حوادث

پیام نیروی انتظامی در گرامیداشت حماسه ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

مقامات انتظامی جمهوری اسلامی ایران سالروز حماسه بزرگ 9 دی را با پیامی جشن گرفتند.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از روزنامه نگار از سایت پلیس ، در متن این پیام می خوانیم: در تاریخ 30 ژانویه 2009 ، مسلمانان ایران نشان دادند تا آنجا که دشمنان خود با جمهوری اسلامی اسلام سوگند یاد کردند. همبستگی ، همبستگی ، همبستگی و عطوفت ایران در نزد نخبگان محترم ایران ، و بار دیگر ، دشمنان و مسلمانان ایران را نشان می دهد که برای پاسداری از اصول اسلام ایستادگی می کنند با قصد تغییر که از پیروی از ولایت فقیه دست برنمی دارد. در واقع ، 29 ژانویه روز حرکت حمایت از جمهوری اسلامی ایران با دیدگاه های بلند امام خمینی (ره) و رهبران وی است.

آشوب منطقه ای ، دولت هوشیار ، بصیر و متحد ایران ایران سخنرانی در مورد مرگ در ایالات متحده و مرگ بر اسرائیل در تاریخ 30 دسامبر 2009 در برابر شورش افراد متکبر و شوخ طبع ، فرصت های جدیدی را برای اسلام در ایران به ارمغان می آورد.

9 دی یکی از مواهب خداوند متعال به این ملت بزرگوار و فهیم ایران اسلامی است و مقدسات ، شهدا و مبارزان ایران فرد خوبی را ترک نخواهند کرد رهبر ، که ولایت فقیه بود ، و خواستار وحدت و اتحاد در مقتدی شد. آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنند.

پلیس جمهوری اسلامی ایران ضمن یادآوری درگذشت والامقام ، عمدتاً سردار رشید اسلام ، ژنرال حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده ، دانشمند حوزه حفاظت ، به یاد قصه بزرگی که باید به یاد ماند 9 دی ، روز تفاهم امت در منطقه اعلام شده و با پیروی از نماینده امام عصر ، عالی ترین مقام منطقه ، قوی و قدرتمند و همچنین روحیه جهادی تغییر به منظور ایجاد صلح ، امنیت و صلح و تحمل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ اصول و اهداف امام راحل. تحویل افراد طولانی نمی شود.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا