ورزش

پارس جنوبی بوشهر قهرمان رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ساحلی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم پارس جنوبی بوشهر سه شنبه شب شب پایانی مسابقات فوتبال ساحلی مقابل یک مسابقه مقاومت. شرح یزد با پنج امتیاز مغلوب شد.

هر دو تیم با شش امتیاز به فینال مسابقات رسیده اند ، تیم پارس جنوبی بوشهر قهرمان این مسابقات شد و سیزدهمین برنده لیگ برتر فوتبال ساحلی شد.

برای تیم پارس جنوبی در این مسابقه مصطفی کیانی دو گل نصرالله فراهم کرد قالب دو گل و علی میرشکاری یک گل ارائه داد.

محمد امین زاده ، محمد حسین ناظم ، جواد علیزاده و محمدعلی مختاری نیز چهار گل به ثمر رساندند. شرح در این بازی به یزد کمک می شود.

علی میرشکاری ، فوتبالیست پارس جنوبی بوشهر با 16 گل به عنوان برنده وارد مسابقات شد.

ما در یک بازی سخت پیروز شدیم

سرمربی فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم پارس جنوبی بوشهر ، عمدتا جوانان این تیم در طول فصل و امشب زحمت کشیدند ما به حقوق خود رسیدیم

محمد میهن دوست ، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر شایسته قهرمانی در این مسابقات بود و افزود: بازیکنان امشب با تمام توان بازی کردند و یک پیروزی ارزشمند کسب کردند.

وی با درک اینکه تیم ما از فرصت های این مسابقات استفاده کرده است ، ادامه داد: استفاده از فرصت به گونه ای که به ما اجازه دهد هفت بار در مسابقات پیروز شویم.

مربی فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر افزود: باید تلاش کنیم تا با این پیشرفت ها همگام شویم و در آینده نزدیک به این مسابقات ادامه دهیم.

پارس جنوبی بوشهر موقعیت بهتری پیدا کرد

رئیس یک تیم فوتبال ساحلی شرح یزد همچنین در مسابقات از تیم بوشهر تشکر کرد و به خبرنگاران گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند اما ما بازی را به حریف خود واگذار کردیم و یک گل زدیم.

مهدی میرشماسی ، در مورد سطح بالای فینال لیگ برتر فوتبال ساحلی ، ادامه داد: “بازیکنان ما رقصیدند و به آنها خدا قوتت بدهد منظورم این است که در این بازی بازیکنان نیز با تمام توان کنترل می کنند.

وی با اشاره به بهره گیری از فرصت بازیکنان فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر ، افزود: این فرصت باعث شد تیم بوشهری در این مسابقات پیروز شود.

رئیس یک تیم فوتبال ساحلی شرح یزد با اشاره به وضعیت اقتصادی این گروه گفت: اعضای ما امسال به دلیل تأثیر کشور از حمایت خوبی برخوردار نبوده اند.

این مسابقه حاصل سالها تلاش است

رئیس اتحادیه فوتبال ساحل پارس جنوبی افزود: ما تلاش می کنیم این مسابقات یک ساله شود و بازیکنان ما امسال سخت کار کرده اند و به دست آوردن این مسابقات آسان نخواهد بود.

مسلمانان شک نکن وی با درک اینکه مستحق پیروزی در تورنمنت گذشته هستیم ، افزود: در گذشته با چند بازی خوب بازی را از دست دادیم و نتوانستیم قهرمان شویم.

وی اصرار کرد: امسال با تلاش بازیکنان می توانیم جام حذفی مسابقات را در بوشهر برگردانیم ، جایی که بسیار خوشحالیم.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، پارس جنوبی بوشهر در هفتمین دوره بازی فوتبال ساحلی با این پیروزی به پیروزی رسید. این تیم پنج بار مقام دوم و یک بار مقام سوم را کسب کرده است.

مقاومت شرح یزد تاکنون دو مقام اول را کسب کرده است ، سه در سه و سه در سه. شرح امشب در دور چهارم دوم شد.

آخرین بار شرح وی در مسابقه با پارس جنوبی بوشهر دوم شد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا