حوادث

 نیروی انتظامی امسال ۶۳ شهید داشته است

سی وی نت / خراسان رضوی رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: امسال پلیس 33 شهید را برای حمایت از صلح و امنیت تحویل داده است.

سردار یونس عبدی ، امروز در مراسم معنوی “روز شهید” که با حضور خانواده های شهدای ناجا در هتل معین مشهد برگزار شد ، جایی که آنها موارد زیر را می گویند ، گفت: همچنین از ابتدای امسال ، 11 جانباز ناجا از امنیت کوتاه مدت وارد شدند.

حسین اشتری ، رئیس ناجا ، در ادامه این مراسم اظهار داشت: کسانی که به خاطر ایمان خود جان باخته اند ، راه پیامبر اسلامی را انتخاب کردند که در مورد آن سخنان زیادی گفت. آنها بهترین راه را برای خوشبختی انتخاب کرده اند.

وی افزود: “پلیس بیش از 13000 نفر را که تاکنون برای اسلام کشته شده اند دستگیر کرده است ، اما ما در راه کسانی که به خاطر ایمان خود جان داده اند ادامه خواهیم داد.” از آن زمان تاکنون 8000 شهید و 5،000 شهید داریم. ما در قبال خون و خانواده کسانی که به خاطر ایمان خود جان باخته اند مسئولیت بزرگی داریم و باید این کار را به خوبی انجام دهیم.

رئیس ناجا گفت: دو نعمت بهداشت و ایمنی بسیار مهم است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. ایمنی بالاترین نعمت برای مردم کشور است که ما از نعمت خون کسانی که به خاطر ایمان خود جان باخته اند ، دریافت کرده ایم. شهدا و مجاهدت های شهدا تأثیر بسزایی در امنیت ملت داشت.

وی ادامه داد: شهادت از نظر ملی افتخار هر ملتی است. در کشور ما علاوه بر مفهوم ملی ، رنگ و خداپرستی نیز بر سر دارد. اهمیت و درجه شهادت در کشور ما زیاد است.

اشتری گفت: خانواده های کسانی که در ایمان مردند آنقدر رنج می برند که از پاداش خانوادگی کسانی که در ایمان مردند کمتر از کسانی که در ایمان مردند نمی کاهد. صبر خانواده هایی که به خاطر ایمان خود جان باخته اند و غم جدایی عزیزانشان نوعی از زینب کبری بعد از شهید اباعبدالله و کربلاست. به عنوان حاکم عالی ، شهادت مرگ یک تاجر است. کسانی که به خاطر ایمان خود جان داده اند ، جان خود را برای امنیت و آرامش مردم می دهند و این کار کمی نیست و هدف کمی نیست.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا