حوادث

تبدیل خانه‌ای در ستارخان به مزرعه بیت‌کوین / کشف ۴۰۰ دستگاه ماینر

پلیس 400 پولشویی دیجیتال را از یک منطقه مسکونی در ستارخان دستگیر کرده است.

سرهنگ در مصاحبه با سی وی نت ضرغام آذین ، دومین فرمانده پلیس ضد تروریسم در تهران ، وی در این باره گفت: مدتی پیش ، وقتی از اخبار و گزارشات تبدیل خانه ای به مکانی برای استخراج و فروش بیت کوین و خرید تجهیزات استخراج معادن ، اخبار و گزارش ها دریافت می شد ، این موضوع به بقیه موارد واگذار شد. پلیس ستارخان.

وی گفت که کارکنان پس از بررسی گزارش از گزارش ، با قضات هماهنگی های لازم را انجام داده و مجوز انجام عملیات را دریافت کردند. وی گفت: با حضور نمایندگان در آنجا کشف شد که این اقامتگاه به مکانی رایج در استخراج معادن غیرقانونی بیت کوین تبدیل شده است.

آذین با اصرار بر اینکه همه این کارها غیرقانونی و بدون هیچ گونه مجوزی انجام شده است ، گفت: “در مجموع ، کارگران حدود 400 معدنچی را در اینجا دستگیر کردند ، اما برخی از این ماشین آلات کار نمی کنند و نمی فروشند یا می خواهند فوراً آن را اصلاح کنند.” همچنین فعال هستند و پول دیجیتالی را بیرون می کشند.

فرمانده دوم پلیس پیشگیری از وقوع جرم تهران با بیان اینکه هفت نفر از جمله سه زن و چهار مرد در رابطه با این پرونده دستگیر شدند ، افزود: اتهامات مختلفی علیه بازداشت شدگان تشکیل شده و برای ادامه کار به دفتر وکالت ارسال شده است. تحقیقات. محل اقامت نیز با احكام دادگاه پر شده بود.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا