاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به ترویج و ارتقای آموزش فرهنگی و معنوی داشته است و اخیراً نیز بازنگری و ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر دکتر انجام شده است. طهرانچی. اعتلای فرهنگ و اندیشه بسیج و اعلام سرنوشت ساز گام دوم تحول صورت گرفته است، گفت: در تقویم منطقه ای دانشگاه آزاد اسلامی این جشنواره یک رویداد بزرگ فرهنگی محسوب می شود. رویدادهای سال 1400

هاشمی افزود: یاد و خاطره شهدا به راستی ادامه راه شهداست. زیرا کسانی که در ایمان مرده اند فانوس حقیقت و سعادت هستند.

خاتمه اطلاعات / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا