حوادث

رایزنی هلال احمر با مسئولان سعودی و سازمان بهداشت جهانی برای اصلاح دستورالعمل واکسن کرونای حجاج

رئیس جمعیت هلال احمر با تشریح اثربخشی و نتایج اثر ضد دوپینگ ایران بر کرونا، گفت: باید از سوی مسئولان رسیدگی شود.

به گزارش سی وی نت، پیرحسین کولیوند با بیان اینکه هلال احمر به عنوان هماهنگ کننده سلامت و ایمنی زائران ایرانی در سرزمین وحی فعالیت می کند، گفت:

وی افزود: عربستان داروهای ایرانی ضد ایرانی را در دستورالعمل حج امسال خود قرار نداده است که این موضوع باعث نگرانی در زمان کوتاه تا شروع حج شده است. با توجه به نتایج مثبت داروهای ضد عروق ایران در ایران، آنچه ما می خواهیم این است که این راهنما را بازنگری کنیم و مستندات لازم و مستمر را انجام دهیم.

بر لزوم مکاتبه با رئیس جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت عربستان سعودی، مدیر اجرایی فدراسیون بین المللی شمال آفریقا و خاورمیانه و مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در مدیترانه شرقی، کولیوند، تاکید می کند. گفت: دستوراتی در خصوص افزودن داروهای ضد افسردگی و سبدهای زائران ایرانی به سرزمین وحی دادیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اثربخشی و اثربخشی واکسن‌های ایرانی در کاهش، کنترل و حفاظت از این ویروس گفت: در این نامه‌ها نیز آمادگی داریم واکسن‌های ایرانی را برای استفاده در آن ارائه کنیم، شهری که بتوانند در آن شهر را در اختیار داشته باشند. خریداری شود.” ما اعلام می کنیم که آنها هیچ واکسنی ندارند.

به گفته یک منبع نزدیک به جمعیت هلال احمر، کولیوند بر لزوم برگزاری ویدئو کنفرانس با دست اندرکاران اصلی در این زمینه تاکید کرد و گفت: جمعیت هلال احمر از همه امکانات و امکانات خود برای رفع دغدغه های زائران ایرانی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا