ورزش

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند میزبان خانواده شهید گمنام شناسایی‌شده

به گزارش خبرگزاری آنا از بیرجند، به همت اداره امور شاهد و ایثارگران و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی جلسه تشکیلاتی به منظور استقبال از آن برگزار شد. خانواده. متوفی نام خود را نمی دانست دانشگاه آزاد اسلامی جدید بیرجند با حضور کارکنانی از بنیاد شهید، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد (ادامه مطلب)

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی در نشست تشکیلاتی استقبال از خانواده آن مرحوم اکتشافات جدید دانشگاه آزاد بیرجندهویت یکی از گرانبهاترین مقبره های گمنام مدفون در معبد شهدای این دانشگاه را برداشتی فرهنگی، معرفتی و عملی توصیف می کند و می گوید: به فرموده رهبر معظم انقلاب ماست».

سید حسن هاشمی با تشکر از اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید استان که برای تجلیل از این مراسم ارزشمند و مفید برای استقبال از خانواده این مرحوم به منطقه خراسان جنوبی آمده‌اند، قدردانی کرد. گفت: فضای معنوی ارزشمندی را برای استقبال از این خانواده گرانقدر در دانشگاه آزاد اسلامی و همه مردم و مدیران منطقه فراهم می کند. در منطقه خمین رهبر و شهدا خواهند بود.

رئيس بنياد حفظ بقاع و مباني حفظ حرم خراسان جنوبي نيز با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر تجليل از جان باختگان دين، گزارشي از اين برنامه و مراسم ارائه كرد. شهدا مظهر اقتدار ایران هستند. ما که برای ایمان خود از دنیا رفته ایم و برای ایمان خود از دنیا رفته ایم، مشتاقانه منتظر تحقق پیام و پیام ارزشمندی هستیم که از مردگان بر دوش ماست.

علی فلاحی با اشاره به اینکه دشمن پس از هشت سال جنگ با تحول بنیادین انقلاب اسلامی در عرصه سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی ایران نیز مواجه شد، گفت: ظلم مردم ما همیشه برملا شده است.

جواد علیزاده، رئیس واحد نظامی و امور شاهد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه هر درگذشتی پرچمی برای آزادی و عظمت کشورمان است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، سپاه و جنگ ملت جمهوری اسلامی، اداره کل حفظ عتبات عالیات و اصول حفظ مقدس توسط انجمن بنیاد شهید محل.

خاتمه اطلاعات / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا