حوادث

دفاع نیروی انتظامی به خاطر عِرض و ناموس مردم سیستان و بلوچستان بوده است

نایب رئیس شورای اسلامی در پاسخ به گلایه نماینده مردم چابهار در مجلس از حوادث هشتم آنلاین زاهدان و حوادث روزهای اخیر خاش گفت: ما از ملت سیستان و بلوچستان دفاع می کنیم. و امنیت پلیس ما به این دلیل است که عزت مردم سیستان و بلوچستان بوده است.

به گزارش سی وی نت، عبدالرضا مصری، نایب رئیس شورای اسلامی که جلسه عصر روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ را رهبری کرد، در پاسخ به تذکر شفاهی معین الدین سعیدی نماینده چابهار در خصوص فعالیت های هشتم آنلاین زاهدان. و وقایع روزهای اخیر خاش وقتی نمایندگان در مقابل ایشان قرار گرفتند گفت: آقای سعیدی وقتی نیروهای انتظامی ما در منطقه یا منطقه بدون توجه به منطقه مورد حمله قرار می گیرند. تو ایران واقعی میخوای باهاشون شیرینی تقسیم کنیم؟

وی افزود: آیا می خواهید از کل کشور دفاع نکنیم و می خواهید در برابر کسانی که می خواهند ایران را تجزیه کنند سر تعظیم فرود آوریم؟

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: ما از کشور سیستان و بلوچستان دفاع می کنیم و امنیت پلیس ما برای مردم سیستان و بلوچستان است.

مصری در گفتگو با نماینده چابهار گفت: ما از نگرانی شما قدردانی می کنیم، اما پلیس در سراسر دنیا از اختیارات خود برای انجام وظایف خود استفاده خواهد کرد. آزادی باعث ترویج فعالیت می شود. در سیزدهم آبان ماه مردم امیدوار بودند که انتقام خون شهدای مظلوم را بگیرند و انتقام خون مردگان را بگیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا