اقتصادی

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی در خراسان جنوبی

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی ، نماینده مردم شهرستانهای بیرجند ، درمیان و خوسف در مجلسبرگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی در خراسان جنوبی شورای اسلامی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهربا اشاره به اینکه   اقتدار عزت و افتخار برای کشور می آورد گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی از برکات فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاریهای  نیروهای مسلح ماست .

آقای خسروی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروزه پیشرفت‌های زیادی در کشور داریم که ماموریت ناو گروه ۸۶ ارتش در پیمایش دور دنیا از جمله این پیشرفته است.

وی به تحریف ها و انحرافات دشمن اشاره کرد و افزود : با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید در برابر این تحریف ها و انحرافات هوشیار باشیم.

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند ، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت : در دولت سیزدهم خدمات خوبی به مردم ارائه شده اما باید مسئولان به زیر ساختهای استان نیز توجه کنند. 

آقای خسروی با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم افزود : بعضی ها در صدد حاشیه سازی هستند که باید مراقب اینگونه شایعات نیز باشیم.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا