ورزش

نواقص میزبانی حل شده است/ ۲ برنامه در دستور کار فدراسیون – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش رسانه آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ، محمودرضا رضایی ، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال در مورد پذیرش ایران در دیدار نهایی قطر 2022 اظهار داشت: کشور ما و همه مهم هستند. “آنها این را می دانند. مردم برای بازی تیم ملی ایران در کشوری که ورزشگاه ملی خود را دارد ، زمان می شمارند. از ابتدای حضور آقای عزیزی خادم به عنوان رئیس جمهور ، این موضوع در برنامه های وی اهمیت دارد. و تقریباً همه موارد مهمی که دولت به طور شبانه روزی با کارهای بزرگ خود در این زمینه آغاز کرده و پیگیری کرده است ؛ نامه ها و تماس هایی با تیم فوتبال آسیا برقرار شده است ، همه مواردی که ممکن است در لیست باشد قدرت نیست ، و ما امیدواریم که ما قادر به درک توانایی خود در پذیرش ایران خواهیم بود.

وی ادامه داد: ایران آماده انجام وظیفه پذیرش خواسته های ما است. در تمام این مدت به سرپرستی آقای خادم ، تعدادی جلسات آنلاین در این زمینه برگزار شده است و ما مشتاقانه منتظر میهمان مرحله نهایی انتخاب هستیم و تیم ملی در تهران با حریفان خود روبرو می شود ورزشگاه آزادی.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال در پایان گفت: ما سعی کرده ایم تمام شرایط موجود در سازمان خود را در نظر بگیریم ، تیم ملی خود را برای این دو موقعیت آماده کرده است ، اما ایران از تهران حمایت می کند یا کشور ما از بازی خانگی حمایت نمی کند. بدون شک این استقبال باعث خوشحالی جامعه فوتبال و عزیزان ما خواهد شد. امیدوارم در این مورد نتیجه مثبتی حاصل شود ، تا آخر هفته آینده خبرهای خوبی در مورد استقبال دریافت خواهیم کرد که به نفع فوتبال ایران است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا