ورزش

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری آنا از دانشگاه، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند.

در این نشست که در جمع روسای دانشگاه های آزاد اسلامی بیرجند، فردوس، قائنات، نهبندان و طبس برگزار شد، موضوعات زیادی در حوزه های عمرانی، بازرگانی، آموزشی، پژوهشی و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تصمیم گیری در مورد طرح اسکان کارکنان و اعضای هیأت علمی در ایالت بیدخت، پیشنهاد مجوز به اداره بیرجند برای جذب دانشجو از عراق، پیشنهاد اصلاح روند ثبت نام متقاضیان بین المللی و پیشنهاد برگزاری کنفرانس بین المللی «طرح های توسعه علم». .، صنعتی، اقتصاد و ایران و افغانستان بر اساس قوت مشترک» واحد بیرجند، مجوز احداث بیمارستان روانشناسی بالینی منحصر به فرد و واحد فردوس، موسس این دانشکده با موضوع «خانواده و سلامت روان» در واحد قاینات، در نظر دارد. ساخت نیروگاه 200 کیلوواتی خورشیدی از اداره طبس نهبندان و … از جمله مواردی است که در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی، علی سروری مجد، مشاور رئیس و رئیس مرکز، روابط عمومی و برنامه ریزی منطقه ای، سعید آزادیان، دبیر شورای توسعه. برنامه ریزی و بازاریابی، سعید صابونی رئیس عمران، مرکز املاک و املاک دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشت.

انتهای پیام / 4129 /

دکمه بازگشت به بالا