ورزش

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، اولین برنامه ملی اتاق فکر آزاد با حضور هشت دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در منطقه خراسان جنوبی چهار فرهنگ ، سیاسی ، مسائل اقتصادی و اجتماعی آزاد اسلامی ، به میزبانی واحد بیرجند.

رئیس دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ، در مصاحبه با آنا ، بخشی از این برنامه ، اظهار داشت: برگزاری اتاق های فکر رایگان از جمله افرادی است که به عنوان حاکم عالی از دانشگاه عمل می کند و دستگیر می شود. فعالیتهای این کشور راهی عالی برای تحقق فرامین استاد اعظم چینگ های است.

علی ماندگار افزود: از ماه نوامبر امسال و زمانی که اعلام شد این رویداد در منطقه برگزار می شود ، اطلاعات مهمی وارد سیستم شده و سرانجام با توجه به وجود بیماری قلبی یک حمله قلبی است هشت تیم آماده حضور در چهار مسابقه هستند.

این مقام مسئول گفت: در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو گروه از طرفداران و منتقدان حزب اسلامی آزاد بیرجند کار در مورد روند سیاسی و همچنین در این زمینه را آغاز کردند (ایالات متحده به برجام احترام نمی گذارد که نشان می دهد پیش بینی مذاکرات در ایالات متحده) از ابتدا نادرست)

وی ادامه داد: در روز دوم این رویداد و حضور دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند (متقاعد شده) و دانشگاه آزاد آلا ، واحد فردوس (منتقد) به میراث فرهنگی و مقاله (تغییر طرز فکر جوانان در ازدواج به دلیل افزایش مجرد بودن) برگزار شد. در سوم ، یازدهم اسفند ، 99 رویداد غیرحزبی کرسی ، دو گروه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس (متقاعد شده) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات (منتقد) به کار خود و نظام اقتصادی در این زمینه ادامه دادند. (استقلال مالی دانشگاه برای پیشرفت علمی آنها ضروری است).

رئیس دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد علا بیرجند نیز گفت: در آخرین روز این رویداد ملی ، گروهی از دانشجویان این دانشگاه (پذیرفته شده) و دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان (منتقد) رابطه و موضوع داشتند (جنگ جوانان) برای رقابت.

ماندگار گفت: در آخرین روز این مراسم سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی بیرجند در این جلسه حضور یافت و با توجه به این دوره از حضور و استقبال از کلیه شرکت کنندگان و کارکنان این مراسم تشکر کرد. بیماری و بیماری کرونا ویروس قلب. در جلسات و سایر فرایندهایی که باید در یک کشور برگزار شود ، موارد خاصی مانند توانایی صحبت کردن ، اعتماد به نفس شخصی ، هوش و روابط انسانی و نوع رهبر باید برجسته شود.

وی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند که به عنوان قاضی در طول چهار روز بحث دانشجویی حضور داشتند و نحوه درک و استفاده از روشهای درک و گزارش بحث را تشکر کردند و هیچ تنظیم و شرطی وجود ندارد.

انتهای پیام / 4121/4062 /

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا