سلامت و تندرستیکسب و کار ایرانی

نحوه مصرف گانودرما برای کبد چرب

کبد چرب چیست؟

کبد مانند یک فیلتر عمل می کند. مسئولیت عبور تمام مواد غذایی و نوشیدنی از صافی خود است. این بدین معناست که کبد ترکیبات مضر مواد غذایی را گرفته و آنها را به صورتی بدون ضرر وارد سیستم‌های دیگر بدن مانند کلیه ها می کند تا از بدن خارج شوند. جالب است بدانیم که کبد تنها عضوی بدن است که به طور طبیعی خود را توسط سلول هایی ترمیم و پاکسازی می کند. اما بسیار هم آسیب پذیر بوده و در صورتی که به آن توجه نکنیم، مشکلات فراوانی را برایمان بوجود می آورد. که از جمله این مشکلات کبد چرب است. کبد چرب به کبدی گفته میشود که بین ۵ تا ۱۰ درصد چربی داشته باشد.

انواع کبد چرب

کبد چرب غیرالکلی: این بیماری زمانی رخ می‌دهد که کبد در شکستن چربی‌ها دچار مشکل می‌شود .و با جمع شدن چربی در بافت‌های کبد، فرد دچار کبد چرب می‌گردد. این بیماری با مصرف الکل ارتباطی نداشته و زمانی مشخص می‌شود که ۱۰ درصد یا بیشتر وزن کبد حاوی چربی باشد. این بیماری خود نیز به چند دسته تقسیم شده و در شدیدترین مراحل باعث سیروز کبدی یا زخم و سپس نارسایی کبدی می‌گردد.

کبد چرب الکلی: این بیماری جزء اولین مرحله‌های بیماری‌های کبدی مربوط به الکل است. کبد با مصرف زیاد الکل صدمه دیده و قادر به شکستن چربی‌ها نیست. اگر فرد از مصرف الکل خودداری نماید، این نوع کبد چرب کم‌کم درمان می‌گردد، اما در صورت ادامه به مصرف الکل فرد ممکن است دچار سیروز کبدی گردد. قیمت گانودرما برای کبد چرب درجه دو نیز 220 هزار تومان می‌باشد. این نوع قارچ نیز قارچ گانودرما پرورشی می‌باشد اما با ماده موثره، خواص و کیفیت کمتر نسبت قارچ گانودرما درجه یک. ما مصرف این نوع گانودرما را توصیه نمیکنیم اما در صورت تمایل برای دریافت قارچ گانودرما درجه دو می‌توانید با ما تماس بگیرید.

درمان کبد چرب با قارچ گانودرما

این قارچ دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است این ماده باعث روند ترمیم و بازسازی سلول های این قسمت از بدن شده به بهبود علائم بیماری کمک می کند. از علائم مهم کبد چرب ایجاد التهاب در این قسمت از بدن است. قارچ گانودرما با خاصیت ضد التهابی از التهاب کبد جلوگیری نموده و روند درمان را افزایش می دهد.

با تحقیقی که بر روی بیماران کبدی شد محققان دریافتند در صورت مصرف پودر قارچ گانودرما در طی مدت ۶ ماه روند افزایشی این بیماری کند و باعث ایجاد علائم بهبودی در آن می شود.

نکته مهم در بیماری کبد چرب این است که این بیماری ممکن است در افراد الکلی نیز ایجاد شود. به بیماری کبد چرب در این افراد کبد چرب الکلی اطلاق می شود. از قارچ گانودرما می توان در درمان بیماری کبد چرب غیر الکلی استفاده نمود.

طریقه مصرف گانودرما برای کبد چرب

در صورتی که بعد از ایجاد بیماری با پزشک درباره مصرف گانودرما مشورت نمودید می توانید از این قارچ برای درمان کبد چرب خود استفاده نمایید. برای این کار می توانید قارچ را به صورت کامل در آب چوش بیاندازید. این کار به آزاد شدن پلی ساکاریدها در آن کمک می کند. در صورتی که از طعم و مزه این قارچ ناراضی هستید با توجه به گفته پزشک می توانید آن را به صورت پودر در آورده و با مواد گیاهی دیگر به صورت دمنوش مورد علاقه خود مصرف کنید. این کار باعث افزایش میل و رغبت به استفاده از قارچ گانودرما می شود.

نکته مهم هنگام مصرف این است که نباید از این قارچ بیشتر از ۳ تا ۵ گرم در روز مصرف نمود. دوره درمان نیز ۵ تا ۶ ماه به طول می انجامد. در صورتی که افراد مصرف کننده از بیماری های زمینه ای مانند افت فشار خون و یا بیماری قند رنج می برند لازم است که همین مقدار مصرف را به دو یا سه بار تقسیم نموده و در طی زمانی ۴ ساعت یکبار مصرف نمایید.

کبد چرب را سه سوته درمان کنید
نحوه مصرف دمنوش مصفی خون دکتر ‌بیز برای درمان کبد چرب
بهترین زمان مصرف دمنوش مصفی خون برای درمان کبد چرب 1 ساعت بعد از وعده‌های غذایی است.
نحوه مصرف محصولات دکتر بیز اختصاصی دمنوش مصفی خون دکتر بیز بسیار آسان است. داخل هر بسته دمنوش مصفی خون 120 عدد تی بگ وجود دارد که روزانه 3 عدد برای درمان کبد چرب باید مصرف کنید.
ابتدا یک تی بگ را بردارید و داخل آب‌جوش به مدت 5 دقیقه بگذارید تا به خوبی دم بکشد و سپس می‌توانید میل کنید.
بعد از صبحانه، ناهار و شام می‌توانید 1 تی بگ مصرف کنید.
ن قهوه موکا گانو‌درما دکتر‌بیز: قهوه موکا گانودرما دکتر بیز یکی از نوشیدنی‌های خوشمزه و پرطرفدار از قهوه‌ گانو‌درما است که طعم شکلات و قهوه را به صورت کاملاً جذاب برای شما تداعی می‌کند.
همچنین در قهوه فوری موکا به مانند قهوه سوپریم دکتر بیز از عصاره قارچ گانودرما استفاده شده و با توجه به ترکیبات موجود در این قهوه، برای افرادی که دارای دیابت هستند به شدت پیشنهاد می‌‍‌شود.
قهوه موکا گانو‌درما دکتر‌ بیز دارای خواص زیر می‌باشد:
• تنظیم و کاهش کلسترول
• کمک به کنترل قند و فشار خون
• افزایش آرامش، کمک به تجربه خوابی راحت
• کمک به پاکسازی و سم زدایی کبد و سایر اندام‌ها
• کنترل درمان ریزش موی ژنتیکی و غیر ژنتیکی
• ترمیم کننده بافت‌های پوستی و افزایش سرعت رشد مو
• جلوگیری از پوکی استخوان در سنین میان سالی و بالاتر
• کاهش اختلالات گوارشی مثل اسهال، یبوست و ورم معده
• کمک به درمان لکه‌ها و آکنه‌های باکتریایی و فعال پوستی
• دارا خاصیت آنتی باکتریال برای درمان بیماری‌های باکتریایی
• تنظیم هورمون‌ها و کمک به کاهش استرس، افسردگی و اضطراب
• کمک به بهبود عملکرد غده تیروئید و هورمون‌های مترشحه از این غده
• کمک به درمان بیماری‌های پوستی (اگزما، هروس، پیسی، پسوریازیس و…)
• تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله سرطان

نحوه مصرف قارچ گانودرما

نکته مهم اینکه قارچ گانودرما از بافتی چوب مانند تشکیل شده که پس از برداشت محصول بسیار سفت می شود از آن جا که بهترین گزینه برای مصرف آن به شکل دمنوش است بهتر است بدانید نسبت به دمنوش های عادی زمان بیشتری برای آماده سازی نیاز دارد. نکته مهم دیگری که در ارتباط با قارچ گانودرما وجود دارد این است که این گیاه به شکل معمول واکنش های بالقوه ای دارد برای جلوگیری از مشکلات بهتر است که این ماده را در اندازه ی استاندارد مصرف کنید. افرادی که مشکلات حاد کبدی دارند بهتر است پیش از استفاده از این قارچ با پزشک معالج خود صحبت کرده و در صورت موافقت از این قارچ استفاده کنند.

مصرف قارچ گانودرما در کنار رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش تاثیرات فوق العاده ای به جا می گذارد. قارچ گانودرما در گذشته به عنوان یک گیاه دارویی کمیاب شناخته می شده که افراد معمولی امکان استفاده از آن را نداشته و تنها افراد متمول مانند پادشاهان و درباریان از آن استفاده می کردند. به علت ارتقا سیستم ایمنی بدن آن را به عنوان گیاه جاودانگی می شناسند.

در صورت تمایل نیز می توانید از قهوه سوپریم دکتر بیز به عنوان یک نوشیدنی مفید در درمان کبد چرب بهره برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا