ورزش

پشت پرده برگزاری استقلال-تراکتور/ امکان بازنده شدن آبی‌ها مقابل پارس جنوبی

داستان آفتاب:

در بیانیه مطبوعاتی جدیدی که از لیگ فوتبال ایران منتشر شده و هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر را اعلام کرده است ، این هفته از مدیریت همه بازی ها خبر داد که استقلال و فولاد هر دو نتایج مثبت را در هفته دهم اعلام کردند. دو سوم لیگ برتر. بسیاری از بازیکنان آنها در تست کورنا برابر پارس جنوبی در High شرکت نکردند و به همین ترتیب در 24 هفته با رقبای خود روبرو می شوند.

با این حال ، لیگ برتر بر این اعلامیه اصرار داشت كه در صورت سفارش سرهای تاجگذاری در مسابقات آینده ، تغییراتی در رقابت های لیگ برتر 19 تیمی ایجاد می شود.

پشت تست استقلال-تراکتور / بلوز را می توان به پارس جنوبی آورد

برگزاری استقلال در بازی فولاد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به این معنی است که تعداد تیم هایی که در این دو تیم کرونا دارند ، بسیار کمتر از 25 درصد از لیست تیم های آنها است. این در حالی است که طبق لیگ استقلال ، هفته گذشته لیگ برابر پارس جنوبی و فولاد مقابل نساجی اعلام شد با توجه به اینکه تعداد بیماران در این دو گروه بالغ بر 25 درصد است. به هر حال این سؤال پیش می آید که چه عواملی سازمان را طی چند روز تغییر داده است.

استقلال به زنگ گوش می کند؛ استیل قصد دارد بازی را لغو کند!

فولادها هنوز به دنبال لغو بازی 24 هفته این هفته هستند و تأیید می کنند که تعداد بازیکنان تیمشان در کرونا بیش از 25 درصد است.با این حال اوضاع با استقلال فرق می کند و آنها به نتایج گوش می دهند. قرار است امروز بعد از ظهر (پنجشنبه) تمرینات خود را به دلیل موفقیت های ورزشی خود در هفته 24 شروع کنند.

تفاوت بین باشگاه های باشگاه و باشگاه استقلال در تعداد افراد موجود در لیست آبی ها

در حال حاضر ، لیست رایگان 38 است. این تیم شامل 16 بازیکن ارشد ، 3 بازیکن زیر 25 سال ، 7 بازیکن زیر 23 سال ، یک ورزشکار امید و 11 فنی است. در حقیقت ، استقلال معتقد است که لیست آنها سی و شش است ، اما شورا شماره 38 را پذیرفته است.

دلیل این دو اختلاف این است که استقلال می گوید به دلیل لکیچ ، دستیار اسپانیایی-صربستانی فرهاد مجیدی و مدافع بلغارو و بوداو به ایران برنگشت ، او در لیست بلوز قرار نگرفت ، اما باشگاه های این گروه استدلال را قبول نکردند. آ. دلیل این مخالفت با اختلاف استقلال این است که این باشگاه توافق دو طرف خارجی را فسخ نکرده است که ITC آنها بازسازی نشده است و به همین دلیل است که آنها در لیست استقلال قرار دارند.

آیا تاج های آزادی در لیست آنها قرار دارند؟

پیش از ملاقات با پارس جنوبی ، مقامات استقلال اعلام کردند که 13 عضو کرونا با این بیماری منقبض شده اند. تبدیل شدن با این وجود مشخص شده است که بیماران امید (تنها بازیکن امید در لیست استقلال) و کادر مدیریت این باشگاه سیزده نفر هستند. در همین حال ، داریوش شجاعیان به عنوان یکی از بیماران کرونا اعلام شده است ، در حالی که باشگاه استقلال به دلیل مصدومیت این بازیکن نام او را از لیست نیمه دوم حذف کرد. به استثنای این گروه ها در بین بیماران ، استقلال 9 تیم مبتلا به تاج در تیم خود دارد.

آیا میزان بیماری استقلال بیشتر از 25 درصد از جمعیت است؟

طبق سیستم سلامت لیگ برتر ، اگر تعداد تیم از 25 درصد از تعداد آنها بیشتر شود ، تیم فرض می کند که فرض کند مسابقه اش دوباره برنامه ریزی شده است. در حال حاضر ، استقلال 9 بازیکن با کرونا در لیست بازیکنان خود دارد که طبق همین سازمان 23.6 درصد از لیست این تیم (38 عضو) را تشکیل می دهد و طبق اعلام باشگاه استقلال ، 25 درصد از لیست این تیم است. افراد 36) شامل. .

با توجه به اینکه اعضای تیم خواستار تمرین هستند ، به نظر می رسد که سی و هشت بازیکن را جذب کرده اند ، در این حالت آنها بازی را در 24 هفته قبول کرده اند زیرا تعداد بیماران به 25 درصد کاهش یافته است. .

با این حال شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه استقلال در حال پایان دادن به قرارداد لکیچ با بودوروف و این باشگاه و حذف آنها از لیست بازیکنان است.

درمورد دیدار استقلال و پارس جنوبی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

لیگ فوتبال به دلیل افزایش 25 درصدی تعداد بازیکنان اجازه غیبت استقلال و پارس جنوبی را صادر کرد ، اما با توجه به اینکه این تعداد به زیر 25 درصد کاهش یافته است ، تصمیم جدید تیم و تصمیم کمیته ای برای کشیدن. این رشته جدید است. استقلال در چه بازی به عنوان برنده 3-0 اعلام خواهد شد یا مسابقه تکرار می شود؟

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا