ورزش

تصمیمات مهم در شواری اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو اتخاذ شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این جلسه … حضور در این جلسه بود که که بسیاری از کاربران در سوئیس برگزار خواهد شد و امروز به صورت ویدئو کنفرانس و ویدئو پیام و ارسال به رئیس کمیته بین المللی المپیک برگزار شد.

در ابتدای جلسه رویس در کنفرانس بین المللی با غم و اندوه از تمام کسانی که تحت تاثیر این ویروس COVID-19 بیش از مردم آنها را از دست داده اند به دلیل همزمانی این نشست با روز جهانی پرستار به تمام پرستاران و پزشکان اخلاق قدردانی کرد.

دکتر چانگ وون چو” به ادامه: این یک بیماری نیست و در تمام جنبه های زندگی ما تغییر کرده است. من صمیمانه دعا می کنم که من به زودی ما باید این مشکل را حل و مردم جهان به ادامه با سلامت و ایمنی مردم خود را.

او در ادامه گفت که: در شرایط فعلی آن است که با توجه به این واقعیت است که فرصت ها به نفع همه است. انجام یک ویدئو کنفرانس به منظور است که آن را تبدیل ایالات متحده به یک روال و غیره. در مسیر جدید و پایدار و مقرون به صرفه به منظور ایالات متحده در جهت ارتباطات در آن زمان را برای شما. ما از طریق این ما می توانیم به طور مستقیم به بخشی از مردم که دسترسی ما به دنبال. شرکت ورزشکاران به خود را مشاهده و جلسات آموزشی آنلاین, دوره های آموزشی آنلاین و حتی برگزاری مسابقات آنلاین پومسه ثابت کند که ما با تکنولوژی و ارتباط با ما

برای حمایت از باخ از فدراسیون جهانی تکواندو

رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز با ارسال پیامی به رئیس مهمان جلسه بود اشاره کرد: همه ما با عدم اطمینان از ادامه این روند در آینده همه ما در زندگی. روشن است که. این وضعیت برای همه افراد در جامعه در ورزش در کل جهان خواهد شد که پیامدهای عمیقی. قابل توجه ترین اثر و همچنین این تصمیم تاریخی برای به تعویق انداختن بازی های المپیک در توکیو ۲۰۲۰ در سال آینده. در این راستا من می خواهم برای تشکر از همه خانواده ها در تکواندو تحت رهبری عالی و صالح دکتر “ژو گفت:” برای همه حمایت خود را از تصمیم کمیته بین المللی المپیک IOC با تشکر از شما.

وی ادامه داد: ما باید این همبستگی از خلاقیت و عزم و انعطاف پذیری همه مردم را به عنوان ممکن است لازم باشد برای جهان برای بازگشت به وضعیت فعلی آن تعیین شده است و ما در حال برنامه ریزی برای انجام. به این دلیل است که این, جلسه شورای اجرایی این رویداد به موقع است که به شما آینده جهت تکواندو در جهان برد.

تصمیم به رقابت برای میزبانی بیش از دو سال آینده

در ادامه این دیدار میزبان و برخی از حوادث در دو سال آینده مشخص شد. بر این اساس بلغارستان و در شهر صوفیه در سال ۲۰۲۱ بازی میزبان را به جهان به نونهالان ، سنگال شهر داکار, میزبان فینال یک سال ۲۰۲۲ و انتخاب المپیک و جهان است. کره جنوبی شهر “گویانگ” میزبان جهان پومسه در ۲۰۲۲ و منچستر همراه با یک میزبان از سنگاپور در جهان است گرندپری در ۲۰۲۲ می خواهید بودو

جلسه کمیته در گزارش ایجاد یک سالن از شهرت WT با توجه به انتخاب برنده اولین بخش از داوطلبان مسئولان و ورزشکاران به منظور حضور در سالن و بخوانید. پس از تایید پذیرش ، تصمیم نهایی با الکترونیکی رای توسط شورای اجرایی مجمع عمومی سازمان ملل متحد در اکتبر, در خط با مسابقات قهرمانی جهان در صوفیه انجام خواهد شد.

این شورا همچنین با عضویت در فدراسیون تکواندو از هند در صورت پیشرفت چشمگیر در این زمینه شده است تثبیت شده است.

بهبود سطح یک بازی مهم

تصویب قانون اساسی موقت با توجه به رتبه بندی WT از دیگر برنامه های این کلیسا وجود خواهد داشت. با توجه به اصلاحات به تصویب هر سطح مقطع از مسابقات است تکواندو جهان وگرندپری پله ها دو تا از بزرگترین. در مطابق با مقررات از شبکه یک قهرمان جهان در تکواندو از ۱۲ به ۱۴ ، نهایی پری بزرگ از ۸ به ۱۰ را گرندپری از ۴ به ۶ ایجاد تغییرات.

جلسه بعدی این شورا در اجرای WT در فینال جوانان جهان در تاریخ ۲۱ در ماه اکتبر برگزار میزبانی در صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا