ورزش

پشت پرده درگیری آجورلو و درودگر

روز سه شنبه جلسه مدیران تیم های فوتبال با روسای باشگاه های لیگ برتری با موضوع رسانه محیط زیست در بیست و دومین دوره لیگ برتر برگزار شد. در این جلسه که با حضور بسیاری از طرفین برگزار شد، بسیاری از موضوعات پیرامون این منبع درآمدی باشگاه ها و انجمن ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری شد.

یکی از مهم ترین تصمیمات این سازمان این است که استقلال و پرسپولیس حق پخش انحصاری محیط بازی های خانگی خود در فصل آینده را دریافت کردند. این در حالی است که اجرای این طرح در گذشته با درگیری ها و درگیری های زیادی بین باشگاه و باشگاه استقلال همراه بود.

بحث مالی گذشته استقلال و این سازمان در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. باشگاه استقلال پیش از این اعلام کرده بود که برای هر بازی خانگی 10 میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی دریافت می کند و 30 درصد از هر بازی یعنی 3 میلیارد تومان پس از جلسه به هیات ورزشی پرداخت می شود. باشگاه های دیگر و هیئت های محلی

رئیس باشگاه استقلال در خصوص جدایی درویش از این سازمان به نمایندگی از پرسپولیس اعلام کرد که دو باشگاه حاضرند برای هر بازی خانگی 3 میلیارد تومان و یک باشگاه که در مجموع 30 بازی می شود، پرداخت کنند. مخالفت سایر شنوندگان به دلیل افزایش تعداد و افزایش فعلی. در نهایت آجورلو برای هر بازی مبلغ 3 میلیارد و 750 تومان با سایر مدیران به توافق رسید. یعنی باشگاه باید از 30 بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در فصل بیست و دوم 112 میلیارد و پانصد تومان دریافت کند.

همچنین در این جلسه مقرر شد کمپین زیست محیطی 14 باشگاه لیگ برتری دیگر همانند گذشته از طریق اتحادیه اجرا شود. در این صورت برخی باشگاه ها ایده هایی از جمله همکاری این طرح دارند که در جلسات دیگر تصمیم گیری می شود.

جدا از موضوعات و تصمیمات مربوط به استانداردهای رسانه محیطی، این مراسم با تاثیراتی چون مصطفی آجورلو، رئیس باشگاه استقلال و صادق درودگر، عضو هیئت مدیره و مدیر بازاریابی این شرکت همراه بود. باشگاه فوتبال. با اینکه آجورلو معاون خود سعید فتاحی را به عنوان نماینده این همایش در حوزه رسانه محیط زیست آورده بود اما اجازه ورود به مراسم را نداشت تا خود رئیس استقلال در این جلسه حضور پیدا کند.

آجورلو وقتی وارد سالن شد، حضور قائم مقام باشگاه سپاهان و محمدرضا ساکت و صحبت های او درباره مدیریت و تصمیم گیری را دید. حضور نماینده سپاهان در این دیدار در حالی صورت گرفت که نماینده باشگاه استقلال اجازه ورود نداشت. سومین دلیل درگیری و درگیری آجورلو و درودگر، اختلاف مالی دو طرف و رسانه های محیطی در گذشته است. اتحادیه می گوید 36 میلیارد تومان از باشگاه استقلال برای تبلیغات محیطی می خواهد و از طرفی استقلالی ها از عدم مجوز این تیم برای انجام رسانه محیطی و دو بازی گلایه دارند که البته در جلسه دیگری تصمیم گیری شد. دیگر در مجموع می توان تضاد شدید بین آجورلو و درودگر را سه چیز دانست. اول اجازه ندادن فتاحی به سالن، دوم حضور رئیس مجمع سپاهان در جلسه و سوم دعوای مالی لحظه آخری.

همچنین در این جلسه مجموع دریافتی رسانه های زیست محیطی این سازمان در گذشته 191 میلیارد تومان اعلام شد. در این مبلغ میلیارد تومانی که خواهان استقلال هستند نیز لحاظ می شود.

سران تیم های ملوان، مس رفسنجان، تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان در این دیدار حضور نداشتند و رضا درویش، رئیس باشگاه پرسپولیس پس از درگیری آجورلو و دارودگر، جلسه را ترک کرد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا