حوادث

ضرورت افزایش همکاری‌ پلیس‌ ایران و کویت برای مقابله با قاچاق مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بر لزوم افزایش همکاری ها به منظور تبادل سریع اطلاعات بین نیروهای ویژه پلیس جمهوری اسلامی ایران و کویت تأکید کرد.

بر اساس سی وی نت ، سردار مجید کریمی وی در نشستی بین ایران و پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس که در قالب یک کنفرانس ویدیویی برگزار شد ، با ابراز خرسندی از این فرصت اظهار داشت: منطقه “

وی با اشاره به افزایش شدید تولید و تولید مواد مخدر در افغانستان و لزوم افزایش همکاری های دو جانبه و مبارزه با شر قاچاق مواد مخدر ، گفت: “صدای واردات و تجارت مواد مخدر از افغانستان و پاکستان به خاک جمهوری اسلامی ایران در سطح بالایی قرار دارد. “بیشتر داروها از افغانستان به ایران وارد می شود و به مناطق منطقه ای اروپا ارسال می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد میزان داروهای اسلامی که ایران سال گذشته به دست آورد صحبت کرد و گفت: تعداد مواد مخدر در جمهوری اسلامی ایران کشف شده در سال 2020 عاملی است. 1150 تن در ماه اول سال 2021 217 تن است ، جایی که بیشترین مواد مخدر کشف شده کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کویت است که دارای امنیت و کار تمام وقت پلیس برای جلوگیری از مواد مخدر جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی است. ایران از تجارت این داروها در منطقه استفاده می کند.

کریمی با اشاره به وضعیت افغانستان و کشف بیش از 20 تن مواد مخدر صنعتی توسط مت آمفتامین تا سال 2020 از نواحی شرقی ایران ، اظهار داشت: منبع جمهوری اسلامی ایران و افغانستان مانند آمریکا حدود 90 درصد است تریاک از جهان ، که پلیس را به سرکوب مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران کشاند ، بر اساس آیه شریفه سوره مائده ، که می گوید: “نجات انسان نجات انسان است.” قدرت و قدرت برای مقاومت در برابر هجوم این طاعون ویرانگر در ایران.

وی با تأکید بر لزوم همکاری بیشتر و ادامه این جلسات ، بر لزوم تبادل سریع اطلاعات بین نیروهای ویژه پلیس دو کشور تأکید کرد و گفت: مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران به خوبی آماده شده است. ارتقا interaction تعامل و تبادل اطلاعات ، به ویژه اعلام شده در شبکه و جنبه های مختلف قاچاق مواد مخدر در دو کشور ، در این مورد ، کارکنان خدمات ارتباطی دو کشور نیز انتخاب و گنجانده شدند.

“سرتیپ محمد قبضرد” ضمن تشکر از ایرانیان برای برگزاری این نشست ، به تعداد یافته ها در کویت اشاره کرد و گفت: “جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و وجود مشکلات در این جنگ. مبارزه با قاچاق مواد مخدر و عبور از آن ، در نتایج خوبی در زمینه تحقیقات دارویی و کنترل تشنج بدست آمده است و کشف بیش از 2 تن تا سال 2020 نمونه ای از این موفقیت ها است.

رئیس پلیس کویت با اشاره به معرفی برخی از داروهای مخفی در کویت از جمهوری اسلامی ایران و قاچاق مواد مخدر گفت: “ما می خواهیم همکاری های دو کشور را برای مراقبت از شبکه افزایش دهیم”. تحول اطلاعات آنلاین و قاچاق مواد مخدر.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کویت در جای دیگری از سخنان خود به روند تزریق داروهای روانگردان در حمل و نقل تجاری اشاره کرد و گفت: کویت می خواهد روابط و همکاری ها و پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهد. در همه مناطق. ما با افزایش تبادل اطلاعات با کارکنان شبکه مواد مخدر و پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران ، چشم به راه موفقیت آینده شما هستیم.

در پایان ، محمد ایرانی – نماینده جمهوری اسلامی ایران در کویت – ضمن تأکید بر ارتباط نزدیک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کویت ، به موضوع قاچاق مواد مخدر از شهروندان ایرانی در این کشور اشاره کرد و گفت: “ما می خواهیم برای افزایش مدیریت مهاجرت. “ما مشتری هستیم ، عمدتا از نظر گمرک ، و برگزاری این جلسه مثال خوبی در ارتقا cooperation همکاری است ، ما از پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران برای این سازمان تشکر می کنیم . .

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا