جامعه و خانواده

دانلود سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان

ویترین آنلاین نشان می دهد که این سریال به صورت زیر است: دانلود قسمت اول سریال Zakhm Kari و قسمت اول سریال هفت. میدان سرخ ، همسایه ها و سریال های حرفه ای به لیست پخش اضافه می شوند. بارگیری همه این عناوین از طریق ترافیک خرده فروشی با نصف قیمت (با نصف محاسبه شده) در این مقاله امکان پذیر است. کارهای روز را در نمایش خانگی آنلاین با زیبایی کریستال HD از سایت کامل بارگیری کول بررسی کنید.

  • قسمت اول ترمیم زخم

چهل و شش برنامه از ساختمان با نام “اعدام های کار” توزیع و در سایت کول دانلود توزیع می شود. اولین قسمت از این مجموعه ویژه این هفته منتشر می شود. گزارش و ارائه این اثر برگرفته از کاربرگ 20 صفحه ای نوشته محمود حسینی زاد است که چند سال پیش توسط نشر چشمه منتشر شده است.

این مجموعه که در اواخر سال 1399 توسط محمدرضا تخت کشیان ، به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان ساخته شد ، اکنون به نقطه انتشار رسیده است تا از ماه ژوئن در وب سایت Cool Download منتشر شود.

دانلود روند بهبود زخم به رهبری محمد حسین مهدویان

برای دانلود قسمت اول سریال Zakhm Kari به لینک های زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال زخم

بهبود دهنده های زخم چه کسانی هستند؟

امیر جعفری – جواد عزتی – رعنا آزادی ور – سارا بهرامی – محسن تنابنده – الهه حصاری – هانیه توسلی – سعید چنگیزیان ، عباس جمشیدی ‌فر ، مهدی زمین پرداز ، امیر حسین هاشمی ، کاظم حاجیر آزاد ، منو چهر علیپوهری ، مور تبار – سارا حاتری نیوشا علی علی همسر ماهیا پازوکی

درباره موضوع و داستان این روند

“من اینجا زمستان را دوست دارم. زیبا نیست؟ – زیبا و قوی. آنها 5000 مایل پرواز می کنند تا زندگی کنند. در ابتدا خیلی ترسناک بود ، اما خانه خود را پیدا کردند. – اگر به تاش برسند.” آنها می دانند که بیا.”

لازم به ذکر است که علاوه بر زخم های فیلم های زیبا و عالی جیران ، میدان سرخ ، هفت و افراد مشهور نیز در تمرین 1400 هستند که می توانید با دنبال کردن وب سایت کول ، از آن بارگیری کنید. و همچنین لینک دانلود آنها را بارگیری کنید تا مطلع شوید. در ادامه این مقاله سعی شده است این خدمات بررسی ، بارگیری و لینک دانلود ارائه شود.

دانلود روند بهبود زخم به رهبری محمد حسین مهدویان

2 – مهمترین حوادث عصر رسانه / جیران

همسایگان البته مهمترین سریال امسال ، حداقل تاکنون را باید در نظر بگیرند. جیران در واقع آخرین کار حسن فتحی است که بعد از سریال شهرزاد تصمیم به انجام آن گرفت. در واقع او همچنین سال گذشته فیلم Love runaway (عشق فرار) را که کار تاریخی درباره زندگی مولانا است ، در ترکیه کارگردانی کرد.

چند هفته می شود که پروژه Jeeran پس از یک وقفه طولانی به اتمام رسیده است (به دلیل طولانی شدن کار مستانه عشق و درگیری با سازنده). از آنجا که جیران مانند شهرزاد یک بنای تاریخی و مکان های مورد نیاز برای این نوع و مکان است ، انتظار می رود نقاشی آن در شهر غزالی انجام شود.

و بازیگران جیران

این مجموعه با طیف گسترده ای از فیلم ها شامل امیر جعفری ، امیرحسین فتحی ، بابک حمیدیان ، بهرام رادان ، پریناز ایزدیار ، رعنا آزادی ور ، گلاره عباسی ، مریلا زارعی ، الهام نامی ، پاشا یکی از بزرگترین اقدامات شبکه نمایش خانگی خواهد بود. جمالی.- رویا تیموریان – ستاره پسیانی – سمیرا حسن پور – غزل شاکری – مهدی پاکدل – نهال دشتی و هومن برق نورد. همانطور که خوب می دانید امیر جعفری ، امیرحسین فتحی ، پریناز ایزدیار ، گلاره عباسی ، الهام نامی ، پاشا جمالی ، غزل شاکری ، نهال دشتی و هومن برق نورد نیز در سریال های شهرزاد هستند.

داستان و موضوع سریال جیران چیست؟

جیران (با تلفظ پریناز ایزدیار) در واقع یکی از ناصرالدین شاه بود (با اجرای بهرام رادان). داستان در زمان پادشاه قاجار می گذرد که همسایه خود را دوست داشت و …

در خلاصه داستان جیران آمده است: زنهار که شکل و مسیرش گم شده و آنچه می تواند با حقیقت اتفاق بیفتد آمیخته است. Kè کشاورز یک رویا و اندازه پادشاه میز است. نقشه کریم خان کجا تاج را از ما مردم نادان بازگرداند؟ کجای شمشیر برای انتقام گرفتن از ما خرابکاران کم است؟ کشور با امیر کبیر در یک گور خوابیده است. هر نامی شرم آور است و هر صلحی جنگ است. انسان به قبله جهان پناه می برد. او می خواهد پناهگاه شود. هیچ منبع تشویقی قویتر از عشق وجود ندارد. بگذارید همه فریاد بزنند: ای مردم! دیروز ، در نزدیکی تجریش ، پادشاه عزیز شما …

دوره پخش سیستم Jeeran

ما می دانیم که شما می خواهید از تاریخ راه اندازی این مجموعه مطلع شوید و بسیاری از بینندگان منتظر آن هستند. از آنجا که نقاشی جیران پیچیده و طولانی است ، از نظر کار تاریخی در بسیاری از مکان ها ، طراحی ، طرح و سایر ویژگی های مورد نیاز برای این نوع کار ، ارائه این تاریخ غیرممکن است. در این مورد زمان. اما زمان فاش شدن این موضوع از این پس برای فصل تابستان 1400 خواهد بود. در هر صورت با پیروی از سایت Cool download ، مطمئن باشید به محض اعلام تاریخ انتشار به شما اطلاع داده می شود. همچنین ، در لینک زیر ، علاوه بر لینک دانلود کار ، چای ها ، تصاویر پشت صحنه ، عکس ها و تصاویر و اخبار جدید از سری Jeeran به طور مداوم به روز می شوند.

پیوندهای حقوقی این سرویس:

سریال Budata Jeeran

دانلود کار زخم به کارگردانی محمد حسین مهدویان

3 – جدیدترین سیستم آماده هوا / میدان سرخ است

از بین سری های طراحی شده برای نیمه اول دهه 1400 ، میدان سرخ اصلی ترین است.

میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان ماه هاست که در برابر اخبار سکوت می کند و اکنون به دنبال دستیابی به شبکه های نمایش هوا و شبکه نمایش خانگی است.

در این روند امیرحسین آرمان ، بهرام افشاری ، حمید فرخ نژاد ، مهتاب کرامتی ، آرمین رحیمیان کار کردند.

رابطه با فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ شد. فرزاد فرزین که سابقه بازیگری در زمینه فیلم سازی را نیز در کارنامه خود دارد ، برای مجموعه های عاشقانه و اجتماعی کتاب خوانده است.

زمان هوا در میدان سرخ

از طریق روابط عمومی این سیستم ، اولین اطلاعیه میدان سرخ در ماه مه 1400 پخش می شود. بعداً ، به دلیل تصمیم گیری ، اولین فیلم این مجموعه فیلمبرداری می شود ، یعنی تبلیغات این پروژه به مدت كوتاهی خواهد پیوست. البته طراحی اصلی این سیستم بار دیگر و این بار با راهنمایی بهرام بهرامیان انجام خواهد شد ، زیرا انتظارات کارآفرینان را برآورده نکرده است. این سریال در 26 نمایش در فصل 2 پخش خواهد شد. به این ترتیب ، میدان سرخ صاحب سه شخصیت اصلی شد (ابراهیم ابراهیمیان ، نیما اقلیما و بهرام بهرامیان)

همچنین می توانید صفحه اینستاگرام را در کانال بارگیری Telegram Cool دنبال کنید تا از آخرین اخبار جدیدترین فیلم ها و سریال ها مطلع شوید.

لینک را دریافت کنید: دانلود سریال میدان سرخ

دانلود روند بهبود زخم به رهبری محمد حسین مهدویان

4- عالی ترین سیستم آماده هوا / هفت است

هفت سکوی دیگری برای این کمپین آماده است که طبق گفته سازندگان ، و پروژه در نیمه دوم ژوئن 1400 گسترش خواهد یافت.

سری 7 توسط کیارش اسدی زاده در اواخر سال 1999 تولید و نویسندگی شده است. در سریال هفت 7 بازیگرانی چون امیر جعفری ، بابک حمیدیان ، حدیث میر امینی ، رضا کیانیان ، علی مصفا ، مهدی هاشمی ، مینا ساداتی ، نازنین بیاتی ، نیکی کریمی ، هانیه توسلی همانطور که قادر به اثبات محکم ستارگان این پروژه هستیم.

لازم به ذکر است که “هفت” یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی آنلاین است که در مقابل دوربین های تهران ، جزیره کیش و هندورابی فیلمبرداری شده است.

لینک را دریافت کنید: دانلود سریال asaa

دانلود کار زخم به کارگردانی محمد حسین مهدویان

5 – برنامه بحث تابستان امسال

سریال حرفه ای یکی دیگر از مراحل نقاشی است که در واقع همان ظاهر اصلی سیروان خسروی و نقش بازیگر است ، در این صورت بحث و جدال زیادی به دنبال خواهد داشت.

علاوه بر این ، سارا بهرامی ، ماهور الوند ، زانیار خسروی و علی مصفا نیز در این مجموعه هستند. او یک طراح حرفه ای با سعید خانی و همچنین نویسنده و کارگردان مصطفی تقی زاده است.

لینک های مربوطه: بارگیری سریال جادوگر

منبع: سایت CoolDl.Net

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا