فرهنگ و هنر

چرا موسیقیدان‌های ما نمی‌توانند بر معرفی خود در سطح بین‌المللی تمرکز کنند؟

خواننده و ترانه سرا در مصاحبه ای آنلاین گفت: “هنرمندان در ایران نگران زندگی خود هستند و این تمرکز آنها را از فکر کردن در مورد چگونگی آوردن آثار خود به خارج از کشور باز می دارد. آهنگ” و چالش های بین المللی برای معرفی نوازندگان ایرانی.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از روابط عمومی توپخانه ایران ؛ چهاردهمین نشست “آهنگ” و چالش بین المللی خوانندگان ایرانی با حضور میلاد محمدی خواننده و ترانه سرا و زکریا یوسفی خواننده ، خواننده و ترانه سرا و خواننده و ترانه سرا با اجرای سما بابایی در اینستاگرام برگزار شد. توسط خانه هنرمندان ایران

میلاد محمدی پیشتر در مورد علت دعوت نشدن بازیکنان ایرانی به جامعه بین المللی اظهار داشت: ما این کار را کردیم یا نکردیم. متأسفانه زندگی یک هنرمند به عنوان یک هنرمند در ایران در خطر است. یک هنرمند در جامعه ما یک هنجار محسوب نمی شود. زیرا بسیاری از زندگی او حول مسائل مادی می چرخید. بنابراین در چنین شرایطی ، او به این فکر نمی کند که چگونه می تواند موسیقی خود را در سراسر جهان نشان دهد. این امر به حمایت دولت نیاز دارد و تولید زمانی حاصل می شود که ورودی خوبی داشته باشد. چون خرده نان های ناز در تهران برای تعداد دوستداران موسیقی خوب نیست.

وی افزود: ثانیاً تهدید ایران نماینده ایران در عرصه بین المللی است. بنابراین ، خود ایران باید در منطقه جهانی حضوری قوی داشته باشد تا تهدیدش این شرایط را داشته باشد.

محمدی پاسخ می دهد که چرا نوازندگان واجد شرایط ایرانی نتوانسته اند وظایف خود را به خوبی انجام دهند و چه چیزی وضعیت را بهتر می کند؟ وی گفت: “هنرمندان با زندگی خود ارتباطی دارند و آنها فرصتی برای نشان دادن خود در خارج از کشور ندارند” ، بخش بزرگی از جامعه به دنبال موسیقی هستند تا بتوانند از این بازی عبور کنند. متأسفانه ، دسترسی به اینترنت فرصت تفکر بیشتر ما را از دست داد و بدون اطلاع از پاسخ آهنگ در 20 تا 30 دقیقه ، هنرمندانی که می خواستند این نوع موسیقی را نشان دهند باید بتوانند در روزه سریع شرکت کنند. گام به گام بازی کردن

از سوی دیگر ، وی گفت: “شبکه های ماهواره ای نیز می خواهند مخاطبان را به خود جلب کنند ، شاید به محض نمایش موسیقی ، بد نیست ، اما شرکت هایی مانند صداوسیما ، مانند خدمات دولتی خانگی ، باید این کار را انجام دهند. موسیقی خوب نشان دهید “وقتی می گوییم موسیقی بزرگی داریم و سپس تبلیغات روی آن را مسدود می کنیم ، نمی توان انتظار داشت که مردم توجه کنند. زیرا جمعیت زیادی هرگز موسیقی را ندیده و نشنیده اند.

این عکاس در پاسخ به این س whyال که چرا در رادیو هیچ اجرایی صورت نگرفت ، گفت: متأسفانه این اعتقاد وجود دارد که موسیقی ضد مذهب است ، اما در هند و برخی کشورها ، موسیقی اغلب با جشنواره های مذهبی همراه است. به نظر می رسد تضاد منافع این شخصیت را برمی انگیزد ، زیرا انواع مختلف موسیقی از شیرین ترین موسیقی قرآن پیروی می کنند.

همچنین ، زکریا یوسفی – بوکسور ، خواننده و ترانه سرا – پیشتر گفت: اگر بخواهیم هنر خلق موسیقی را بدون در نظر گرفتن جنبه تجاری داشته باشیم ، می توان گفت اگر اشتغال تهدید قابل توجهی داشته باشد ، در ایران رشد نخواهد کرد. زیرا نگرانی اولیه هنرمند بر آثار او تأثیر می گذارد. شاید در هر کشوری ، این هنرمند هنوز س questionsالاتی در مورد این دارد که آیا زنان می توانند قبل از پیر شدن دقایقی به ورزشگاه بروند؟ آیا زنان می توانند در کار متحد باشند یا خیر؟ و مواردی از این قبیل. هنرمند باید در این موارد به این فکر کند که چگونه این کار را انجام دهد. حتی اگر شنیده ایم که آشفتگی های زیادی در تاریخ باعث شده است که طراحان خلاق و موفق باشند ، این موانع همیشه کار نمی کنند. در ایران نکات زیادی باید رعایت شود. چقدر می توان تأمین کرد؟

وی افزود: شرایط زندگی باعث شده هنرمندان تمرکز کمتری بر تولید و توزیع آثار خود داشته باشند. حالا فرض کنید آنها می خواهند موسیقی پخش کنند و اوضاع بدتر خواهد شد. نهادهای دولتی مسئول حمایت از هنرمندان

یوسفی در دیگر نقاط این سازمان گفت: موسیقی یک شرکت است و در کشورهای دیگر تلاش می شود موسیقی و هنرمندان را به خود جذب کند. اولین مورد ، هنرمند ، تجهیزات ، شیوه و ایده های او را برای حمایت از نهادهای دولتی و دولت ها معرفی می کند. هر از گاهی ، Cultureutu and Communication از برخی از موسیقیدانان دعوت می کند تا در رویدادهایی مانند نوروز اجرا کنند ، برخی از غیر ایرانی ها ممکن است این نمایش ها را ببینند ، اما به استثنای این تلاش ها اندک هستند و هیچ تلاشی برای ورود هنرمندان ایرانی به عرصه بین المللی انجام نشده است. عرصه به وقتی تجهیزات در تلویزیون نشان داده نمی شود ، از شبکه ماهواره ای چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

وی ادامه داد: در حال حاضر حق کپی رایت در مجلس وجود ندارد. همچنین وضعیت سینما بهتر شده و برنامه هایی برای پیشگیری و برخورد با مجرمان راه اندازی شده است. اما این در مورد موسیقی صدق نمی کند و کار ویرایش آسان است. در چنین شرایطی ، چگونه یک نوازنده می تواند نگران معرفی برنامه و کار خود در سطح جهانی باشد؟ او فقط می تواند دارایی های خود را ذخیره کند تا از آنها سوء استفاده نشود.

از سوی دیگر یوسفی در مورد تاثیر این کانال گفت: فضای مجازی صبر شنوندگان را کاهش داد. اکنون ، نوازنده فقط یک دقیقه از کار خود را در اینستاگرام قرار می دهد تا آن را در یوتیوب یا سایت های دیگر منتشر کند ، از طرف دیگر احساس می کند که مخاطبان هرگز خسته نخواهند شد. برای دنبال کردن کار کامل در این شبکه اجتماعی گوش دهید.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا