حوادث

عکس| ماجرای پیدا شدن انگشتر رهبر انقلاب در خانه یک سارق

رسالت:

سرهنگ بازپرس ارشد سید علی شریفی گفت: چندی پیش اتومبیل یک مقام دولتی در شمال تهران به سرقت رفت اما وقتی وی با پلیس صحبت کرد ، پرونده نیز در این پرونده گنجانده خواهد شد. .

وی افزود: یازده نفر از اعضای باند ماشین ماکسیما ، پرشیا و خودرو را به سرقت بردند که همه آنها مجرم بودند و پلیس کلانتری 1 دستگیر و یک خودرو پیدا شد. از همان کارمندی است که اسرار این گروه 11 نفر است. ” .

رئیس پلیس رئیس اطلاعات شهرستان گفت: طبق این عملیات ، پلیس با فرد تماس گرفته و به وی می گوید که خودروی سرقتی را پیدا کرده و به کلانتری می رود. اطلاعات پلیس برای تحویل. “

سرهنگ شریفی ادامه داد: وقتی یکی از مقامات دولتی برای جمع آوری خودرو رفت ، گفت روی داشبورد ماشین حلقه ای وجود دارد که رئیس وزیر آن را اهدا کرده است که در حال حاضر موجود نیست.

وی گفت: به دلیل ثبات شخص و به دلیل ارزش روحیه این حلقه ، س questionالی که سارقان می پرسند این است که سارق در اظهارات خود گفته است که این حلقه در داشبورد ماشین وجود دارد آن را نزد مادرم بردم و اکنون انگشتر مخصوص مادرم است.

سرانجام رئیس پلیس شورای شهر گفت: رئیس پلیس پلیس ایالت به خانه سارق رفت و انگشتر را در خانه یافت و آن را به شخص دیگری تحویل داد. .

عکس |  داستان های یافتن انگشتر رهبر تغییر در خانه دزد

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا