ورزش

سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی کارکردگرا و عملیاتی است

به گزارش خبرنگار محلی خبرگزاری آنا از بیرجند، سید حسن هاشمی در برنامه پذیرش جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند که به صورت غیرعلنی و تقریباً برگزار شد، گفت: گواهی تبادل دانشگاه این یک کتاب کار و یک کاربرگ است که در آن شرح عمل باید از 1400 تا 1405 به صورت حرفه ای انجام شود ، طبق این سند ، دانشگاه آزاد اسلام اولین دانشگاه در منطقه خواهد بود.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در حال حاضر با برخورداری از امکانات و توانمندی های علمی پژوهشی و رفاهی فراوان که بسیاری از آنها منحصر به کشور است، واحد بومی و موثر در سطح ملی و بین المللی است. این واحد دانشگاهی بین 6 واحد سراسری می باشد دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان شهری که ویژگی علمی آن باعث جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان به پروژه های مختلف در کشور شده است، هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر در شانگهای رتبه 35 را دارد. این اصطلاح بیانگر سطح علمی این گروه دانشگاهی است که بسیار مهم است. با حمایت همه متخصصان، دانشجویان و همکاران، ارائه سند تبادل را اجرا خواهیم کرد. در واقع این کتاب راه را برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر دانشگاه باز خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی دانشجویان را آینده ساز کشور توصیف کرد و از آنان خواست از ظرفیت ها و ظرفیت های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برای بیرون آمدن و ایجاد، تقویت نهایت استفاده را ببرند. دانش و مهارت در دنیای جدید ضروری است تا بدانیم چه چیزی به آنها داده شده است.

به گزارش آنا، پیش از این مراسم، دانشجویان و کارکنان دانشگاه با حضور در مراسم یادبود از دست رفتگان به مقام شامخ آن مرحوم ادای احترام کردند.

انتهای اطلاعات / 4121 /

دکمه بازگشت به بالا