سلامت و تندرستی

برنامه هلال احمر برای واردات ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا طی یک ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاین

به گزارش شفاف ، دکتر. کریم همتی در نشست نمایندگان هلال احمر گفت: از 10 اکتبر سال جاری تا 10 آبان ، هر هفته بالغ بر 15 میلیون واکسن به کشور وارد می شود که در مجموع 60 واکسن کرونا را به ارمغان می آورد. امید است از طریق این تلاش ها و همچنین معرفی واکسیناسیون در جمعیت عمومی ، موانع بزرگی برای ارائه این واکسن به این جامعه ایجاد شود.

او اضافه کرد: یکی از دلایل ترویج واردات واکسن ، کمک معاون اول رئیس جمهور است که در یک جلسه منظم و در حضور همه سایرین ، سخنرانی ای را ارائه می دهد که دسترسی سریع را امکان پذیر می سازد. هلال احمر ، به لطف این مشارکت و مشارکت بین المللی خود ، به وعده خود عمل کرده است و تلاش خواهد کرد تا واکسن ها را به موقع به کشور وارد کند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: با توجه به هجوم گسترده واکسن ها به کشور ، مهم است که همه بخش های صنعت و بخش های پزشکی و پزشکی در واکسیناسیون نقش داشته باشند ، در این زمینه نظامی. و هلال احمر آنها اعلام کرده اند که آماده هستند و می توانند بار وزارت بهداشت را برداشته و کمپین واکسیناسیون جهانی را اجرا کنند.

همتی با اشاره به مراسم اربعین در عتبات عالیات ادامه داد: هلال احمر همانند سال های گذشته به زائران نجف و کربلا تقدیم می کند. در این راستا ، ما از بیمارستان جدید تاسیس شده در نجف تا حد امکان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از زائران استفاده خواهیم کرد.

بر اساس بنیاد اطلاعاتی جمعیت هلال احمر ، رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به مشکلات حوزه مالی ، توضیح داد: بخشی از هزینه ثبت نام خودرو و محل کار متعلق به هلال احمر است زیرا یک منبع درآمد است. است این شرکت ، طبق قانون ، حق ثبت نام در دفتر را دارد. با توجه به اینکه مقامات ذیصلاح اعلام کرده اند که نیازی به ثبت نام خودرو در محل کار نیست ، بنابراین برخی از بودجه هلال احمر کاهش می یابد و در این مورد ، ما از قانون گذاران می خواهیم مبلغ را توضیح دهند و هلال احمر با یک اورژانس از سوی دیگر ، در نتیجه واکنش شدید هلال احمر به شیوع کرونا در کشور ، مبالغ هنگفتی در این زمینه هزینه شده است که نیاز هلال احمر به منابع مالی را افزایش می دهد.

دکمه بازگشت به بالا