اقتصادی

خرید زمین کتابخانه مرکزی بیرجند گره پروژه فرهنگی شهر را باز کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، کاظم وفایی عصر چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری آنلاین که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، اظهار کرد: کار حوزه خبر و اداره کل نهاد کتابخانه ها از جنبه فرهنگی شباهت‌های زیادی با هم دارد چرا که موجب رشد و آگاهی مردم می‌شود.

معاون اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: اگر تلاش خبرنگاران نباشد مردم از بسیاری از اتفاقات خوب در جامعه بی اطلاع می‌ماند.

وفایی با بیان اینکه تمایل ما بر همکاری بیشتر با مجموعه خبرگزاری آنلاین است، گفت: یکی از اتفاقات بسیار خوب که در ماه محرم صورت گرفت برگزاری حسینیه کتاب توسط نهاد کتابخانه های خراسان با همکاری برخی دیگر از بزرگواران بود که در این محفل از جنبه فکری و اندیشه قیام سید الشهدا (ع) مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: این حسینیه کتاب در واقع یک کار نو بود که اهل فکر و اندیشه و کتاب را به مناسبت عزاداری سید الشهدا (ع) دور هم جمع کرد.

معاون اداره کل نهاد کتابخانه های خراسان جنوبی با اشاره به موضوع زمین کتابخانه مرکزی بیرجند بیان کرد: باز شدن گره زمین کتابخانه مرکزی بیرجند یکی از اتفاقات مهم فرهنگی در یک سال گذشته بود.

وفایی با بیان اینکه تا قبل از خرید این زمین تلاش ما برای دریافت اعتبار جهت ساخت کتابخانه توجیهی نداشت، گفت: اما در سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار زمین از مدیریت و برنامه‌ریزی دریافت کرده و برای خرید زمین به راه و شهرسازی پرداخت کردیم.

وی یادآور شد: اکنون با خرید این زمین می‌توانیم برای ساخت این پروژه مهم فرهنگی خراسان جنوبی برنامه‌ریزی داشته باشیم.

دکمه بازگشت به بالا