ورزش

افزایش پذیرش دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، عباس گنجی در مراسم دانش آموختگی انجمن بین المللی دانشجویان اسلامی آزاد بیرجند با تبریک دانشجویان افغانستانی فارغ التحصیل از این دانشگاه ، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی n ‘طی چند سال گذشته ، ویژه توجه به جذب دانشجویان بین المللی و پذیرش دانشجویان بین المللی در این بخش دانشگاه در حال رشد توجه شده است.

وی افزود: “مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی توسعه جهان را جدی می گیرند. طی سالهای اخیر اقدامات زیادی برای توسعه روابط علمی خارج از کشور در این دانشگاه انجام شده است.” دیپلم علمی دانشگاه آزاد علا Alaاد در زمینه مهندسی برای دانشجویان جهان آورده ام.

معاون امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی درباره ارزش و افتخارات عالی دانشگاه گفت: در زمینه علم و فناوری ، ما در میان 10 کشور برتر در کشور یا منطقه هستیم اما این تحقیقات در میان دانشگاه های برتر هدف اصلی چهار گروه خارجی دانشگاه آزاد اسلامی جذب دانشجو از کشورهای همسایه است.

گنجی در مورد وقایع و نتایج جنگ جهانی دوم گفت: “پس از جنگ جهانی دوم ، دولت های قدرتمند با استفاده از نفوذ و اثربخشی خود جنگ جهانی دوم را به محلی برای فروش سلاح و محصولاتشان تبدیل کردند و تأثیر بیشتری داشتند. کشورهای دیگر.” بر این اساس ، آنها زبان مشترکی بین خود و سایر کشورها ایجاد کردند تا از آنچه آنها گفتند استفاده کنند.

وی درباره تأثیر قدرت های جهانی گفت: پس از جنگ جهانی دوم ، حاکمان قدرتمند فرهنگ ، آداب و رسوم و آداب و رسوم کسانی را که می خواستند در قدرت بمانند و تلاش می کنند درگیر شوند ، در نظر گرفتند. تا آنجا که ممکن است. او در شهر خود یا همسایگی همسایگان خود تحصیل خواهد کرد.

دلیل افزایش تعداد دانشجویان خارجی در بیرجند

سید حسن هاشمی ، دبیر هیئت امنای دانشگاه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: روند پذیرش دانشجویان ادامه خواهد داشت و مستحکم خواهد بود.

علم و فرهنگ محدود است

معاون رئیس ستاد وزارت امور خارجه خراسان جنوبی افزود: کتاب عالی “اطلبوا العلم و لو بالسین” بیانگر این واقعیت است که دسترسی به اطلاعات محدود به کشور نیست. علم و فرهنگ آنقدر محدود نیستند که انسانها برای ادغام علمی ، یعنی صلح ، به مدارک علمی متوسل شوند.

علی حیدری فر با تشکر از دانشجویان افغانستانی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند که تحصیلات خود را با موفقیت در این دانشگاه به پایان رسانده اند ، گفت: “در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران بیشترین تعداد دانشجوی خارجی را از افغانستان دارد و ما از این موضوع بسیار هیجان زده هستیم. “

وی توضیح داد: کار بین المللی دانشگاه آزاد اسلام در تقویت همکاری های علمی واقعاً ارزشمند است. فلسفه همکاری علمی در هر کشور از نوعی حمایت برخوردار است که منجر به استفاده از اقتدار ملی و ارائه کمک می شود.

انتهای پیام / 4121/4062 /

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا