فرهنگ و هنر

رادیو انتخابات کارش را شروع کرد

با نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات عمومی ، رادیو انتخابات شروع به کار کرد.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از روابط عمومی معاون صدا ، علی بخشی زاده ، معاون صدا ، در روز انتخابات ، جایی که به بخش مهم و مهم مردم شرکت کننده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره می کند ، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یک دولت اسلامی مهم و توانمندساز در کشور و داخل ؛ زیرا ، در سطح بالایی از مشارکت عمومی و تسهیل در انتخاب رهبران محلی ، وضوح انتخابات ، پیام و دستاوردهای آنها ، و همچنین به نفع امنیت ملی ، بلکه به نفع جهان اسلام است.

بخشی زاده در مورد نقش مهم صداوسیما در کارزار انتخاباتی افزود: پیام رسانه ملی مطابق با جنگ علیه معنویت و رسانه است. دشمنان ایران گران ترند. سنگین تر از هر زمان دیگری. “رسانه ملی اکنون بر وضعیت رهبران و نقش آن تمرکز کنید. باید تأکید کرد که اندازه جمعیت و انتخاب صحیح افراد باعث تقویت جمعیت ملی آنها و تقویت حفاظت از منابع انسانی خواهد شد.
معاون رئیس صدا با اشاره به جلسه توجیهی رادیو انتخابات ، ادامه داد: این ایستگاه رادیویی که به روشنی و مشخص کار خواهد کرد ، مطابق با همه پخش های رادیویی حوزه انتخابیه است. در تلاش است نقش مهم مردم را در زمینه انتخابات. “وضعیت حقوقی مشارکت ، زمینه ها و عواقب این مشارکت ، معیارها و جنبه های انتخاب عادلانه و کمک به مشارکت کنندگان در انجام انتخابات دست دو رئیس جمهور و شورای اسلامی شهرها و شهرها انجام خواهد شد. یک کار عالی و حماسی 28 ژوئن. بدون شک رادیو انتخابات نقش سیاسی دارد اما از سیاست پرهیز می کند. این ایستگاه رادیویی هیچ حزب ، گروه یا فردی را تأیید نمی کند ، اما ضمن تلاش برای یک انتخابات عادلانه ، از مخاطب به عنوان “انتخاب درست و منصفانه” در بحث اصول و اصول یاد می کند. این ایستگاه رادیویی ، جایی که شما در زمینه های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی نقش منحصر به فردی را بازی می کنید ، همچنین با ایجاد زمینه های تعامل ایده ها ، حل تعارض و تنوع بحث فکری و همچنین برای حل مشکل ، نیاز به برنامه ریزی استراتژیک دارد. توسط کاندیداها.

رادیو انتخابات با هدف تبیین و تشریح مهمترین وقایع انتخابات ریاست جمهوری ، تا پایان این برنامه 24 ساعت شبانه روز برنامه های مختلف را روی آنتن می برد.

مخاطبان می توانند آخرین اخبار را در سه بخش اخبار از ساعت 9 ، 15 و 20 بعد از ظهر دریافت کنند. این برنامه رادیویی علاوه بر بخشهای مختلف خبری ، نظرسنجی ، گفتگو ، داستان و جمع آوری همسایگان را نیز ارائه می دهد.

بنابراین ، برنامه های منتخب این شبکه به شرح زیر اعلام می شود:
این برنامه که از ساعت 7:00 تا 8:30 در ایران (روزنامه صبحگاه) متولد شده است ، دارای یک سیستم پیام با هدف “ارائه تجزیه و تحلیل دقیق و منطقی در مورد انتخابات محلی است که منجر به ایجاد مخاطب و انتخاب صحیح می شود” برنامه های مختلف از جمله: کوچک بسته ای با امکانات جدید ، اخبار عمومی ، خبرنامه کوچک ، رقابت و غیره برای تهیه صحیح برنامه.
طول عمر مردم (کتاب نیمروزی) از ساعت 10:00 تا 11:30؛ این برنامه با “تعریف و تعریف” با هدف “افزایش مشارکت و مشارکت مردم در انتخابات سیزدهم” برگزار می شود. در برنامه “طول عمر مردم” بخشهای مختلفی از جمله: اخبار عمومی ، تلفن عمومی ، گفتگوها و موضوعات تخصصی ، مسابقات تلفنی ، روزنامه ها ، ارتباطات و ستادهای مهم و غیره ، به طور کلی ، “مهمترین بخش” مردم در انتخابات “
برنده (مجله شب) از ساعت 18:00 تا 20:00 ؛ این رویداد با هدف “اطلاع رسانی و سرگرمی – فیلم” با هدف “جذب بیشترین تعداد رای دهندگان برای شرکت در انتخابات و مشارکت در تعیین آینده کشور و انتخاب بهتر” برگزار شد.
New Horizons (مجله شب) از ساعت 21:00 تا 22:30؛ این برنامه با استفاده از “توضیح و توضیح-تجزیه و تحلیل” با هدف “نگرانی های دولت آینده در مورد موضوعات مختلف و اهمیت انتخاب صحیح افراد” تهیه شده است. در این برنامه افرادی با احساسات مختلف و افراد مختلف (که از سطح پشتیبانی بالایی برخوردار هستند) فراخوانی می شوند.
همچنین در این شبکه رادیویی ، چهار برنامه برنامه نویسی توسعه داده شد:
سدید (روند رای گیری ویژه) از ساعت 15:30 تا 17:00 به صورت زنده ؛ این چهار متخصص از احزاب سیاسی مختلف و احزاب سیاسی با منافع مختلف در مورد مسئله کشور مانند: جوانان ، اشتغال ، تولید ، مسکن و غیره خواهند بود و سپس پاسخ دولت در آینده را ارائه می دهند.
کنترل و انتخابات (وضعیت اقتصادی) از ساعت 11:30 تا 12:30 به صورت زنده ؛ در این برنامه که با حضور سران دولت های سابق در دولت های قبلی برگزار شده بود ، بحران اقتصادی کشور مورد بحث قرار گرفت. این برنامه به مردم کمک می کند تا افراد شایسته و عاقلانه را درک کنند.
در پاستور (روند سیاسی) از ساعت 13:30 تا 14:30 به صورت زنده قدم بزنید. در این برنامه چالشهای سیاسی کشور مورد بحث قرار گرفته و دیدگاههای سیاسی ایران ، عمدتاً در صحنه بین الملل در برجام مورد بررسی قرار می گیرد. این برنامه با حضور یک کارشناس سیاسی با تعابیر مختلف برگزار می شود.
Molk Ara (سیاسی – اقتصادی) از ساعت 17:00 تا 18:00 (روزانه) ؛ این رویداد چالشی برای اوضاع اقتصادی و سیاسی کشور بود ، از برجام گرفته تا محدودیت های روابط بین الملل و غیره ، که با حضور سران کشورها ، احزاب مجلس شورای اسلامی ، اساتید دانشگاه ، توسعه و گسترش یافت. و غیره.
امواج موج (فعل و انفعالات محیطی) از ساعت 17:00 تا 18:00 (حداقل روز) ؛ این رویداد که توسط یکی از خبرگزاری ها تولید شده است ، اطلاعاتی را در مورد افشای اهداف منفی دشمن در متن رسانه ملی در اطراف انتخابات با هدف افزایش سواد و تبلیغات و همچنین حضور متخصصان رسانه در این کشور ایجاد و پخش می کند. روند مربوطه .

پوشش 24 ساعته رادیویی روز ، با استفاده از باند فرکانس FM 95.5 مگاهرتز ، به علاوه برنامه تلفن همراه Radio IranSada. در دسترس در www.iranseda.ir او مخاطبان خود را به برنامه خود می آورد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا