فرهنگ و هنر

کدام سریال ها در شهرک غزالی مشغول به کاراند؟

شهردار غزالی درباره پروژه هایی که در جامعه سینما و تلویزیون در حال تولید است، اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 15 فیلم و برنامه تلویزیونی اعم از فیلم، سریال و برنامه تلویزیونی در شهرک غزالی در دسترس و کار است.

مهدی میرچی در گفت وگو با سی وی نت، آخرین وضعیت این پروژه در حال اجرا در جامعه غزالی را ارائه کرد.

وی گفت: در حال حاضر سه فیلم سینمایی «متروپل»، «بهشت جنایتکاران» و «آینه» در سینما و تلویزیون این کشور در حال تصویربرداری است. همچنین فیلم های سریال های ویژه «سلمان فارسی» و «نائله» (عشق کوفی) در حال اجراست. سریال «نائله» به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی حسن آکندپور روزهای پایانی تصویربرداری خود را سپری می کند اما سریال «سلمان فارسی» داود میرباقری تا مدت ها با شهرک به کار خود ادامه می دهد.

میرچی همچنین با اشاره به نصب سایر برنامه های تلویزیونی توضیح داد: در حال حاضر بیش از 10 برنامه تلویزیونی در شهر غزالی سریال دارند و در حال تصویربرداری هستند. «خاله شادونه»، «بالان»، «منفی پلاس»، «ساعت صفر»، «دیدی نو»، «خارج از محدوده» و «آچهار» از جمله برنامه های تلویزیونی است که در کشور راه اندازی شده است. همچنین قرار است برنامه «فرزندان مسلمین» شبکه قرآن به زودی وارد کشور شود. این برنامه در حال حاضر در مراحل اولیه است.

مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی در پایان گفت: سریال های زیادی برای تلویزیون در حال تولید است اما وارد شهرک غزالی نشده است. در حال حاضر دو روش ذکر شده در حال کار هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا