فرهنگ و هنر

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان تمدید شد

به درخواست شرکت کنندگان در پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی موسیقی جوانان ، آخرین مهلت درخواست برای تاریخ این جشنواره 31 آگوست است.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی ، پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی به سرپرستی هومن اسدی در چهار دسته “موسیقی ایرانی” ، “تهدید تروریستی” ، “منطقه ترور ایران” و “ترکیب” برگزار می شود. ” بر اساس فراخوان دبیر جشنواره ، مهلت ارسال آثار تا 6 آگوست است که طبق درخواست شرکت کنندگان تا 31 آگوست تمدید شده است.

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در سه سال “A” ، 15 تا 18 سال (متولد 1382 تا 1385) ، سال “B” ، 19 تا 23 سال (متولد 1377 تا 1381) و سال “C” ، 24 ساله در دسترس است. تا 29 ، (متولد 1371 تا 1376) در دسته “موسیقی ایرانی” توسط خوانندگان و نوازندگان چنگ ، ​​تنبک ، دف ، سنتور ، شتر ، عود ، قانون ، کمانچه ، نی ، اجرا می شود. در بخش “موسیقی” ، ابو ، پیانو ، ترومبون ، ترومپت ، فلوت ، کلارینت ، کنترباس ، گیتار ، ویولن ، ویولنسل ، ویولا ، ترومپت ؛ در “موسیقی منطقه ای ایران” ، و نوازندگان طناب ، هوا و منابع از قسمت های مختلف کشور رقابت خواهد کرد

امسال ، بخش محتوا به پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی اضافه شده است که می تواند از برنامه ، منطقه و کلاس در قالب دوئت ، سه نفره و کوارتت استفاده کند ، تا متقاضیان با توجه به سن به گروه بپیوندند. از 29 سال

متقاضیان زیر 15 سال نیز در صورت آمادگی و تمایل می توانند با درخواست برای امسال در سال A کار خود را برای امتحان در سال “A” ارسال کنند.

شرکت کنندگان ویدئوی دقیق را بررسی کرده و تا تاریخ 22 آگوست 2014 به همراه فرم ثبت نام و مستندات این فراخوان از سیستم بامک به دبیر جشنواره ارسال می کنند.

پس از بررسی و بررسی کامل کار داوران ، دبیران جشنواره نامزدها را اعلام می کنند.

پانزده اجرا از موسیقی امسال جوانان به سرپرستی هومن اسدی با مشارکت معلمان موسیقی ایرانی با حمایت دفتر موسیقی و معاون وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی برگزار می شود. گروه موسیقی ایرانی و بنیاد رودکی.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا