جامعه و خانواده

چهار محور اصلی برنامه های هلال احمراعلام شد

رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه هیئت مدیره جمعیت هلال احمر برنامه خود را برای مدیریت جمعیت هلال احمر با تمرکز بر چهار حوزه کمک های بشردوستانه و به طور خاص به گام دوم تشریح کرد. تغییر، مسائل اقتصادی و امور بین الملل.

به گزارش سی وی نت و به عنوان دانش محوری جمعیت هلال احمر؛ جلسه هیئت مدیره هلال احمر صبح امروز با حضور کارکنان در تالار صلح و با حضور ویدئو کنفرانس مدیر عامل هلال احمر منطقه برگزار شد.

دکتر. پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم از رئیس جمهور، قائم مقام مدیرعامل جمعیت هلال احمر و اعضای شورای عالی تقدیر کرد و افزود:

کولیوند با اشاره به ماندگاری در هفته بسیج و این هفته یکی از یادگارهای اثرگذار امام راحل است و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید ویژه دارند، افزود: امیدوارم در آنجا به دنبال روحیه نوآورانه، نو، بسیجی و خدمت شایسته باشیم. در هلال احمر نسبت به گذشته پرنورتر است.

وی همچنین از کار و تلاش دکتر همتی، رئیس سابق جمعیت هلال احمر می گوید: «دکتر مردم. “

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: تبریک به همه اعضای جمعیت هلال احمر؛ امدادگران، داوطلبان و جوانانی را از اقصی نقاط ایران بیاورید که در شرایط سخت و با روحیه جهادی به سر می برند و هیچ پاداش و چشم اندازی برای خدمت به مردم ندارند.

توسعه برنامه 5 ساله هلال احمر بر چهار رکن متمرکز است

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله این جمعیت گفت: این فرآیند با تمرکز بر 4 حوزه امداد و نجات و بلایا با تمرکز ویژه بر اعلام مرحله دوم تحول به دلیل ظرفیت بالای هلال احمر در این منطقه، مسائل اقتصادی، بهداشتی و تسلیحاتی، معطوف به منطقه بین المللی خواهد بود. امداد و نجات بخش مهمی از هلال احمر است. با اعلام گام دوم تحول، دوستان سرعت کار تمام وقت را برای جلب اعتماد مردم و سایر دستگاه ها تسریع می کنند. در زمینه های اقتصاد، دارو و بازاریابی دارو، برای بهبود روند کار، از همه اعضا، از کوچکترین امدادگر و داوطلب گرفته تا بالاترین استفاده کننده کمک گرفته می شود. در عرصه بین‌المللی باید قوی‌تر، زیباتر و درخشان‌تر از هر زمان دیگری باشیم و از خودمان اثر خوبی بر دولت بگذاریم. ما روابط چندجانبه خود را با سایر کشورها گسترش خواهیم داد.

از توانایی مدیریت زنان در سطوح مختلف بهره مند شوید

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با همکاری شبانه روزی جمعیت هلال احمر، انتظار دارم بدون توجه به شرایط، این مراسم در بهترین حالت در جامعه برگزار شود. کلام مقدس رهبر انقلاب را روشن خواهیم کرد و بر اساس اعلامیه گام دوم انقلاب، مؤمنان، جوانان و انقلابیون را برای آینده ملت الهام و تربیت خواهیم کرد.

کولیوند گفت: «انتخاب واقعاً توسط مردم و جوانان انجام می شود، بنابراین در جوانان هلال احمر تازگی دارد. علاوه بر این، اقتدار خواهران باید اعمال شود تا بتوانیم با نگاه مثبت و مثبت به خواهران این توانایی را ارتقا دهیم.

ارتباط و تعامل خود را با دستگاه های شریک تقویت کنید

کولیوند بر ضرورت گسترش و تقویت گفت‌وگو و تعامل مقامات محلی و دستگاه‌های همکار تاکید کرد و افزود: ارتباط با سایر نهادها از جمله آموزش و پرورش، نظامی و انتظامی، بسیج و غیره همچنان ادامه دارد. به طور منظم همکاری را افزایش دهید.

وی همچنین با بیان اینکه از تمامی اختیارات در هلال احمر استفاده خواهد شد، افزود: منبع اقتدار هلال احمر بسیار زیاد است و باید از همه اختیارات نهایت استفاده را کرد. سرمایه و منبع قدرت در هلال احمر، توان افراد و داوطلبان و نیکوکاران است.

در ادامه این ویدئو کنفرانس، مسئولان امدادی هلال احمر و گروه های جوانان گزارش هایی از این حوادث ارائه کردند. در ادامه سران منطقه هرمزگان و خوزستان روند خدمات رسانی به زلزله زدگان بندرعباس و اندیکا را تشریح کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا