اقتصادی

اگر کار آفرین هستید، همیشه در حال یاد گرفتن باشید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]کارآفرینان همیشه باید یاد بگیرند. جیم ران، سخنران انگیزشی شناخته شده، می گوید: موفق ترین افراد جهان همواره به دنبال یادگیری هستند. در حالی که دنیای تجارت به طور مداوم در حال پیشرفت و نوآوری است، کارآفرینان، خوب می دانند که باید همزمان با آن پیشرفت کنند.

سال 2020 یک سال کاری عجیب و غیرمعمول بود و احتمالاً 2021 نیز همانگونه ادامه یابد. و این یعنی اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در زمینه پیشرفت شغلی و حرفه ای است تا برای هرگونه تغییر در سال 2021 آماده شوید.

ما در وب سایت اوج بهترین دوره هایی را که می توانید بصورت آنلاین و غیر حضوری شرکت کنید، جمع آوری کرده ایم تا بتوانید مهارت های خود را برای سال جدید بهبود بخشید.

برنامه نویسی

1. پایتون

پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای موسسین کسب ‌و‌کارها است که دانش تکنیکال برنامه‌نویسی ندارند زیرا یادگیری آن نسبتاً آسان است و کاربردهای گسترده ای دارد.

2. جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت ستون فقرات اینترنت است. می‌توانید یاد بگیرید چطور با جاوا اسکریپت کد نویسی کنید و وب سایت های خود را از ابتدا بسازید.

3. توسعهIOS

iOS 14 جدید از چارچوب SwiftUI برای ساده سازی برنامه نویسی و سهولتکار برای توسعه دهندگان استفاده می کند. چه در زمینه توسعه iOS تجربه داشته باشید و چه نداشته باشید، می توانید به‌روزترین ویژگی های iOS جدید اپل را یاد بگیرید.

4. توسعه اندروید

شاید بیشتر دوستان شما آیفون داشته باشند، اما هنوز اندروید محبوب ترین سیستم عامل موبایل در جهان است. می‌توانید برای پیشرفت نکات اساسی و مهم برنامه نویسی برای سیستم عامل اندروید را فرابگیرید.

بازاریابی

5. بهینه سازی موتور های جست و جوSEO

مدیریت بودجه در این روزهای بحرانی سخت است. به همین دلیل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. با بهینه سازی وب سایت خود برای بازدیدهای ارگانیک، می توانید بازدیدکننده و مشتری بیشتری جذب کنید، بدون اینکه پول زیادی برای تبلیغات پرداخت نمایید.

6. بازاریابیTikTok

TikTok دنیا را غافلگیر کرده است، اما تیک تاک فقط درباره موضوعاتی مثل رقصیدن نوجوانان نیست. شما می‌توانید یاد بگیرید چگونه ازTikTok درآمد کسب کنید و مشتریان بیشتری را از طریق این پلتفرم جذب محصول خود کنید.

7. تبلیغات گوگل

با فراگیری نحوه استفاده از تبلیغات گوگل می‌توانید از دنیای بازاریابی پولی و ارگانیک بهترین بهره را ببرید. شما یاد خواهید گرفت چگونه هزینه های خود را در Google Ads بهینه کنید تا بیشترین بازدیدکننده را به خود جلب نموده و نحوه تغییرات اساسی سایت خود را برای بهینه سازی سئو، بیشتر و مناسب‌تر انجام دهید.

علم داده

8.Google Analytics

یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی، تجزیه و تحلیل نتایج کمپین های شما است.Google Analytics بهترین ابزار رایگان برای تجزیه و تحلیل وب سایت شماست.

9.SQL

SQL زبان مدیریت پایگاه داده مایکروسافت است که به شما امکان می دهد تا پایگاه داده ها را برای سازماندهی، بازیابی و تجزیه و تحلیل داده ها جستجو کنید.

10. نرم افزار اکسل از مجموعه مایکروسافت آفیس

چقدر اکسل را می شناسید؟ هرچه سریع‌تر مهارت‌های پایه‌ای کار با نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس را بیازمایید و سپس به سمت آموختن مهارت‌های حرفه‌ای مانند PivotTable و VBA بروید.

11. یادگیری ماشین

کار با داده این روزها نیاز به دانش «یادگیری ماشین» دارد. با یادگیری عمیق و Keras بتوانید پایگاه های داده را هوشمندانه‌تر از همیشه مدیریت کنید.

مدیریت کسب و کار

12. مدیریت پروژه عمومی

برترین روش‌ های مدیریت پروژه امروزی، از جمله Agile ،Scrum ،PMP ،Six Sigma و موارد دیگر را به دقت بیاموزید.

13. سرمایه گذاری در املاک

سرمایه گذاری در املاک یکی از مطمئن ترین و پردرآمدترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید. بصورت دقیق نحوه تجزیه و تحلیل ارزش ملک، ارزش بدنه ساختمان و موارد دیگر را بیاموزید.

14. تجارت الکترونیک

Fulfillment By Amazon به یکی از محبوب ترین کارهای اقتصادی جانبی در جهان تبدیل شده است. با فروش محصولات در آمازون، می توانید درآمد کسب کنید بدون اینکه هرگز مجبور شوید موجودی کالا را حفظ کنید. بیاموزید چگونه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

امور مالی و دفترداری

15. حسابداری

می توانید حسابدار خودتان باشید و مهارت‌هایی از جمله آموزش عملی حسابداری، دفترداری، امور مالی و ریاضیات تجاری را در ماه‌های آینده بیاموزید.

16.QuickBooks

QuickBooks برترین نرم افزار حسابداری در بازار است که به تجارت در هر اندازه امکان می دهد تا بودجه بندی، هزینه ها، حقوق و دستمزد، مالیات و موارد دیگر را به صورت خودکار انجام دهد. سعی کنید نحوه استفاده از آن را بیاموزید.

طراحی

17.Adobe Creative Cloud

Adobe Creative Cloud تولید کننده برتر نرم افزارهای طراحی گرافیک و سایر ابزارهای خلاقانه است. در صورتی که نرم افزارهای فتوشاپ، ایلاستریتور، افتر افکت و سایر ابزارهای برترAdobe را بیاموزید می‌توانید پیشرفتی عظیم را در سال 2021 تجربه کنید.

18.UI/UX

تجربه کاربر (UX) و رابط کاربری (UI) دو مورد از مهمترین اصول طراحی وب هستند. بیاموزید چگونه از ابزارهای خلاقانه قدرتمندAdobe برای ایجاد UX / UI هنرمندانه و کاربرپسند استفاده کنید.

ارتباطات

19. نوشتن متن (Copywriting)

در عصر دیجیتال، نوشتار خوب می تواند تفاوت بین یک کسب و کار رو به رشد و یک تجارت ناموفق را ایجاد کند. بیاموزید که چگونه از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و سایر رسانه ها متن‌هایی جذاب و تاثیرگذار بنویسید.

20. زبان خارجی

یکی از بهترین مهارت هایی که کار آفرینان می توانند بیاموزند (که شاید فکرش را هم نکرده باشید) فرا گرفتن زبان‌های خارجی است. اگر می خواهید تجارت خود را به سطحی بالاتر برسانید، فراگیری زبان به شما بسیار کمک خواهد کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا